KanTime

Por Kanrad Technologies

¿Quién usa KanTime?

EMR solution that assists midsize to large healthcare organizations with clinical management, scheduling, billing and payroll.

¿Qué es KanTime?

KanTime is the only EMR Solution that allows growing, progressive agencies to manage diverse lines of business in a single platform. It's time to demand more from your technology.

Información sobre KanTime

Kanrad Technologies

http://www.kantime.com

Fundada en 1997

Resumen de precios de KanTime

KanTime no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

KanTime: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de KanTime

  • Con certificación ONC-ATCB
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Portal de autoservicio
  • Programación de citas
  • Recetas electrónicas
  • Reconocimiento de escritura
  • Reconocimiento de voz
  • Seguimiento de la conformidad
  • Uso significativo certificado

Lista completa de Software de historia clínica electrónica

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de reclamaciones
  • Programación
  • Seguimiento del tiempo por cliente

Lista completa de Software para atención médica domiciliaria

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Programación de cuidadores

Lista completa de Software para cuidados en el hogar

  • Admisión de pacientes
  • Gestión de cuidados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión del duelo
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Portal de médicos
  • Programación
  • Seguimiento de los medicamentos

Lista completa de Software para cuidados paliativos

Alternativas a KanTime

Más alternativas a KanTime

Opiniones de KanTime

Todas las opiniones

Calificación general

3.9/5

Evaluación media

Facilidad de uso 3.9
Atención al cliente 3.6
Funcionalidades 3.6
Relación calidad-precio 3.4

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Dean B.
President
Seguridad pública, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 18/8/2017

"Satisfied User Since 2008"

Puntos a favor: Software is intuitive and very stable. Ability to export to Excel for customized reports. The best part is the customer support.

Contras: Kantime may not be perfect but they are always making updates and taking suggestions from their users. My concern is the online user manuals are not always up to date.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 18/8/2017
Robert M.
President and CFO
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 14/6/2017

"A Software package is only as good as the support that comes with it..."

Comentarios: I cannot imagine running our business on another Enterprise Package...and I've tried. Thanks KanTime!

Puntos a favor: Above all else the support we've received from the KanTime staff has been nothing short of phenomenal. From day one they held our hand through every single step of the start up and integration process and made sure we were up and rolling in no time. Ongoing phone support for the past 5 years has been equally exceptional. The staff at KT are always willing to listen to your special needs and help tailor a solution to meet them.

Contras: The price may seem higher than other platforms, especially when compared to the "Pay one Price" models. But the value of the overall product, especially when combined with the optional Telephony, is well worth cost.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 14/6/2017
Martin S.
CEO-Administrator
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 3/3/2017

"Unable to transition vital information needed. Not great communication with transition persons. Very slow process."

Comentarios: We will have to see how well the system works once we have all of our information in the database. We hope that our field staff will actually be able to truly do point of care documentation. We also hope that their Telephony application works for our HHA staff.

Puntos a favor: It seems to have convenient features and easy to use dashboards for clinical services. I think the back office portion should link to schedules and all of the services we offer. We will see when we go live next month.

Contras: That we have to input the majority of our information from our previous software and we are still expected to pay full price for the monthly cost, plus the initial $ to set up the system and supposedly transition our information to their system to make it useful. It has taken entirely too long to get the product up and go live. We started this process last year and it looks like we will finally be able to input all of our information over the next three to four weeks. We have had to use additional workers and man hours just for data input purposes. Don't know why there is such a high cost of implementation when we have to do the majority of the work ourselves. We have had to continue using and will continue to have to use the old software company and pay the additional cost to have access to our client base until we are absolutely sure we have 100% of our information transferred. In addition, we have to keep a legacy account to access to old patient records and billing. With this system, it does not transfer. We also had to instruct them to enable us to use HHA's as a part of overall billing for clinical services.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 3/3/2017
Greg S.
President
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/9/2020

"Kantime is on time!"

Comentarios: Kantime is overall a good quality product for scheduling and invoicing and the overall experience was positive.

Puntos a favor: The software is very easy to use for scheduling and invoicing functions.

Contras: Need additional back office support especially after hours.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/9/2020
Quanhong Q.
Executive Director
Seguridad pública, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 13/6/2017

"Excellent software for home care and care management"

Comentarios: It's absolutely worth the investment on this software. We looked into various products and compared them before we decided to use this product. Good decision!

Puntos a favor: Help to improve our efficiency & productivity
Can address our needs to grow the business without purchasing additional or different software
Easy access safely anywhere when there is the internet
Exceptional customer services
Very responsive
We've been very pleased for the years of using the product.

Contras: On the new version, we cannot view all schedules for 24 hours coverage without clicking and seeing it in on the next small window. Not big deal. But we could view all schedules on the old version. I hope it can improve in the next update.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 13/6/2017