Visual Retail Plus

Por Visual Retail Plus

¿Quién usa Visual Retail Plus?

Comercio minorista

¿Qué es Visual Retail Plus?

Aplicación modular con CRM, creación de informes, POS, gestión de inventarios, funciones de seguimiento de tiempo y asistencia para cadenas de comercio minorista.

Información sobre Visual Retail Plus

Visual Retail Plus

http://www.visualretailplus.com

Fundada en 1991

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Implementación

  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Documentación

Resumen de precios de Visual Retail Plus

Visual Retail Plus no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Visual Retail Plus está disponible a partir de USD 1750.00/una vez.


Precio inicial

USD 1750.00/una vez

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Funciones de Visual Retail Plus

  • CRM
  • Comercio electrónico
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de mercancías
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Marketing por correo electrónico
  • Pedido por correo
  • Programa de fidelización
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de gestión para el comercio minorista

Alternativas a Visual Retail Plus

Más alternativas a Visual Retail Plus

Opiniones de Visual Retail Plus

Mostrando 5 de 139 opiniones

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.1/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4/5
Jonathan T.
Payroll Analyst
Comercio minorista, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 12/11/2018

"Winner for retailers!"

Puntos a favor: I can say that it is really a winner software for us in retail industry. it let us manage the other stores easily, plus it is very easy to navigate even our staff can use this software easily that makes them more utilize.

Contras: So far I don't have any complain for this, but i wish that it can be more customizable that would fit with the needs or our company

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 12/11/2018
Nicholas A.
COO
Ropa y moda
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4.5/5
  • Facilidad de uso
    3.5/5
  • Características y funcionalidades
    4.5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 15/10/2015

"VRP Review"

Puntos a favor: As far as point of sales go, many over-complicate systems and worry too much about aesthetics. VRP focuses on functionality and ease of use. Kith has been loyal customers since inception of the company and our sister company, Atrium, has been a customer for 15+ years. Collectively we've made many additional pieces of the software allowing for growth and adapting to a fast pace retail environment.

Contras: Very few downsides of the product, however, some of the integrations with current systems took a bit longer to perfect than I would have hoped for. With that said, VRP did a lot to get these integrations up and running and now work smoothly.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 15/10/2015
Chris N.
Founder
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    2/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 14/8/2018

"Slightly below average experience"

Puntos a favor: The one this I will say was fantastic while working with this particular product was the help I received from customer service.

Contras: I can’t say I found any features of this product to be especially standout, rather below average from my experience.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 14/8/2018
Zaighum A.
Admin
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/6/2020

"Visual Retail Plus Review"

Comentarios: With visual retail plus i m resolving my retail issues and invicing.

Puntos a favor: Visual Retail Plus is best in retail market. Inventory system is really awesome in visual Retail Plus. Invoice system is proper and well define.

Contras: In Visual Retail Plus don't have any critical issue but demo of this software is not define proper it needs more explanation.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/6/2020
Jefry A.
Manager
Ropa y moda
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4.5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 1/10/2015

"Visual Retail Plus Review"

Puntos a favor: I've been using VRP for 9 years and have been the main contact person from my company for about 2 years now. VRP is a great POS system and is very user friendly. There's a lot of functions that you can actually use, but us specifically we tend to use a handful which we've mastered. The tech support guys are friendly and relate able and actually make you want to give them a call to assist you with what you need.

Contras: Sometimes there's a long wait and it can take a few hours to get a call back. When the issue is of urgency it can get frustrating to have to wait more than an hour.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 1/10/2015