Sendible

Por Sendible

4 / 5 19 reseñas
Sendible

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Valoración media

19 reseñas
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 4 / 5
  • Características 4 / 5
  • Relación calidad-precio 3.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $59/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Sendible
  • http://www.sendible.com
  • Fundada en 2009

About Sendible

Herramienta de gestión de redes sociales con supervisión de marca, uso compartido de contenido, soporte de redes múltiples, análisis y seguimiento de redes sociales/correo electrónico.

Funciones de Sendible

  • Alertas configurables
  • Análisis de la competencia
  • Análisis de sentimientos
  • Evaluación del impacto
  • Gestión de la reputación
  • Panel de comunicaciones
  • Participación del cliente
  • Segmentación de audiencia
  • Seguimiento de influencers
  • Seguimiento de tendencias
  • Análisis
  • Enfoque en grupo objetivo de clientes
  • Filtrado por palabras clave
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de varias cuentas
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento de conversión
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de varias cuentas
  • Participación del cliente
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento de marcas
  • Supervisión de redes sociales

Las reseñas más útiles sobre Sendible

Sendible is The Easiest, Most Reliable Social Media Management Software

Traducir con Google Revisado el 11/8/2018
Co Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: I have used every major social media posting software to manage the accounts of business clients and their clients. This one software is absolutely vital to my business. By far the features, support, and pricing of Sendible have provided the most reliable functionality and support in this niche. I have managed social media for brands professionally since 2012, while running my own firm since July, 2013. Their accounts must be up and running with fresh posts and interaction every day. Sendible offers the tools to do this. Whenever there is a glitch or connection issue, the customer support staff employed by Sendible is proactive in reaching out and updating the status. Since I have to manage dozens or even hundreds of social media profiles at a time, the pricing and features of a corporate level account are important. Sendible has provided me a custom subscription that meets my exact needs.

Puntos a favor: Easy social media post scheduling
Intuitive, easy to use interface
Customer support agents respond quickly and proactively to issues
Team member management and post approval functions are vital to business
Clients can access their own accounts and provide access securely

Puntos en contra: Connection issues are common but resolved swiftly

Sendible is a Timesaver

Traducir con Google Revisado el 24/9/2018
Sarah Stengel
Client Success Manager
Innexus
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Puntos a favor: I love the reporting features they offer. Not only can we post content to our clients Facebook, Twitter, G+, and Instagram accounts, but we can offer in-depth reports on how well their social media pages are performing. I like that our clients can actually see what an impact we are having on their social media presence.

Puntos en contra: Only 1 user at a time can be logged in to our main account, which makes for some issues when multiple people need to work on something at the same time. The customer support team was very helpful with creating a work-around for us, but it still isn't as efficient as I would like it to be.

Vendor Response

by Sendible on 28/9/2018

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to leave a review. It's great to hear how Sendible is making your social media management easier.

Regarding users, you can purchase more users should you wish - this means more than one user will be able to use the Sendible platform at the same time. Do get in touch with our sales team and they will be happy to advise on the best option.

Katey

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