RazorSync

¿Quién usa RazorSync?

Franquiciadores y propietarios de negocios que proporcionan servicios en el campo (electricistas, fontaneros, contratistas generales, servicios de reparación de computadoras/electrodomésticos, etc.).

¿Qué es RazorSync?

Agiliza la gestión de tu servicio de fontanería con el software RazorSync para teléfono móvil, tablet y computadora. Programa, envía, emite la factura y gestiona los registros de clientes desde el campo. Visualiza los trabajos y los técnicos en un mapa, además de reprogramar y enviar para ahorrar tiempo y viajes. Los datos se almacenan en la nube, para garantizar un acceso fácil y los registros de clientes actualizan QuickBooks en tu oficina automáticamente. Los usuarios de RazorSync informan de un mayor nivel de facturación, ingresos y satisfacción del cliente. Comienza hoy una prueba gratis.

Información sobre RazorSync

RazorSync

http://www.razorsync.com/

Fundada en 2010

Resumen de precios de RazorSync

RazorSync no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de RazorSync está disponible a partir de USD 40.00/month.


Precio inicial

USD 40.00/month

Versión gratuita

No

Prueba gratis

RazorSync: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de RazorSync

  • Alertas y notificaciones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Herramientas de planificación

  • Base de datos de contactos
  • Calculadora de impuestos
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Gestión de demandas de pago
  • Pagos en línea
  • Pagos móviles
  • Portal de facturación
  • Procesamiento de pagos
  • Varias divisas

Lista completa de Programas de facturación

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Para comerciales o contratistas de la industria eléctrica
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del tiempo

Lista completa de Programas para electricistas

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de asignación de personal

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de climatización

  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de gestión de los Servicios de Campo

  • Acceso móvil
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de químicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Lista completa de Software para albercas

  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Pagos móviles
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento del tiempo

Lista completa de Software para artesanos

  • Aplicación móvil
  • Base de datos de clientes
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software para compañías de fontanería

Alternativas a RazorSync

Más alternativas a RazorSync

Opiniones de RazorSync

Todas las opiniones

Calificación general

4.4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.2
Atención al cliente 4.5
Funcionalidades 4.1
Relación calidad-precio 4.4

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Will M.
Chief Executive Officer
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 11/6/2016

"Best Bang for Buck!"

Comentarios: I run an energy auditing / inspection firm and I have tried dozens of other apps to help automate and track our workflow. We don't fit the standard mold of service companies since a majority of our business is new construction. We don't fit the mold of production companies since we are service based. RazorSync is the only "of the shelf" solution that we could customize to fit our workflow. I have greater control and vision throughout our company now that everything is being tracked and measured through RazorSync.

Puntos a favor: Customized statuses... Hands down our most important feature. We have several different types of inspections that have stages and steps that require both field users and office users to complete. Since we were able to customize the statuses to fit the stages of the project, I can see where everything is at a glance. I can color code the statuses by the responsible employee so that when glancing at the calendar, I know that I shouldn't see any bright yellow statuses that are over a week old... That tells me to go check on Kevin and see if he has a pulse. That type of tracking is INVALUABLE!!! I'm not waiting on reports or taking an employee's word that their tasks are completed. All the other features are great but you can find the same features elsewhere (and pay a lot more).

Contras: Most of my cons are specific to the odd nature of our work. We routinely have different inspectors team up for a day and separate the next day and there is no way of assigning more than one employee to a task/work order. This leads to creating place holder events to indicate that the employee should look to another employee's schedule. It works... it's just a bit clunky. UI- RazorSync does not appear nearly as polished as it's competitors. Because of the functionality, I feel that it's an acceptable trade off. The web browser view is the largest problem design wise. Again, we have as many users in the field as we do in the office so half of our company uses the web browser view. If you just run through the mobile app, you probably won't notice the awkwardness.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 11/6/2016
Pavel S.
President
Servicios e instalaciones recreativas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2019

"What I would like have added or changed"

Comentarios: I like it very much it suits our needs very well and I notice a steady improvement. So far the customer service has been great every time a call. I believe over the last 3-4 years we had a technical issue only once when Amazon servers were down or something. Will keep on using it and recommending it to my peers.

Puntos a favor: Custom service forms. I can create a standard form for pretty much any need. I like the automatic invoicing and Quickbooks integration, gps locator for field workers and time keeping is also great

Contras: I am not sure if it is a "con" but I wish after I import all invoices from Razorsync to Quickbooks, that the invoices already have the checkmarks for the allowed payment options, as now after I generate 50 invoices I need to open each one and checkmark the 2 payment options (bank transfer and CC). On the other hand that way I may catch a wrongly generated invoice. Another thing I don't like is when I set the recurring services/ work orders and I add a service item when I set up the recurring service (i.e. the cost of the service and a service form to be filled by our employee), the next time I set any service for this client it will include the same forma nd the same service item - so I need to go in and delete those --- is there a way to add service forms and items in a recurring service without having those aper in every later job for the same client?

Respuesta de proveedores

por RazorSync el 8/11/2019

Thank you for the great review Pavel! We are grateful to be able to help your business. If you ever need anything, please feel free to reach out to us.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2019
Thomas S.
Owner
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2019

"Makes our business work..."

Comentarios: Without a software like this, our company would be almost impossible to operate efficiently. Although it can be slow responding to touch at times especially when the techs are navigating between screens on ipads in the field, it does function well 90% of the time.

Puntos a favor: We like that we can really track each service call and pull up reports that will list each call and what status it is in, based on what we customized out status headings to be.
Its great to be able to back track and un-invoice something if we want to reopen the work order, or service request.
Also, the fact of adding multiple work orders to one service request for a job that may be ongoing or needing return trips is an excellent feature and essential part of our requirements.

Contras: It is really tricky navigating and opening past work orders and invoices to view history.
Also confusing and somewhat limited in customizing customer entries and how it is set up for adding or deciphering sites versus billing, etc. Commercial customers can not be saved without adding a first and last name? this is strange and entries have to be modified in Quickbooks online after we export.

Respuesta de proveedores

por RazorSync el 11/11/2019

Thank you Thomas for your review. We are glad to hear its making your business operate more efficiently! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2019
Duane T.
Sales and Service
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/11/2019

"RazorSync is great for any sized business"

Puntos a favor: I like the flexibility that comes with Razorsync. I can make adjustments on the fly

Contras: Inventory management portion leaves a lot to be desired

Respuesta de proveedores

por RazorSync el 7/11/2019

Thank you Duane for this review! I am glad this has allowed you more flexibility. Please reach out if you ever have any questions!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/11/2019
Marc M.
Operation Manager
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2019

"very good program, with a few minor changes can be great!"

Comentarios: Time-efficient , least paperwork more profit!

Puntos a favor: price, support, offline capabilities, relatively easy to use.

Contras: QB integration, communication with customers(ex. mail to only one person at a time), miss some intuitive options, no statement or finance charging option

Respuesta de proveedores

por RazorSync el 7/11/2019

Thank you Marc for this review! I'm so glad we've been able to assist!! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2019