¿Quién usa Deskero?

Deskero está dirigido a cualquier tipo de negocio que quiera involucrar a los clientes de una manera más personal y significativa, al mismo tiempo que cuenta con un fuerte sistema de emisión de solicitudes de atención de los clientes.

¿Qué es Deskero?

Deskero es un software de help desk sólido, con características como asistencia multicanal, base de conocimientos, integración con redes sociales, chat en vivo integrado, respuestas predefinidas y gestión preferencial de clientes. El software tiene como objetivo integrar la participación social en la atención al cliente, con una innovadora característica de supervisión social que permite a las empresas vigilar todas las conversaciones sociales significativas que podrían involucrar a sus marcas.

Información sobre Deskero

Deskero

http://www.deskero.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de Deskero

Deskero no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Deskero está disponible a partir de USD 9.00/mes.

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Precio inicial

USD 9.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Deskero

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control/Acceso remoto
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de tickets
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de redes sociales
  • Macros y modelos de respuestas
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Supervisión de redes

Lista completa de Software de mesa de ayuda

Alternativas a Deskero

Más alternativas a Deskero

Opiniones de Deskero

Read all reviews

Overall rating

4.7/5

Average score

Facilidad de uso 4.8
Atención al cliente 4.7
Funcionalidades 4.5
Relación calidad-precio 4.6

Review software

Share your experiences with other software buyers.

¡Escribe una reseña!
Ale L.
Gerente
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 10/6/2020

"Buena relación costo beneficio"

Comentarios: muy buena mesa de ayuda y en muchos idiomas

Puntos a favor: Fácil de usar, económica y atendible . muy recomendable

Contras: pocas funciones contratando el servicio de 12 Usd

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 10/6/2020
Ray L.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/7/2017

"Deskero allows you to measure I.T., so that you can manage it."

Puntos a favor: Overall, I've had a great experience implementing Deskero as our help desk & I.T. project management solution. If you can't measure your I.T. requests/incidents, how can you manage them? Deskero allows you to measure, so that you can manage. I compared several solutions before trying Deskero, and for price vs features, I found Deskero to be our best fit. We have used it for months to manage daily I.T. tickets/incidents, and for requests/projects. We export the data and prepare analytics to identify areas within our infrastructure that could use improvement. During the setup process, I had several questions, and Nicolo was available to answer each question quickly & efficiently.

Contras: A few things weren't laid out in the portal the way I'd do them, the best way I could describe them is that they are a little quirky. However, Deskero support was there to answer my questions and resolve issues.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/7/2017
Andrea A.
Business Development
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 19/8/2020

"Simple, complete, scalable and customizable with API"

Comentarios: We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Puntos a favor: The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Contras: The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 19/8/2020
Usuario verificado
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 5/2/2018

"Good but not cheap"

Puntos a favor: Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Contras: The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Respuesta de proveedores

por Deskero (Nabra Ltd) el 8/3/2018

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 5/2/2018
Stefano D.
CEO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 8/7/2020

"Easy to implement and to use. It saves a lot of time to the company's support team."

Puntos a favor: The functionalities are well explained and easy to use across the team with reduced learning time. We have activated the social channels together with email channel and web ticketing and everything is connected with low effort from our side to manage all the requests. We have also the possibility to build our own knowledge base to reduce the effort for each operator to find the information needed to provide assistance to our clients.

Contras: Nothing specific to report. Of course, the possibilty to reduce the price could be a nice to have.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 8/7/2020