¿Quién usa Zoho Survey?

Trabajadores independientes, empresas grandes, empresas de tamaño mediano, organizaciones sin ánimo de lucro, administraciones públicas, empresas pequeñas

¿Qué es Zoho Survey?

Zoho Survey es un software de generación de encuestas y cuestionarios en línea, fácil de usar. Las funciones son escalables para adaptarse a tus necesidades, con todo lo esencial para crear encuestas, distribuirlas y analizar las respuestas. También hay disponibles paneles de encuestas, en caso de que necesites datos de sectores demográficos específicos.
Las decisiones informadas están a la vuelta de la esquina. Obtén más información acerca de Zoho Survey en https://www.zoho.com/survey/.

Información sobre Zoho Survey

Zoho

https://www.zoho.com

Fundada en 1996

Resumen de precios de Zoho Survey

Zoho Survey dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Zoho Survey está disponible a partir de USD 20.00/mes.

Vídeo de Zoho Survey
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Precio inicial

USD 20.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Zoho Survey

  • Análisis estadístico
  • Benchmarking
  • Cara a cara
  • Creador de encuestas
  • Distribución multicanal
  • Formato en papel
  • Gestión de muestras de encuestas
  • Gestión del panel
  • Por teléfono
  • Reporting

Lista completa de Herramientas para estudios de mercado

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Cuestionarios de respuesta múltiple
  • Distribución de correo electrónico
  • Herramientas de análisis de datos
  • Herramientas de presentación
  • Lógica de exclusión
  • Preguntas y respuestas
  • Recopilación de comentarios
  • Seguimiento de resultados en vivo
  • Sondeo por teléfono
  • Sondeos SMS
  • Sondeos en línea

Lista completa de Software para votaciones

Alternativas a Zoho Survey

Más alternativas a Zoho Survey

Opiniones de Zoho Survey

Todas las opiniones

Calificación general

4.6/5

Average score

Facilidad de uso 4.6
Atención al cliente 4.4
Funcionalidades 4.5
Relación calidad-precio 4.3

Review software

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Usuario verificado
Director de Inversiones
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/7/2020

"Excelente Herramienta"

Puntos a favor: Fácil de usar e integrar con zoho CRM y conveniente para automatizar procesos para dar un servicio excepcional. Excelente soporte

Contras: Mejorar los templates para los diseños de las encuestas.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/7/2020
Laura J.
Program Manager - Client & Field Service Technology Lead
Servicios financieros, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/2/2020

"The sophisticated tool with high end features to compile and analyze surveys and responses."

Comentarios: Zoho Survey has made it possible for us to quickly and efficiently generate the survey campaigns in the most reliable manner. We can prepare customized surveys to target a filtered out audiences and can use it for effective feedback collection from our major clients and employees. The reports can be analyzed in order to tackle any kind of problem or to make further changes or amendments in the organization to improve team performances. This tool with sophisticated features have made us more capable on how to drive our specific departments in the possible ways through their own feedback inputs efficiently conceived by this tool.

Puntos a favor: At our organization, there has been a culture to keep in view the feed backs and reviews of the employees to promote a sense of integrity and confidence in the working place. For that purpose, Zoho Survey plays a major role in our company. Zoho Survey has extra credible features which can be easily used to implement a whole active survey campaign and engages the audience in responsive ways. We can design highly intuitive survey campaigns equipped with images and videos to engages our targeted audiences. We can filter out the recipients and the respondents in order to analyze the responses in a much better way.
It also comes with extra reliable features to track the responses and compile them in graphical and analytical ways.It can also be easily used and can be use to monitor the survey campaign from the mobile application. The pre-loaded and customized survey templates also helps in quickly formatting a highly decisive and responsive survey campaign.

Contras: So far, I have only confronted few minor issues which needs to be improvise for better results. First of all, the customized surveys responses are lot difficult to be studied and analyze. For a campaign based on large recipients, a whole lot of deployment time is required in order to tackle few complex procedures. The reporting feature is also not at all user-friendly which makes it further difficult for new users to analyze the survey reports. We have hard time in following up the campaigns with this tool because it requires a continuous follow up.But the major portion of the application is working fine and the customer service is also quite responsive and help us solve the issues in a quick manner.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/2/2020
Usuario verificado
Administration
Vino y licores, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 9/9/2020

"Easy and accesible"

Comentarios: I have only used it with the free trial and I would say so far so good

Puntos a favor: It is easy to use and very clear with a lot of type of questions and it has all the requirements needed

Contras: The free trial is very short. It would be great to have a cheaper price for students who use it

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 9/9/2020
Elizabeth P.
Director HR
Marketing y publicidad, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2019

"Competitiveness in sight based on information and results."

Comentarios: We always live up to have and offer quality products, for this reason the opinion of third parties is essential to maintain this level of quality of which we speak. That is why we decided to use Zoho Survey to create the precise surveys in social networks about our services and products. At the same time that it has triggered an orbit of positive hypotheses with the results, this opens several paths and is something we needed. It really works very well and has no errors during its process.

Puntos a favor: Zoho Survey has helped me to have a good appreciation of the statistics and the survey format that no other program has given me, thanks to this platform I can make accurate decisions according to the surveys that customers respond through the system. In addition, its integrations are excellent with other products and its price is very accessible to the public. It is definitely a very good program and with great boom at the level of public opinion format and its subsequent analysis.

Contras: I emphasize that it is a very functional program. Therefore I do not have something negative to highlight from this software, I can say that it is just what I was looking for.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2019
Arturo C.
Claims Analyst
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/9/2020

"Zoho is a great tool for customer service businesses"

Comentarios: Zoho is an overall great product that provides the necessary tools for a company to meet the needs of customers such as the help desk ticket system, live customer chat support and inter office chat feature. We use this everyday at work, Monday - Friday and it has helped our department to have an organized system to keep up with our daily workflow.

Puntos a favor: The ticket system to helping customers in her order received is superb especially since it provides other options for the customer to provide further information such as including attachments such as picture, documents, etc.

Contras: At times the live chat feature does not alert you or provide the pop-up notification when a chat has come in. Usually this requires the user to restart the application to fix this issue.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 20/9/2020