Fivestars

Fivestars

Por Fivestars Loyalty

¿Quién usa Fivestars?

Pequeñas y medianas empresas con ubicaciones minoristas. Útil para empresas de cualquier tipo en Estados Unidos.

¿Qué es Fivestars?

¿Necesitas una mejor manera de llegar a tus clientes? Más de 14 000 empresas usan Fivestars para duplicar el regreso de sus clientes con herramientas de marketing por correo electrónico, aplicaciones móviles y SMS. Ofrece una pantalla táctil gratuita para clientes que te permite registrar usuarios fácilmente. Gracias a su funcionamiento automático y promociones ilimitadas, puedes comunicarte automáticamente con tus clientes y enviar la oferta adecuada en el momento correcto. También proporciona informes detallados sobre el comportamiento de visitas y gastos de los clientes.

Información sobre Fivestars

Fivestars Loyalty

http://www.fivestars.com

Fundada en 2011

Resumen de precios de Fivestars

Fivestars no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Fivestars está disponible a partir de USD 299.00/mes.

Precio inicial

USD 299.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Fivestars

Procesadores de pago
Conformidad con la PCI
Creación de informes/análisis
Facturación
Facturación recurrente
Firma electrónica
Integración POS
Integración de servicios de procesamiento de pagos
Pagos en persona
Pagos móviles
Prevención de fraudes en los pagos
Procesamiento de criptomonedas
Procesamiento de pagos
Procesamiento de pagos ACH
Procesamiento de pagos en línea
Procesamiento de tarjetas de débito/crédito
Seguridad de datos
Varias plataformas de pagos
CRM
Gestión de membresías
Gestión de recompensas
Gestión de tarjetas de regalo
Portal de miembros
Programa de fidelización
Seguimiento de actividades
Seguimiento de recomendaciones
Tarjetas de fidelidad
CRM
Gestión de descuentos
Gestión de membresías
Gestión de recompensas
Portal de miembros
Seguimiento de actividades de clientes
Seguimiento de recomendaciones
Sistema de fidelidad sin tarjeta
Sistema de tarjeta de fidelidad
Sistema de tarjetas de regalo
Análisis
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis predictivo
Gestión de encuestas y sondeos
Gestión de los comentarios negativos
Gestión del conocimiento
Panel de comunicaciones
Recopilación de datos multicanal
Segmentación de clientes

Opiniones de Fivestars

Mostrando 5 de 1191 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Phoebe T.
Private Tutor
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2020

"Not just for your normal businesses."

Comentarios: As I mentioned before, Fivestars has enabled me to engage with my clients and their parents without having to make them spend a lot of money for other tutors and learning academies. They are able to enjoy the coupons and rewards while having the feeling that they can trust my abilities in teaching and tutoring. Fivestars has been easy to use and very important to my business.

Puntos a favor: I like being able to implement rewards for students that I work with to encourage them to keep on attending tutoring sessions while saving a significant amount of money compared to other starting prices for other private tutors. It is also an incentive for parents or students to push their kids to keep on developing their skills while supporting my own tutoring business.

Contras: There is nothing wrong with this software. I have enjoyed every feature and I am excited for new updates and ways to engage with my clients.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2020
Coty T.
CEO
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/9/2019

"Great option for loyalty programs!"

Comentarios: Overall, Fivestars has given us the chance to reward our customers and a great price and and an awesome way to manage our promos and program! I'd highly recommend them!

Puntos a favor: Fivestars made creating and managing our loyalty program in store so fun and easy! It allows us to create promotions, coupons, track loyalties, and customize every aspect of our program!

Contras: Using this software, I have no experienced anything about this that we did not like. It has been a very pleasant and fun experience

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/9/2019
Tara N.
owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/2/2019

"Lies and then more lies"

Comentarios: Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues

Puntos a favor: It is super easy to use, anyone can figure out how to use it from the front or back end

Contras: The representative who signed us up told us it was a year contract. At the end of that year we could cancel, he promised there would be no new charges after the prepaid year. He no longer works for them. Shortly before payroll was due Fivestars pulled $2400 from our account. We had no warning. I called them, they set up a phone appointment. They never showed for two of those phone appointments. I finally spoke with Silvana who told me they would refund the $2400 if and only if I signed a new contract promising to pay them monthly for the next year We did not want to continue the service, but if i didn't sign that, they would not give me the $2400 back. Even after I signed it, it took them over a week to give the money back. It has been 10 months and we received an email stating that we needed to let the know if we don't want to renew next year. We never received that email the first year, but all the same I clicked on the link to let them know there was no way we were renewing. Guess what? They set up a phone interview, you can't cancel on their website. I got the call from them today and I was able to terminate the contract for two months from now, when the 12 month contract i signed under duress expires. But then, she told me we have to mail back the two tablets. I was quite sure we paid for those becuase that's what their rep who signed us up told me. So now we were told we paid for those up front, but we have to send them back, we even have to pay for t

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/2/2019
Willie V.
Owner/operations
Electrónica de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2020

"Higher points earned per purchase over other reward apps"

Comentarios: Overall great app for anybody wanting to save a buck or be rewarded for their purchase. It's great that customers are being rewarded for being loyal

Puntos a favor: Points actually accumulated fairly quick and the program is so user-friendly anybody from a child to a senior citizen can use it with ease

Contras: In my opinion the only downfall is I can't go back and review what I purchased for what I'm getting points for only the amount spent

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/4/2020
Roy R.
Marketing Manager
Ingeniería industrial o mecánica, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2019

"Fivestars is a wonderful restaurant rewards program that gets your customers back"

Comentarios: Overall, I would recommend this customer loyalty program. A large portion of my customers use it and I see them coming back for more.

Puntos a favor: The best part of this application is my customers get rewards for eating at my restaurant. The more they come, the more points they get. In return the more business I get, a lot of people use this.

Contras: The set up process is a little confusing. I had called customer service for help and was on hold for half an hour.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2019