¿Quién usa Wimi?

Wimi es una opción óptima para equipos y empresas que administran proyectos y desean aumentar la productividad. Más de 50 000 empresas usan Wimi diariamente: PYMES, trabajadores autónomos, OSFL y grandes empresas.

¿Qué es Wimi?

Wimi es un conjunto completo de herramientas de colaboración digital que te ayuda a mantenerte organizado y hacer que el trabajo en equipo sea más eficiente. Wimi va más allá del software de colaboración típico, ya que incluye canales de mensajería, archivos y unidades, tareas, calendarios y videoconferencias. Wimi permite que todo tu equipo colabore sin esfuerzo y trabaje de forma más inteligente. Gracias a la refinada gestión de derechos de acceso de Wimi, también puedes incluir a tus clientes y compartir datos específicos con ellos.

Información sobre Wimi

Wimi

https://www.wimi-teamwork.com/

Fundada en 2010

Resumen de precios de Wimi

Wimi dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Wimi está disponible a partir de USD 9.00/mes.

Precio inicial

USD 9.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Wimi

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Acceso remoto
Asistencia remota
Chat de vídeo
Chat en vivo
Colaboración
Conferencias web
Firma electrónica
Gestión de reuniones
Gestión de tareas
Seguimiento de huso horario
Softphone
Supervisión de la actividad de los empleados
Arrastrar y soltar
Búsqueda/filtro
Cifrado
Colaboración
Controles o permisos de acceso
Firma electrónica
Gestión de documentos
Gestión de flujos de trabajo
Mensajería
Registro de auditoría
Sincronización en tiempo real
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban

Opiniones de Wimi

Mostrando 5 de 93 opiniones

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Franck C.
Webmaster / Web Developpeur since 10 years
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2018

"Wimi will soon become the world's number one ?! Read on and you will understand why."

Comentarios: I have been a full-stack Webmaster for 10 years. I use Wimi for 2 years and believe me, Wimi has changed my productivity in just a few days .. A real revolution!
Exceptional ease of use and I weigh my words! for having tried his 3 main competitors - complicated or obscure interfaces ... without comments.
Wimi knew how to use our collaborative working software our natural habits of use of our computer.
This has the enormous advantage of not having to learn for days how a new software works.
Wimi is as easy to use as when the very first iPhone came out in the world of telephony!
Everything is intuitive and rich in features!
Do like me be productive, organized with disconcerting ease! Save time, win your employees, customers and partners by using Wimi, the next-generation software that brings professionals from all over the world together in a central location and in a real office.
The success of your projects and those of your clients and partners only depends on your curiosity to test Wimi free for 14 days. So do not wait!
It is by testing a product that one really makes one's efficiency, not letting it absorb through cleverly constructed advertisements.
Tesla, Total, Sephora, Shazam, SNCF, Publiciseto use Wimi, you know why?
Test Wimi 14 days for free and you will understand why for yourself! ;-)
It integrates OneDrive, Dropbox, Box Google Drive, Skype, Zapier etc.
A huge congratulations to the developers and the CEO who had the idea of this French innovation

Puntos a favor: All "real" professionals use team tools to collaborate effectively and maximize their time. Team work. Effective. Powerful. Organized.
Wimi is THE solution!
To achieve this organizational excellence, the choice of the tool is absolutely crucial.
To boost your productivity easily with confidence and without having to spend hours or days training on software often too complicated or a gas plant that ultimately causes the opposite effect and wasting time.
With Wimi it's the opposite! :-)
Make the "intelligent" choice of formidable efficiency without any compromise!
A very powerful tools, suitable for all! Freelances, freelancers, communication agencies, small and medium-sized companies and companies listed on the Cac 40!

Contras: For the moment I have not noticed any inconvenience.
I just wish to see these improvements happen soon .. I hope ;-)
- The ability to create shortcuts for files, URLs, or folders (as on computer) to duplicate information from one project to several others. - the ability to drag and drop a URL into the Wimi window that will automatically create the URL link and automatically retrieve the title and be visible in Wimi Drive! - View the acknowledgment of reading Chat messages on mobile smartphone, tablets and in the browser of a computer when the correspondent read our message while he read our message on mobile. - The drawing board: drawing and commenting our drawings to illustrate ideas and store the different drawings in thematic folders.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2018
Dan-claudiu G.
Founder & CEO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 12/5/2016

"Bringing order to chaos in a startup venture"

Comentarios: Being part of a startup is challenging and the lack of order can ruin your chances to deliver a great product or service. I’ve been looking for a solution that can help me manage my tasks, appointments and last but not least synchronize my files with my collaborators and even customers. Wimi has allowed me to deliver my companies services and products in time and with ease, while in direct communication with my customers, through chat or even video conference, all in one solution – no more running around through different platforms and forgetting login details, and that’s something that you all know it’s really difficult to keep in mind while bootstrapping your business. Ah, and I’ve almost forgot to mention that being on the run, I really enjoyed having a mobile app that allowed me to access my files and task on the go. Yes, nobody is perfect, but this is the most useful and affordable platform on the market, and they are improving it every day. TL;DR Just give it a try, I’m sure you’ll not regret it.

Puntos a favor: All in one solution for bringing order to chaos in a startup venture: documents synchronisation and access(web/desktop/mobile)/tasks/calendar/appointments/chat/video-conference and yes, todays primary request, mobile apps.
You can create client accounts to share the project progress with your customers.
High quality support.

Contras: Every project has its cons, but I can't see any, that can be so big and cannot be overcome, or just requested and delivered in the next updates.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 12/5/2016
Clayton H.
Founder
Relaciones gubernamentales, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/1/2019

"A Suped Up Google Suite"

Puntos a favor: I liked that it's pretty easy to use, so there wasn't much training time for our small staff.

Contras: There are a lot of products on the market that are competing for the same space, some of them are free like the Google Suite with calendars and messaging. There's also other platforms like Slack that provide some of the same services for cheap or free.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/1/2019
Anastasia P.
Director of Product Management
Tecnología y servicios de la información, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/3/2020

"Online project management solution"

Comentarios: Good for team work and collaboration. Keep all your projects organized and increase productivity of the team.

Puntos a favor: It is a good online project management solution and it has all essential features for project management. You can get access anytime from any device. It also has offline version.

Contras: It has 14-day free trial option and all ohter options are subject to pay. But these options are flexible, so you can choose one of them based on your business size and needs.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/3/2020
Gerald M.
Conseiller en Gestion de Patrimoine
Gestión de inversiones, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 3/10/2016

"After years of searching the perfect tool"

Comentarios: We use to have tasks, calendars, sharing system.... none allowed me to do exactly what I needed. Then we found Wimi....
In one sign in, my team and I were able to share documents, tasks, follow projects, keep a historical log of the work done by projects and clients.
We used logos and images for each client, so quickly and with just one look we're able to go to the client project. I'm glad we found wimi

Puntos a favor: Very user friendly.
Does 95% of what we needed in project management and sharing tools.

Contras: At first we had some interface issue. But with each upgrade, it became better.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 3/10/2016