¿Quién usa Pike13?

Pike13 capacita a los negocios basados en clases, como estudios de fitness, yoga y pilates, escuelas de música, baile y natación, jardines maternales y más.

¿Qué es Pike13?

Pike13 es fácil de usar, de enseñar y agiliza las tareas administrativas para que puedas dedicar más tiempo a los clientes. La plataforma Pike13, compatible con dispositivos móviles, permite a los negocios basados en clases, como gimnasios, estudios de yoga y pilates, escuelas de música y danza y más, gestionar todo, desde clientes y horarios hasta facturación y nómina. La creación de informes inteligentes ofrece información procesable sobre el estado del negocio y una aplicación para clientes facilita la interacción con los clientes.

Información sobre Pike13

Pike13

https://www.pike13.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de Pike13

Pike13 está disponible a partir de USD 129.00/mes. Pike13 no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Pike13 a continuación.

Precio inicial

USD 129.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Pike13

Herramientas de planificación
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
Base de datos de miembros
Directorio de miembros
Gestión de aplicaciones
Gestión de comités
Gestión de cotizaciones
Gestión de eventos
Gestión de páginas web
Marketing por correo electrónico
Portal de miembros
Procesamiento de pagos
Renovación de inscripciones
Tipos de miembros
Catálogo de productos
Facturación recurrente
Gestión de cancelaciones
Gestión de demandas de pago
Gestión de descuentos y de cupones
Gestión de impuestos
Gestión de inscripciones
Gestión de la suscripción
Gestión de versiones de prueba
Herramientas de recuperación de ingresos
Portal de autoservicio
Reconocimiento de ingresos
Seguimiento/Análisis de uso
CRM
Compras
Facturación
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de la formación
Gestión de marketing
Gestión de pedidos
Gestión de proveedores
Gestión de proyectos
Gestión financiera
Métricas de rendimiento
Programación
Seguimiento horas/gastos
Facturación
Gestión de asistencia
Gestión de clases
Gestión de estudiantes
Gestión de instructores
Gestión de inventarios
Gestión de la competencia
Gestión de recitales
Inscripción en línea
Pagos en línea
Programación
Punto de venta (POS)
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Citas recurrentes
Gestión de reserva de habitaciones
Pagos en línea
Programación automatizada
Programación de grupos
Recordatorios de citas
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Varias ubicaciones
Gestión de inventarios
Gestión de personal
Pagos en línea
Planificación de instalaciones
Acceso móvil
Facturación
Gestión de equipo
Gestión de eventos
Gestión de inventarios
Gestión de marketing
Gestión de membresías
Gestión de páginas web
Gestión de visitantes
Portal de miembros
Procesamiento de pagos
Punto de venta (POS)
Reservas en línea
Seguimiento de la asistencia
Acicalamiento de mascotas
Gestión de calendarios
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de fotos
Seguimiento del cumpleaños de la mascota
Autopréstamo y autodevolución
Base de datos de miembros
Facturación
Gestión de calendarios
Gestión de empleados
Gestión de inscripción
Gestión de las comunicaciones
Gestión de listas de espera
Informes diarios
Portal de padres
Procesamiento de pagos
Seguimiento de comidas
Seguimiento de inmunización y alergias
Biblioteca de ejercicios
Comercio electrónico
Evaluación de condición física
Plan de entrenamiento
Procesamiento de pagos
Programa de nutrición
Seguimiento de certificaciones
Seguimiento de la asistencia
Gestión de asistencia
Gestión de clases
Gestión de estudiantes
Gestión de repertorios
Inscripción en línea
Programación
Registro de ejercicio
Gestión de equipo
Gestión de eventos
Gestión de miembros
Gestión de personal
Inscripción en línea
Pagos en línea
Portal de padres
Programación de cursos
Seguimiento de competencias
Seguimiento de la asistencia
Autopréstamo y autodevolución
Facturación
Gestión de clases y horarios
Gestión de contratos
Gestión de empleados
Gestión de eventos
Gestión de inventarios
Gestión de marketing
Gestión de membresías
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
Seguimiento de la asistencia
Gestión de equipo
Gestión de eventos
Gestión de listas de espera
Gestión de membresías
Inscripción en línea
Pagos en línea
Portal de padres
Programación de cursos
Seguimiento de competencias
Seguimiento de la asistencia
Seguimiento de puntuación
Encuestas y comentarios
Enrollment Confirmation
Gestión de calendarios
Gestión de listas de espera
Gestión de marketing
Gestión de promociones
Inscripción de grupos
Inscripción en línea
Inscripción in situ
Procesamiento de pagos
Recordatorios
Seguimiento de asistentes

Opiniones de Pike13

Mostrando 5 de 128 opiniones

En general
4.1/5
Facilidad de uso
4/5
Atención al cliente
4.1/5
Funcionalidades
3.9/5
Relación calidad-precio
4/5
Marissa D.
Independent Business Owner
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/6/2018

"We LOVE Pike13. They offer everything a small studio, or a large gym needs to operate."

Puntos a favor: Ease of use, and reliability are amazing! But my FAVORITE thing is definitely the staff app. I can do almost everything from the staff app, so I can work from anywhere, at any time. From running payroll to creating packages or plans, it does it all. Most apps come with limited function, but this software is almost as complete as the desktop version. And what I love about the company is they are always trying to get better. We have been users for man years and they add things I haven't even thought about needing. Its a pleasure to be a customer.

Contras: The reporting can be a bit confusing for me. Recently they have added a new reporting feature which has much more information, but I still struggle trying to see exactly what I need at times.
But I cant even call it a complaint. I had to really think of something to answer this question.

Respuesta de proveedores

por Pike13 el 6/6/2018

Hi Marissa,

Thank you so much for the feedback. We truly appreciate knowing what works and what our customers would like to see. As questions come up about reporting, please continue working with our customer care team and your account manager. We are happy to have calls to help you build exactly what you need to see.

Thank you,
Cindy Schneider
Manager, Customer Success

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/6/2018
Rebekah L.
business owner
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/8/2019

"Outstanding Software!"

Comentarios: Absolutely 100% positive and fantastic experience. Customers comment on how easy it is to use and I greatly value this software.

Puntos a favor: I love how versatile it is. i need to be able to run both monthly tuition for regular, weekly classes, plus courses plus punch cards, as my business serves many different populations. I love how easy it was to set-up and how easy it is for my staff to learn. I don't have to provide training for new employees. For the weird times things don't go as planned, customer service is on top of it, very speedy, thorough and helpful.

Contras: The reporting end is so versatile that I don't know how to easily pull up reports. there are so many ways to filter, which can be a good thing, but I don't know how to pull it up. I wish I could get notifications when someone buys a particular package that I am waiting to get sold.

Respuesta de proveedores

por Pike13 el 20/8/2019

Hi Rebekah,

Thank you so much for taking the time to provide a review of our product. We appreciate the comments and the feedback!

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/8/2019
James B.
Business owner
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020

"Great service"

Comentarios: Over all, as my first booking software, I loved it. It was great.

Puntos a favor: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] first off all, the account manager helped me a lot. thank you. Secondly, the system works great, it has many great features and I enjoyed using it.I was able to easily figure every piece of the system out with relative ease. Also, love the widget feature.

Contras: It wasn't always easy to get ahold of someone to help with issues.

Respuesta de proveedores

por Pike13 el 18/2/2020

Hi James,

Thank you so much for taking the time to review our product and providing feedback. We appreciated having you as a customer and wish you the best going forward.

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020
Brittnee B.
Artist Development
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018

"Avoid... You will thank me later!"

Comentarios: I would not recommend Pike13 to anyone due to their poor customer service and their lack of respect for their clients.

Puntos a favor: Booking Emails: I like the fact that the program sends booking emails on a regular basis. Parents like them for the reminders. Credit Card Processing: It has a nice feature built in that allows credit card processing. They did not tell me upfront that there is a monthly fee associated with it and then said "oh someone should have told you that." Once again, blame game. Documents: The docusign feature is a nice ad on. However, if you want to customize your form, good luck. Pike13 doesn't really want to help you on this and once again try to play the "stupid" card on it. Reports: The reports are nice if you can understand how to use them. They are kinda difficult to get around if your account manager does not explain them in detail.

Contras: Customer Service Attitude: They don't care once they have your money. Make sure you put a note on your calendar one year out or your service contact will be renewed. Don't expect to speak with anyone over the phone, everything is done through email. On Boarding: I was indifferent about the on boarding process. The guy belittled me several time about coding and whatnot. I was a graphic and website designer by trade and on numerous occasions he talked in circles to try to confuse me. Basically their software doesn't allow for many custom changes and they would prefer to confuse you instead of being straight forward about it. Text messaging: This is not default on the product. I was told that it was. All clients have to enable the feature. When you are dealing with 200+ clients you don't want to have to go through this process with every single client on how to sign up, sign on, go through all of their individualized settings - just to set up a text message. Interface: The interface is very straight forward. There isn't any real customizations on it. You get what you get.

Respuesta de proveedores

por Pike13 el 9/10/2018

Hi Brittnee,

Thank you for your review and candor. I am sorry that our service has not met your needs. Your account manager will reach out to you shortly to discuss your cancellation request.

Thank you,
Cindy Schneider
Manager, Customer Success

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018
Casey B.
swim coach
Deportes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/8/2019

"Invaluable tool for our swim school"

Comentarios: I am a swim coach at a very successful Swim School. We have hundreds of clients who are scheduling several hundred lessons a week in three locations with over 20 coaches. That would be a scheduling NIGHTMARE for a front desk staff. With this software, we are able to provide a polished website and portal where families can register for and schedule their own lessons. It also manages auto-draft payments and sends email reminders to families. As a coach, I can take attendance on my phone and also leave notes for other coaches or myself.

Puntos a favor: This software is easy to use on my phone, which is very helpful. I use it daily to keep track of attendance and also leave detailed notes on how the lesson went, which is beneficial for me to review before the next lesson, or to share with another coach who may sub. The scheduling aspect is professional and most families are able to navigate it on their own.

Contras: The scheduling process is sometimes a little confusing to families, and they have to call or email our scheduler to work them out.
When I am doing attendance and notes on my class roster, I can't just click "back" to return to my list. I have to go through the process of picking the calendar day and reloading.

Respuesta de proveedores

por Pike13 el 12/8/2019

Hi Casey,

Thank you very much for taking the time to provide a review of our product. We appreciate the positive remarks and the constructive feedback. Safety Before Skill Swim School has been a wonderful partner over the last three years and we look forward to continuing to support your school.

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/8/2019