ServiceTrade Commercial

¿Quién usa ServiceTrade Commercial?

Contratistas de servicios comerciales en sectores que brindan servicios recurrentes. Protección contra incendios, mecánica, climatización, lavado a presión, conductos de aire, extracción de aire de cocinas, equipos para alimentos, puertas y servicios médicos.

¿Qué es ServiceTrade Commercial?

Diseñado para contratistas de servicios comerciales, ServiceTrade ayuda a las empresas a ofrecer una muy buena atención al cliente, lo que aporta más valor a tu negocio. Las funciones de atención al cliente permiten la interacción online a lo largo del ciclo del servicio y crear relaciones provechosas y duraderas. ServiceTrade agiliza las operaciones mediante la gestión y programación de órdenes de trabajo. Además, las aplicaciones web y móviles convierten la entrega del servicios en impresiones de marketing digital inolvidables y útiles para los clientes.

Información sobre ServiceTrade Commercial

ServiceTrade

http://www.servicetrade.com/

Fundada en 2013

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de ServiceTrade Commercial
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Resumen de precios de ServiceTrade Commercial

ServiceTrade Commercial dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de ServiceTrade Commercial está disponible a partir de USD 79.00/mes.


Precio inicial

USD 79.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de ServiceTrade Commercial

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de asignación de personal

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de climatización

  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de gestión de los Servicios de Campo

  • Acceso móvil
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación del mantenimiento
  • Recordatorios
  • Órdenes de compra

Lista completa de Software de mantenimiento preventivo

  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Enrutamiento
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de trabajos
  • Mantenimiento preventivo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Lista completa de Software de planificación de trabajos de mantenimiento

Alternativas a ServiceTrade Commercial

Más alternativas a ServiceTrade Commercial

Opiniones de ServiceTrade Commercial

Mostrando 5 de 249 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Joshua C.
Technical Manager
Servicios para instalaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/5/2018

"The wind beneath my wings"

Comentarios: Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.

Puntos a favor: ServiceTrade has been a joy to implement and use everyday. The dev team, and everyone at ServiceTrade, have been absolutely incredible. I cannot recommend this solution enough.
From day one, we had no half measures. We jumped in both feet and never looked back. The scheduling makes planning our technicians days straightforward and clear. I could ramble on for hours about how much I love the search functionality, and the data you can quickly get to really get down into the nitty gritty of whatever you're looking for.
To my experience, any software that claims to do everything, does nothing well. ServiceTrade is near perfectly optimized for the scope it encompasses. Features are being added all the time, and the dev team are always enthusiastic. I foresee this product getting lots of love for years and years to come. This product only gets better and better.
Third party integrations have been a breeze, and a staggering amount of third party applications are available.

Contras: Only a couple items come to mind, none are deal breakers. A general timeclock for tracking daily general time would be helpful, however we've found a small third party solution for this. Ability to add non-billable appointments and vendor stops would also be nice, and again not a huge deal. A great unification of built-in app and web features would be a great quality of life improvement, however I have a feeling those sneaky devs are up to something already... they always are.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/5/2018
Nicholas R.
CEO
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/1/2020

"ServiceTrade Has Transformed Our Business"

Comentarios: Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.

Puntos a favor: ServiceTrade has a great product that is intuitive to use. Since we subscribed 4 years ago they have continued to expand on the capabilities with updates to the software every 2-4 weeks. They are very responsive to requests for features and the customer support is super friendly and helpful. They integrate with key software companies to expand their functionality (like Intacct and Quickbooks) and they have a great API and integration with Zapier.

Contras: I hope they can continue to accelerate the addition of new features. There are a lot of companies out there trying to solve the same problems. I haven't seen anyone providing better value yet but I hope ServiceTrade stays ahead of the competition because whoever has the best software to manage their business will hold a significant advantage int he marketplace and we would like to stay with ServiceTrade. Switching software is a pain!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/1/2020
Carl S.
Operations Manager
Servicios, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2020

"ServiceTrade"

Comentarios: Speed of information is the key to our business. the faster we have reports and documents, the faster we can respond and take care of the customer.

Puntos a favor: User friendliness is one of the most important feature of this software. Customer support is very good as well. We run our entire service department through servicetrade.

Contras: Not much to say here but that it is not designed specifically for fire protection companies so we had to customize to our processes.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2020
Ken M.
Technician
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/6/2018

"The upload of PDFs is slow"

Comentarios: It's efficiency

Puntos a favor: The maps and the location services are handy. I also like the deficiencies areas, but working for different divisions requires adjusting to different styles by each manager. Some want each difficieny listed individually, which is time consuming, while others like all lumped under one visit which is easier.

Contras: The pdf loading is slow and I need to wait and make sure it loads. If signal strength is 2 bars or under the upload will fail. Also one photo at a time can be loaded. Also in defiencies

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/6/2018
Ginny G.
Health and Safety
Servicios para instalaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/9/2020

"Service trade review"

Puntos a favor: Pros: scheduling, job search, flexibility many of the tools in the system and business opportunities.

Contras: The system doesn't talk to partleger well for the desk top application when changes happen. The technical support takes along time to get answers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/9/2020