
Talkdesk
¿Qué es Talkdesk?
Talkdesk es un software de última generación de centro de atención telefónica basado en la nube que te ayuda a conectarte con tus clientes. La interfaz fácil de usar ofrece una funcionalidad robusta con funciones avanzadas, creación de informes completos e integraciones sin problemas con más de 25 herramientas comerciales para permitir que los equipos de ventas y servicio tengan conversaciones personalizadas y efectivas con los clientes.
¿Quién usa Talkdesk?
El mercado objetivo son las empresas de todos los tamaños centradas en el cliente que buscan mejorar sus experiencias a través de interacciones con ellos más personalizadas e impulsadas por los datos.
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Talkdesk
Opinones de Talkdesk
Mike
Simple is smooth and smooth is fast
Usuario verificado
Herramienta muy práctica
Comentarios: Muy bien
Puntos a favor:
Realmente la usamos durante el periodo de prueba ya que estábamos en busqueda de un software de llamadas para implementar en nuestro Call Center. La herramienta es sencilla de manejar y tenía las funcionalidades básicas. Es bastante amigable a la vista y no se hace complicado tanto para admins como para los agentes el manejo de la herramienta.
Contras:
En su mometo no pudimos enlazar otras integraciones de canales escritos, por ejemplo, integrar WhatsApp. Esto era muy importante para nsotros condensarlo todo en un solo lugar.
jose luid
Talk
Puntos a favor:
Facil de usar las funciones y atajos de charlas
Contras:
Medio pesado el archivo para la carga de daros e info
Miguel
Escritorio al habla
Puntos a favor:
Lo use para comunicarme con mi profesora de ingles nativa y habia claridad en la llamada y facilidad para grabar las clases.
Contras:
En todo el tiempo usado no note nada que dijera esto no me gusta

Cortney
TalkDesk is above the rest! - Cortney K
Comentarios: TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk and the improvements are not measurable.
Puntos a favor:
The ease of use is the best. As long as you have an established internet connection, you can use TalkDesk anywhere!
Contras:
Sometimes the audio is best when connected via ethernet cable.
Emmanuel
Alternativas consideradas:
Saved My Fashion Brand Business
Comentarios: Overall, Talkdesk has been a game-changer for my business, allowing us to deliver the exceptional support that our customers expect and deserve. We're confident that our partnership with Talkdesk will continue to drive our success and help us to achieve our customer service goals for years to come.
Puntos a favor:
My business, Kixara is a company that values customer service , and we were thrilled to find a partner that shared our commitment to delivering exceptional support. Talkdesk has helped us to streamline our customer service operations and provide faster, more efficient support to our customers.One of the key benefits of Talkdesk has been its ease of use and intuitive interface. Our team was able to get up and running quickly, with minimal training required, and the platform's flexibility and customizability have allowed us to tailor our customer service operations to meet our specific needs.Talkdesk's advanced analytics and reporting tools have also been invaluable, providing us with valuable insights into our customer service operations and helping us make data-driven decisions. We've been able to identify areas for improvement and implement changes that have resulted in faster response times and higher customer satisfaction ratings.
Contras:
As a business that values exceptional customer service, there were times we experienced occasional bugs or technical issues. This normally causes disruptions to our customer service operations, leading to delays or frustrations for our customers and representatives. However, we appreciate that Talkdesk's customer support team is always available 24/7 to help troubleshoot and resolve any issues that may arise.