GetFeedback

¿Quién usa GetFeedback?

GetFeedback es para las empresas que desean medir la satisfacción del cliente, gestionar la experiencia del cliente y mantener la implicación del empleado, todo ello al tiempo que garantizan una experiencia perfecta en la marca.

¿Qué es GetFeedback?

GetFeedback es un software de encuestas fácil de usar diseñado para mejorar las tasas de respuesta. Crea encuestas agradables y fáciles de usar para dispositivos móviles con el generador de arrastrar y soltar. Incrusta las preguntas de la encuesta en el correo electrónico con la funcionalidad de un solo toque. Evalúa y comprende las respuestas con analíticas de texto y paneles en tiempo real. Intégralo con Salesforce para llevar tu programa de comentarios al siguiente nivel. Los clientes de GetFeedback ven un aumento del 240 % en las tasas de respuesta y una implementación siete veces más rápida que otras aplicaciones de encuestas.

Información sobre GetFeedback

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Fundada en 2013

Vídeo de GetFeedback
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de GetFeedback

GetFeedback dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.


Versión gratuita

Prueba gratis

GetFeedback: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de GetFeedback

  • Análisis
  • Comentarios de 360 grados
  • Creación de informes de llamadas
  • Gestión de encuestas
  • Recopilación de comentarios
  • Supervisión de quejas

Lista completa de Herramientas para medir la satisfacción del cliente

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Survey/Poll Management

Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

Alternativas a GetFeedback

Más alternativas a GetFeedback

Opiniones de GetFeedback

Todas las opiniones

Calificación general

4.8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.8
Atención al cliente 4.7
Funcionalidades 4.7
Relación calidad-precio 4.6

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Chandler K.
Marketing
Recursos Humanos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/7/2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Comentarios: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Puntos a favor: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Contras: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/7/2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Tecnología y servicios de la información, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Puntos a favor: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Contras: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2019
Usuario verificado
Marketing Automation Project Manager
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/5/2020

"Easy-to-use but extremely expensive"

Comentarios: Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional! On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.

Puntos a favor: Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce. It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce. Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!

Contras: Very expensive if you want to have the Salesforce connection. Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc. Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/5/2020
Joe G.
Church Communications Training
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2019

"A rare combination of quality and value"

Comentarios: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Puntos a favor: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Contras: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2019
Usuario verificado
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2018

"Collect customer feedback with ease"

Puntos a favor: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Contras: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2018