¿Quién usa Bookinglayer?

Proveedores de viajes o experiencias. Se brinda servicio a empresas como campamentos de surf, retiros de yoga, agentes turísticos y hoteles con actividades y servicios extras.

¿Qué es Bookinglayer?

Sistema de gestión de propiedades de hostelería para pequeñas y medianas empresas. Administra tu propiedad, inventario, finanzas y personal, en un solo sistema. Acepta reservas directas a través de un formulario de reserva directa en tu sitio web y acepta pagos a través de las diversas opciones de pago disponibles. Las características incluyen: formulario de reserva directa, gestión de inventarios, administración de personal, calendario todo en uno, actualizaciones en tiempo real, correos electrónicos automáticos, pagos en línea, creación de informes financieros, listas de llegada y salida, programador de actividades.

Información sobre Bookinglayer

TimTim

http://www.bookinglayer.com

Fundada en 2013

Resumen de precios de Bookinglayer

Bookinglayer dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Bookinglayer está disponible a partir de USD 100.00/mes.

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Precio inicial

USD 100.00/mes
Ver precios

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Bookinglayer

Herramientas de planificación
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
Facturación
Gestión de asistencia
Gestión de calendarios
Gestión de clientes
Gestión de docentes y personal escolar
Gestión de programas
Gestión médica
Inscripción en línea
Para campamentos de verano
Portal de padres
Facturación a proveedores de agua/gas/electricidad
Gestión de alquileres
Gestión de permisos
Gestión de recursos
Gestión de reservas de acampada
Mapas de sitio
Punto de venta (POS)
Registro de llegada y de salida
Reserva en línea
Varias ubicaciones
Gestión de inventarios
Gestión de personal
Pagos en línea
Planificación de instalaciones
Automatización de marketing
CRM
Catering
Contabilidad integrada
Estancia prolongada
Gestión de empleados
Gestión del mantenimiento
Integración de GDS y OTA
Para alquileres vacacionales
Programa de fidelización
Propiedad única
Punto de venta (POS)
Reserva en línea
Varias propiedades
CRM
Creación de itinerarios
Creación de paquetes
Gestión de exenciones de responsabilidad
Gestión de precios
Gestión de presupuestos
Gestión de promociones
Gestión de proveedores
Gestión de páginas web
Gestión de recursos
Gestión de reservas
Integración de GDS y OTA
Procesamiento de pagos
Reserva de actividades
Reserva de múltiples días
Sistema central de reservas

Opiniones de Bookinglayer

Mostrando 5 de 61 opiniones

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.8/5
Andrey Y.
General Manager
Hostelería, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2018

"Power tool"

Puntos a favor: The tool is designed to cover the needs of surf camp managers. The tool is still in development, but it does the job pretty well already.

Contras: Reports could get better and more structured. Rentals with a barcode scanner solution would be nice. POS integration would be another plus.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2018
Theresa P.
Owner
Hostelería, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2019

"Game Changing"

Comentarios: I'm happy that the process to book guests, is seamless and efficient. I appreciate the reports and the emails so that I may implement the best strategy for my business.

Puntos a favor: The functionality and applications for my business. By automating so many of the tasks that I had previously been doing myself or having my assistant perform, I have freed up time to focus on other aspects of my business. My developer worked closely with a member of the BL team and was able to get answers to his questions easily and quickly.

Contras: A few of the features uses and locations are non-intuitive (to me). Even after several months of using and implementing, I'm not 100% on every functionality that I use. Most, but not all. The help articles are just ok. I don't get my questions answered every time.

Respuesta de proveedores

por TimTim BV el 9/10/2019

A valid point Theresa. Bookinglayer provides a lot of functionality around booking management and scheduling and it stays a challenge for our dev team to keep things as intuitive as possible. We have planned a number of updates that will improve the overal user experience in the Backoffice and we're playing with the idea to provide more shortcuts in the Backoffice to Knowledge Base-articles.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/10/2019
Lisa H.
Bookingsmanager
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/10/2019

"Great set-up, place for improvememt"

Comentarios: Great product, definetly the best we had over the last few years. Perfect for surf Camps, hotels, surfschools etc.

Puntos a favor: The front-office looks very professional and is yet easy to use! The menu in the backoffice is very clean and easy to learn how to use. You can choose what function a employee has, so they can’t for example change any settings.

Contras: The pricing system is not yet very usefull for some of our products. But together with they development there are possibilities to change this for the future.
There are often updates (visual updates most of the time) that gives us extra work as we just got used to the settings.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/10/2019
Niall C.
Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/8/2017

"We have had a great experience with Bookinglayer - I would highly rate the support which we received"

Comentarios: - confidence about our booking engine
- no need to build our own
- quality suport when we needed it
- working with a company who clearly care about their product and their customers
- lots of front and back office functionality
- ability to grow into the software functionality as we scale our business

Puntos a favor: 1. Support - very good quality support was made available to us from day one. At all times the Bookinglayer team have been very attentive to our specific requirements and have made some bespoke amendments for us, which is greatly appreciated.
2. Functionality - there is a lot of really good functionality included as part of the Bookinglayer product. In fact, we are probably only using a proportion of whats available to us, but its good to know that we can expand into the product as we grow out business.
3. User interface - the user interface is very well designed and integrates really well with our website. Customer feedback to date has been excellent, with limited or no problems with the booking engine (which is probably rare).

Contras: 1. Set up time - I guess it is a feature of all software, but there was more set up and configuration time required than I had anticipated.
2. Features - as the software has clearly been designed for activity based properties (such as surf camps) it took a little bit of work to configure it correctly for a property like ours (which is a small boutique style accommodation without onsite activities). I needed to use a few work-arounds to suppress some of the standard functionality which wasn't appropriate for us.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/8/2017
Kevin M.
Owner
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2020

"Great system, great service"

Comentarios: Excellent. The system works brilliantly & the support team are fantastic

Puntos a favor: Bookinglayer are a fairly small company and as such are a great fit for the small surf and hostel businesses that they aim at. You can really tell that they really care. They help every step of the way in setting up your bespoke system, and respond quickly to all enquiries.
The back office is pretty easy to use in order to add new rooms / packages / services.

Contras: It could be a little easier to use and make adjustments on one's mobile, but this is a very tiny issue

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2020