RepairShopr

Por RepairShopr

4.5 / 5 91 reseñas
RepairShopr

¿Quién utiliza este software?

RepairShopr is designed to serve all kinds of repair shops and field service businesses, from one-person armies to multi-location franchises alike.

Valoración media

91 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $49/mes
  • Detalles de precios 3 tiers of paid pricing ($49.99, $99.99, $99.99) dependent upon features.
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • RepairShopr
  • http://www.repairshopr.com
  • Fundada en 2010

Sobre RepairShopr

Robust ticketing and invoicing system, CRM, POS, and marketing platform for repair shops.

Funciones de RepairShopr

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Análisis de atención al cliente
  • Búsqueda
  • Catalogación y categorización
  • Chat en vivo
  • Control de respuestas por correo electrónico
  • Gestión del conocimiento
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de asistencia al cliente
  • Diseño de joyas
  • Envíos
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de marketing
  • Gestión de mayoristas
  • Gestión de precios
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de varias tiendas
  • Historial de compras del cliente
  • Seguimiento de reparaciones
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Firma electrónica
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Integración de comercio electrónico
  • Lectura de códigos de barras
  • Perfil de cuenta de cliente
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta para restaurantes
  • Retail POS
  • Varias ubicaciones
  • CRM
  • Códigos de barras/Etiquetas
  • Facturación
  • Formularios de admisión
  • Gestión de inventarios
  • Incidencias de reparación
  • Punto de venta (POS)
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Las reseñas más útiles de RepairShopr

Not just for Retail Computer Shops

Traducir con Google Revisado el 2/3/2019
Charissa P.
Operations Manager
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: If you track inventory, deal with repair tickets, and need to keep up with marketing to your client base, then this is unbeatable. When I was operations manager for a Retail and B2B MSP we switched our retail side from Connectwise to Repairshopr and it was like night and day. It connected quicker, gave us access to our inventory, integrated with Quickbooks online, and gave us custom-ability to really make it fit our business model. As operations manager I was able to build this around our existing processes and make it flow seamlessly.
I now have moved to a telecom that could benefit from this, and the only reason I haven't switched are the two cons I listed. Both of them are offered by Quickbooks own ticketing system.
Don't let their niche market of Retail ISP shops fool you. I've heard of this being integrated into auto shops and other mechanical fields. If you are in a business that dispatches any sort of technician, then this is the product you need.

Puntos a favor: The integration with other programs makes this unstoppable!
This ties a CRM to your POS to your ticketing system. Being able to integrate all of these makes this system one of the most powerful I've worked with. It doesn't feel overbearing either. I worked with Kaseya BMS and Connectwise and both of those felt like beasts. This took a lot of key elements that those two systems have and brought them down to a retail level at a price that all companies should be able to afford.
One of the best parts is that they are always integrating new features and squashing bugs. I was always amazed at how often new useful tools were being added. I'm pretty sure they don't have a huge team, but it felt like there must be hundreds of them with what was being accomplished.

Contras: Integration with Quickbooks Desktop is limited, but Quickbooks online is excellent. I wish it had the ability to map out locations to dispatch technicians too. It will track where your clients are at, but if you are trying to schedule multiple field techs, it would be ideal if you could see specific open tickets on a map (Maybe ones labeled "Onsite") and then be able to assign them to technicians based on location.

A great inventory management tool that's easy to use for all employees!

Traducir con Google Revisado el 4/3/2019
Tanmay M.
Audio Engineer
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: What I like most about RepairShopr is the flexibility it allows its users in creating and maintaining varying degrees of inventory items. What if you had 2 products that were "technically" the same but varied in price, varied in build quality, etc. RepairShopr allows you to create those categories from the bottom up so you can create as much nuance as needed between various inventory items while abstracting away the "back end" of these complex rules to other users. This is great because you can have rather complex "if then else" scenarios in play for how certain items are to be used and the program is able to create conditionals that only "pop up" certain items which match the complex rules that the administrator can create. This ensures that employees don't need to be told to remember these rules: As long as they work within the system, they will never make a mistake (unless it's human error, of course).

Contras: What I liked least about RepairShopr is the interface to switch between users. It's very easy, while in a rush, to overlook that another user was signed in previously. While a huge portion of that is human error and employees not paying attention, perhaps a little more thought into the user interface would prevent this human error from occurring. Perhaps, adding a picture of the employee's face or some sort of visual avatar would be great so an employee knows that another employee is signed in. I think this, overall, ties into the user interface for RepairShopr which can be somewhat technical and very utilitarian. This isn't a bad thing but a more well thought out user interface that is far more human friendly could be extremely beneficial for users overall.

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