¿Quién utiliza este software?

Los clientes van desde startups de dos personas hasta corporaciones de Fortune 100. De hecho, el 77 % de Fortune 100 usa Slack.

Valoración media

10.300 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $6.67/mes
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En línea

Datos del proveedor

  • Slack
  • https://slack.com
  • Fundada en 2014

Sobre Slack

Slack es donde sucede la colaboración. Cuando tu equipo necesita iniciar un proyecto, contratar a un nuevo empleado, implementar código, revisar un contrato de ventas, finalizar el presupuesto del próximo año, medir una prueba A/B, planificar la inauguración de tu próxima oficina y más, Slack tiene lo que necesitas.

Funciones de Slack

  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de newsletters
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos
  • Búsqueda
  • Chat y mensajería
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Notificaciones push
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia
  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Compartir en redes sociales
  • Directorio de empleados
  • Galería de fotos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de newsletters
  • Telefonía
  • Chat proactivo
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes al sitio web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla
  • Calendarios de grupo
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Control de versiones
  • Corrección síncrona
  • Foros de discusión
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Redacción cooperativa
  • Acceso móvil
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de fax
  • Grabación de llamadas
  • Mensajería por voz
  • Uso compartido de archivos
  • Chat de equipo
  • Colaboración
  • Creación de base de datos
  • Creación de documentos
  • Gestión de notas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de presentación
  • Office Suite
  • Uso compartido de archivos
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda
  • Chat y mensajería
  • Cifrado
  • Colaboración
  • Control de versiones
  • Firma electrónica
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de usuarios
  • Registro de auditoría
  • Sincronización de archivos

Las reseñas más útiles de Slack

Communication for (Cool) Professionals

Traducir con Google Revisado el 4/12/2018
Adam G.
Senior Graphic Designer
Bienes de consumo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We can definitely communicate with almost no exceptions. It takes the "where is this person" out of the equation as you can just send them a message and know when they come online and see it. The benefits to not just sitting and waiting on an answered email are endless.

Puntos a favor: I don't remember how my team communicated before Slack. It keeps my coworkers connected in and out of the office. It cuts down on our emails and makes communication easy. There are a lot of apps and integrations that can be added to automate processes. You can integrate project management tools, Google Docs, Spotify, Canto DAM, Giphy for some fun with coworkers and so many more. I love that I can drag and drop files, images and videos into slack to share with my coworkers. In addition, slack allows free integration with many other tools out there. My peers who are software developers talk about how easy it is in the backend for integration. Slack is easy to use and has great built in functions for notifications. It has really been extremely helpful to get multiple departments talking at times and keep each department informed while not in the same location. The ability to upload files makes it easy to share ideas.

Contras: The Screen sharing could be improved, along with mic recognizing. When network connectivity is lost during screen sharing or calls, the reconnect feature doesn't seem to work really efficiently. My biggest complaint is that Slack makes you way too available. You're expected to know whats going on whether you are at home sick or in the office working. Sometimes the app on the phone won't clear your notifications even after reading or checking through them.

Incredibly well built and valuable --- also easily a time suck

Traducir con Google Revisado el 3/12/2018
Coach + Consultant
Empleo y contratación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We used slack as a company both to facilitate communication across all teams (a tech start up that grew from 20 people to 120 people while I was there) and run basic options (e.g. submit bugs to the product team). It helped us build a strong culture of bonding over personal news broadcasts and basic company updates, and also improved our productivity in certain processes. In other aspects, it was definitely a huge distraction. I would say it's worth integrating with clear guidelines for etiquette.

Puntos a favor: Once you get the hang of it, it's really well designed, easy to use and really fun. They have so many integrations that make it easy to customize it for a company and yet let each individual employee personalize it for themselves (names, gifs, emoji's, etc). It's a streamlined way to get a simple answer back or stay in touch with employees you don't happen to be sitting next to. You avoid email overload.

Contras: It can be a HUGE time suck and it was very hard to be off slack at any point. This is probably company dependent, but I was as a tech start-up and it was so easy to spend hours of my day messaging people about work or non-work related topics. This can be fine, unless you're trying to get something meaningful done. People would slack during meetings rather than be fully present. That made no sense to me -- if you're going to be in a meeting, BE in a meeting. I also felt like I couldn't get off slack on nights and weekends. Again -- that's a company wide decision, but there was an aspect of slack like texting that made people felt like they had to respond when they got a message. Even if you don't respond, it still drives up anxiety to have notifications pop up.

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