¿Quién utiliza este software?

Businesses in need of service-as-a-software solution for CRM and help desk management.


Valoración media

238 reseñas
  • 4.5 / 5
    En general
  • 4 / 5
    Facilidad de uso
  • 4 / 5
    Atención al cliente
  • 4.5 / 5
    Características
  • 4 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $25/mes
  • Detalles de precios
    Billed Annually.
  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Salesforce Service Cloud
  • http://www.salesforce.com/
  • Fundada en 1999

Información sobre este software

With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles.


Funciones de Salesforce

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes
  • Chat proactivo
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes al sitio web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla
  • Auditoría de problemas
  • Base de conocimientos
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de tareas
  • Panel de comunicaciones
  • Problemas recurrentes
  • Programación
  • Alertas y alzada
  • Asistencia técnica
  • Base de conocimientos
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de citas
  • Gestión de contratos
  • Gestión de la bandeja de entrada y de colas
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de problemas conocidos
  • Gestión de tickets de incidencias
  • Notificaciones automáticas a clientes
  • Portal de autoservicio
  • Supervisión de quejas
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva
  • Acciones correctivas (CAPA)
  • Clasificación de quejas
  • Enrutamiento
  • Gestión de casos
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de formularios
  • Gestión del control de calidad
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de problemas
  • Seguimiento de quejas de clientes
  • Supervisión de redes sociales
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de publicaciones e implementaciones
  • Gestión del cambio
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de activos
  • Automatización de procesos empresariales
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de la conformidad
  • Filtrado
  • Gestión de entradas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión de versiones
  • Seguimiento de problemas

Las reseñas más útiles sobre Salesforce

Salesforce makes it easy to maintain a large group of sales prospects and integrates with outlook

  Traducir con Google
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: I really like the ease of use with this CRM and the fact that it integrates with our other softwares. We operate as a sales unit, so it is essential that we are aware of what other members of the team are doing at all times, and where they stand on different leads, territories, etc. It eliminates the need for additional forms of communication, documents, spreadsheets, you name it. This is essential for any sales team out there, regardless of industry.

Puntos a favor: We are a sales and distribution company for a number of investment companies that run mutual funds, hedge funds etc. We have a GIANT list of prospects and trying to manage all of that in excel spreadsheets would be a nightmare when you consider that we operate as a team and not on an individual basis. It's easy enough to use and integrates well with outside software, such as outlook and excel. Great product for sales teams**.

Puntos en contra: I'm really not a fan of the lack of a genuine support system. If you have any issues, your only option is to email the support team and they have not been very helpful in my experience. Unless you pay for the top tier of salesforce, there's no phone number that you can call. I wish they had a decent tutorial and moreover, there are some no brainer adjustments that could really improve the CRM, such as mass email integration. Perhaps there is a way, but the fact that I have not been able to figure it out or get a decent answer from support speaks to their support system.

Salesforce is one of the best CRM out there!

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: Salesforce is the best platform out there to help you resolve your business problems! It is the best CRM that you can access anywhere; anytime!

Puntos a favor: Salesforce helped us resolve one of the major problems in our firm. At first, we were using Excel as our Candidate and Client database, and most of the time we get troubles because of this. There are times that we reach out a candidate who then turns out to be our client. There are times as well that we reach out to a candidate more than 5 times a day, and because of that we get a lot of "do-not-contact" requests. With Salesforce, it helped us to create tailor-fit solution to our business problem. We were able to import all of our candidates and clients to Salesforce by just uploading our excel databases in the system. We were able to put do not contact provisioning to our clients, to candidates that are currently in process, and also those candidates who indicated that they are not actively looking. Now, we were able to make a great relationship with our candidates and clients through Salesforce.

Puntos en contra: What I least like about Salesforce is their customer support. Sometimes they are not that very good in resolving tech problems. Well, we seldom get problems so we barely need their help, but I hope Salesforce trains them well.