¿Qué es sales-i?

Cloud-based solution for small to large businesses that helps manage, prioritize, monitor & automate sales processes.

¿Quién usa sales-i?

sales-i supports companies in the manufacturing, wholesale and distribution sectors around the globe.

¿Dónde se puede implementar sales-i?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • sales-i
  • Fundada en 2008
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • sales-i
  • Fundada en 2008
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de sales-i

Ver 1 más

Comparar el precio de sales-i con productos similares

sales-i

GBP 75.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 499.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de sales-i

  • Gestión de contactos
  • Gestión del rendimiento

Alternativas a sales-i

Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que impulsan el cierre de tratos. Descubre más sobre Pipedrive
Freshsales es un software completo de CRM y administración de clientes potenciales para equipos de ventas de alta velocidad. Descubre más sobre Freshsales
Un CRM fácil de usar que te ayuda a trabajar de manera más inteligente al administrar y rastrear a tus clientes potenciales y clientes de ventas.
amoCRM es el primer CRM impulsado por mensajería del mundo. Cuenta con un canal de ventas, seguimiento de clientes potenciales, comunicación multicanal y mucho más. Descubre más sobre amoCRM
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes.
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. Descubre más sobre Salesflare
Un CRM de ventas inteligente que ayuda a los representantes de ventas a ser más productivos, aumentar sus ventas e involucrar a los clientes.
VanillaSoft faculta a los equipos de ventas para que respondan a los clientes potenciales más rápido, interactúen de modo uniforme y generen oportunidades mejor calificadas.
Con integración de llamadas, mensajes SMS y correo electrónico en una plataforma, Close puede ayudarte a cerrar más tratos. Obtén tu prueba gratis en el sitio web de Close.
Gold-Vision CRM es una plataforma de ventas y automatización de marketing venta asequible, integrada y totalmente personalizable para empresas del mercado medio.
FreeAgent CRM es el CRM más fácil de usar, eficiente y accesible del mercado.
ClickPoint is an all-in-one sales automation solution to help you reach more prospects. Featuring dialing, Text SMS, and email nurture.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.

Opinones de sales-i

Evaluación media

En general
3.9
Facilidad de uso
3.8
Atención al cliente
4.3
Funcionalidades
3.7
Relación calidad-precio
3.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
34%
4
37%
3
22%
2
2%
1
5%
Usuario verificado
Distributor en RU
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Simple and easy with powerful outcomes

5 hace 5 años

Comentarios: Using sales-i is a breeze even though I'm not particularly 'techy'. I can find what I'm looking for quickly with the campaigns I set up initially and if I want to answer any other questions or even just have a play I go into the inquiries to gain more insight.

Puntos a favor:

I love that any data I find related to customers is then linked to the CRM part of the system, so it gives me a reason to contact a customer, ammunition to use when I do and an organized way to record the call or visit etc.

Contras:

To be honest, I got a good demonstration of sales-i before we signed up so we knew what we were getting and haven't been disappointed one bit. We use the web version and the apple app for iPads and the use is just as easy, if not easier, on the road. I'd like some kind of push notification on the app for the sales guys but actually, without it, it means they have to log in themselves, which isn't a bad thing. I want to keep everyone engaged.

Phil B.
VP Sales & Marketing en EE. UU.
Suministros y equipo para empresas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Business Intelligence Software Program

4 hace 2 años

Comentarios: Customer analyzation and business analytics are by far what we utilize the program for. Building campaigns for products and account retention is critical for us as we work diligently to improve our customer retention programs.

Puntos a favor:

From purely a Business Intelligence perspective, Sales-I delivers everything I am expecting. From daily sales reports to analyzing accounts and building campaigns, this program is highly effective .

Contras:

When purchased we were hoping to integrate the CRM function but find that the CRM function of Sales-I is truly difficult to use. For it to be utilized by us as a company the e-mail capability will need to increase.

Respuesta de sales-i

hace 2 años

Hi Phil, Thanks for the review. sales-i team

Robroy K.
Account Manager en Canadá
Materiales de construcción, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Sales-i on Vancouver Island

3 hace 2 años

Comentarios: It is ok. Could be better from a user perspective like noted above by Cons. I would hope the out of the box app can be adapted to be more user friendly. Key is that I will embrace the app if it was easier to access without internet. Have the app upload when in WIFI area.

Puntos a favor:

Looking up volumes of my dealers on the fly. Record function on the note taking in a call.

Contras:

- Silly that out west we cannot have the correct date and time. - desperately need the application to work 100% offline when making notes and entering a call. So many zones on the island I cannot get internet access. Not having this feature does not encourage me to keep up with my notes as there is often no internet connections with several accounts. I know enquirers would not work but that can be done ahead of time and put on the call in PDF format. Easy. - can be very slow and app times out too fast - 15 min should be changed to 1 hour - there is no sales numbers in Sales-i so why the time out feature being so fast?. - too many questions when booking a call. "plan to visit" "follow up call next time" none of these are needed to book a call. Each call need preparation but I don't need to put an appointment in to prepare for an appointment. Appointments should be time date place and what to do and with who. That's it. I just want to pick up my phone and enter info even when offline.

Respuesta de sales-i

hace 2 años

Hi RobRoy, Thanks for the review. sales-i team

Timothy B.
Director of Sales & Marketing en EE. UU.
Automoción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The Best Fit For Us

5 hace 2 años

Comentarios: Sales-i helps keep the focus on the customer, who are the heartbeat of our business.We can anticipate customer needs much better, which improves the customer service experience. We now execute multi-phased marketing campaigns targeted based on customer demographics, and purchase patterns. We can also nurture leads, and cross-sell products. We couldn't do any of that before Sales-i.

Puntos a favor:

Sales-i is our hub for all team members to access needed information. It's easy to use and easy to access information on the move. They knew our industry and verticals, so implementation was mostly painless and quick.

Contras:

The Sales-i team still has a lot of work to do around reporting. You can usually get what you need by manipulating filters and saved queries, but that is often too much for a Sales Rep in the field. The missing functionality around reporting creates more work for the Marketing Team here.

Respuesta de sales-i

hace 2 años

Hi Timothy, Thanks for the review. sales-i team

Dan M.
Director of Sales en Canadá
Comercio mayorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Tool

4 hace 2 años

Puntos a favor:

Sales-I has been a great device for managing our sales funnel. We have great visibility on our customers that help us strategize and execute on good sales activities to drive our business forward

Contras:

I wish it was more customizable. For instant I would like to be able to set targets by Primary Supplier

Respuesta de sales-i

hace 2 años

Hi Dan, Thanks for the review. sales-i team