15 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es Help Scout?

Help Scout es capaz de escalar como cualquier otro centro de ayuda, pero la experiencia del cliente es tan personalizada como el correo electrónico. Help Scout es ideal para empresas de todos los tamaños y es adecuado para empresas con más de 500 usuarios. Las funciones de organización de Help Scout mantienen la comunicación entre los equipos. Con la mejor creación de informes de su clase, base de conocimientos integrada, una API sólida, montones de integraciones y una aplicación gratuita para iPhone que ayuda a los clientes en todo momento, Help Scout permite que tu equipo se concentre en lo que realmente importa: sus clientes.

¿Quién usa Help Scout?

Empresas pequeñas y grandes que quieren ofrecer una experiencia inmejorable a sus clientes. Cuenta con la confianza de 8000 clientes como Basecamp, Buffer, GrubHub, AngelList y Timbuk2, en más de 70 países.

Help Scout Software - 1
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Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5

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Help Scout

Help Scout

4.6 (207)
USD 20.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
74
79
4.7 (207)
4.4 (207)
4.7 (207)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 15.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
116
85
4.5 (3,257)
4.4 (3,257)
4.5 (3,257)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Help Scout

Freshdesk
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Crisp
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat y mensajería
TeamSupport
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Gestión de tickets
Seguimiento de interacciones
HappyFox Help Desk
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Kayako
Funcionalidades más valoradas
Comunicación multicanal
Gestión de colas de espera
Gestión de tickets de soporte
SAP Ariba
Funcionalidades más valoradas
Catalogación/Categorización
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gmail
Funcionalidades más valoradas
Bloqueo de spam
Búsqueda/filtro
Gestión de bandeja de entrada
LiveAgent
Funcionalidades más valoradas
Chat proactivo
Gestión de bandeja de entrada
Registro de llamadas
Groove
Funcionalidades más valoradas
CRM
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico

Opinones de Help Scout

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.3
Relación calidad-precio
4.4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
28%
3
5%
Abraham
Abraham
Social Media Manager & Administrative Support en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Minería y metalurgia, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great for Basic Customer Support

5.0 hace 2 años

Comentarios: I have nothing to say about Help Scout's services, it does an excellent job, hands down. Though it's lacking some features and the pricing is a little bit high based on what features they offer. If you want just a basic customer service software for handling emails then Help Scout is a good choice.

Puntos a favor:

Help Scout does what it's supposed to do and it's very good at it. No doubt about that. It's the very main reason why many companies trust Help Scout for their customer support management. You can create automations, saved replies, a knowledgebase, and a chat widget (they call it Beacon). Everything works as it's supposed to and we never had any issues so far. It's really easy to set up automations and saved replies, no need to look into their help docs. You just need to use your common sense to navigate through the dashboard. I am using it daily for my client's e-commerce business for the past 6 years and I can say that it's a really solid product. I also like their mobile app because it works really well. This is very important so you can attend to your customers even when you're not at your desk. Most customers want very quick responses and so the mobile app will be very handy when you don't have access to a computer. There's no issue with deliverability as all our emails and replies went straight to customers' inboxes, which is very critical for this kind of app.

Contras:

I found another software that has more features than this app and the pricing is also good. I wish Help Scout will have a feature where you can snooze or schedule an email or reply, and the ability to create embeddable forms. Also, I wish you can connect your social media accounts so you will be able to easily monitor your social media audiences when they message you or when they comment on your posts. These are available on the other software I found and it is a great alternative to this software.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Help Scout is the most effective method of providing assistance

4.0 hace 6 meses

Comentarios: Our clients' enterprises have knowledge bases, live chat, and self-service support widgets from Helpscout. However, since only one KB may be created per subscription, the Helpscout team may look into allowing numerous KBs per workspace.

Puntos a favor:

Helpscout is our principal platform, as the vast majority of our customers require either a knowledge base or live chat help for their enterprises. Therefore, we provided them with a Helpscout-based knowledge library and made live chat available to them.

Contras:

The platform's interface, especially the inbox UI, has a lot of room for improvement, and there is now just one knowledgebase template/design available, which is disappointing.

Sam
UX Designer en EE. UU.
Telecomunicaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Excellent Service

5.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Overall I really like the service and team I interact with. I have good feelings about HelpScout and like that they feel like a smaller more personal service for our size company.

Puntos a favor:

They are just committed to being really great at what they are. I appreciate the tools and new features they add and they seem to have a great design team.

Contras:

I’d like more messaging features like ability to target specific users and more granular control on in app messages. Would love ability to run surveys and get feedback in app but also in knowledge base articles.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good for a temporary fix.

3.0 hace 2 años

Comentarios: It's a good basic system. If you are looking for a ticket system this is a great choice.

Puntos a favor:

Ease of use Knowledgebase was easy to implement Ticket system works as it should

Contras:

Our business needed customer management and HelpScout was not a good solution for that.

Amanda
Developer Administrative Assistant and more en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very Solid Ticketing System

5.0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, we absolutely love the app. It has suited our needs perfectly.

Puntos a favor:

Love that you can set up multiple mailboxes and have multiple emails routing in to one space. The ability to see when a customer has viewed an email is also particularly useful and the search option is perfect.

Contras:

Keeps disconnecting from apps and support couldn't fix it. No desktop notifications which would be immensely helpful.