xSellco Helpdesk

Por Xsellco

4.5 / 5 40 reseñas
xSellco Helpdesk

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¿Quién utiliza este software?

Desde startups hasta empresas, Xsellco ayuda a los minoristas en línea de todos los tamaños a eliminar la complejidad de la asistencia al cliente multicanal para que puedan brindar soporte a más clientes, más rápidamente.

Valoración media

40 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $79/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Xsellco
  • http://www.xsellco.com/
  • Fundada en 2012

Sobre xSellco Helpdesk

El helpdesk de xSellco es el único centro de ayuda de comercio electrónico creado específicamente para eso. Centraliza todas las consultas de los clientes y los detalles de los pedidos de cada canal de ventas en un único tablero conectado. xSellco prioriza tu bandeja de entrada en función de la urgencia de los mensajes, así como las conversaciones de todas tus ventas, envíos e información de pedidos, para que nunca debas buscar datos de clientes. Las respuestas sugeridas y la traducción automática del idioma reducirán los tiempos de respuesta, lo que significa que habrá más clientes satisfechos. Prueba gratuita de 14 días.

Funciones de xSellco Helpdesk

  • Alertas y alzada
  • Asistencia técnica
  • Base de conocimientos
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de citas
  • Gestión de contratos
  • Gestión de la bandeja de entrada y de colas
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de problemas conocidos
  • Gestión de tickets de incidencias
  • Notificaciones automáticas a clientes
  • Portal de autoservicio
  • Supervisión de quejas

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Las reseñas más útiles de xSellco Helpdesk

Has made our help desk much more streamlined.

Traducir con Google Revisado el 13/12/2017
Rob P.
Dispatch Manager
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.

Puntos a favor: It has taken all of our marketplace messages, from eBay to our website and combined them all into one easy to understand message inbox, it is ordered so your always replying to the most urgent messages first no matter which marketplace the message has come from, it also has a count down timer next to each message so you know how long each message has been waiting, particularly important when Amazon requires a reply in 24 hours.
One of the main advantages is that most if not all messages sent from a customer will import into one message thread, so if a customer is trying to play customer services off different representatives it is great for reading back through what has or hasn't been said, both by the customer and your own customer services. There are a number of other features such as auto reply's and folder sorting an flagging that we haven't used, but they seem like very useful features for some business.
One area that has helped greatly save time is the template feature that drags in customer information, allowing you to have a list of predetermined reply's but the emails are still personalised to the customer, with names, addresses, usernames etc all importable to a message.
Xsellco are always developing the platform and adding new features, live chat is something we plan to explore further in the future, all in all a great bit of software.

Contras: From a set up point of view, having to attach each market place individually for each country you sell in can be a long process, given the Amazon integration requires a little more work than the eBay sites also, that is more to do with Amazon and eBay, rather than Xsellco though.
Their is a lot too Xsellco also and option can be hidden in menus you'd not think to look in.
I think an ability to have a test environment within Xsellco would be beneficial for automated reply testing and generally helping you test templates etc.
The live chat does need fleshing out a bit, but as previously stated, they are updating all the time.
Overall not many negatives.

Really useful tool, saves time and has nice UX. Has room for improvement

Traducir con Google Revisado el 28/11/2017
Adam
MD
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: saves time and brings CS all under one roof.

Puntos a favor: The biggest pro is the fact that you can see the order details in the sidebar when dealing with tickets, this is the biggest win over other helpdesk software we demoed. Xsellco offer all the details that you need. The usability/UX design is really nice, and templates are super for saving time.

Contras: The organisation and filter options of the tickets, allowing the customer greater control. This could be greatly improved. The biggest improvement we would like to see is the ability to easiest group list the tickets by sales platform. We use to be able to do this in Zendesk and it was perfect. Secondly the way tickets are auto assigned 'Type' from Amazon is set, and does not allow the customer to alter. A lot of tickets are assigned 'System Message' when they should not be. There are quite a few other tweaks that would make it run smoother from a usability point of view.

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