Surveypal

¿Quién usa Surveypal?

SME's & Enterprises globally

¿Qué es Surveypal?

Surveypal delivers an experience management platform that empowers organizations to capture and analyze feedback insights from various sources such as mobile, web, social media, and customer support.

You can integrate Surveypal into any CRM system, including Microsoft Dynamics, Zendesk, and Salesforce. The combination of CRM and Surveypal's CEM solutions effectively improves the customer experience in every interaction with your current or potential customers.

Información sobre Surveypal

Surveypal

http://www.surveypal.com

Fundada en 2007

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Resumen de precios de Surveypal

Surveypal no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

Surveypal: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Surveypal

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes

Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

Alternativas a Surveypal

Más alternativas a Surveypal

Opiniones de Surveypal

Todas las opiniones

Calificación general

4.3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.2
Atención al cliente 4.3
Funcionalidades 3.9
Relación calidad-precio 4.1

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Vibhor A.
Researcher
Ingeniería civil, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2020

"Great Survey tools"

Comentarios: We were trying to learn from the stakeholders regarding the effectiveness of our research solutions
It is a detailed oriented software

Puntos a favor: We had free trial and then switched to paid since it was very useful for our research and analytics. We get survey input from our participants in the format we want which is important

Contras: It is tricky to implement first and it has a learning curve which might not be straightforward to learn.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2020
Khalil A.
Investor
Propiedad inmobiliaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/4/2020

"Great app to gather information"

Comentarios: Definitely recommend it for people who are willing to gather information

Puntos a favor: This is one of the apps that I used once a long time ago, it helps you gather information in very simple way

Contras: Although I haven't used it for a while, my with it was very great especially when implementing the question in the survey

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/4/2020
Melissa M.
Operations Manager
Administración educativa, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2017

"Surveypal has potential, not quite there yet"

Comentarios: We chose Surveypal initially because what we were promised it could do. The surveys are easy to build, you can use Zapier to set up a nice tracking system, it's easy to get in contact with support. However, the analytics are a little difficult to use with how we set up our survey, forcing us to manually take apart and understand our data. In addition, we often get the answer, "we'll look into that" when asking for help from support. In the future, when a lot of the kinks are worked out, I expect this to be a 4-5 star platform.

Puntos a favor: Clean design, responsive support team, easy to build surveys, works with Zapier

Contras: analytics are hard to use, support doesn't always have answers, over promises

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2017
Sabrina H.
Customer Service Manager
Comercio mayorista, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2017

"Advocate for Surveypal"

Comentarios: Surveypal has allowed us to elevate our customer experiences by analyzing and taking support to the next level. I am extremely impressed with both your product as well as with your customer support. The staff has offered much guidance before I even needed to reach out

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2017
Brenda F.
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/4/2017

"Big time saver"

Comentarios: I have successfully used Surveypal in business for a number of applications. Ranging from getting feedback before and after a conference event, working with sales teams to gain customer satisfaction information from their customers to very complex survey questions to aid with data collection for research teams. I love how easy the product is to use and how clever you can be with making the survey simple, detailed and entertaining for the respondent. The main function that sold me on Surveypal that I did not find in any other products was its ability to automatically produce the back end reports from the data collected. This function has repeated saved me hours if not days of work for each project!

Puntos a favor: Back end reporting functionality

Contras: There are a couple of collection types it does not do that we needed

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/4/2017