KeepTruckin

¿Quién usa KeepTruckin?

Flotas de todos los tamaños y sectores, desde camiones hasta servicios externos, usan KeepTruckin para administrar sus activos y simplificar las operaciones.

¿Qué es KeepTruckin?

KeepTruckin es una plataforma de gestión de flotas en la que confían más de 500 000 conductores y 55 000 flotas. Rastrea vehículos, remolques y cualquier otro activo con GPS en tiempo real. Protege el negocio con tarjetas de puntuación de seguridad del conductor y cámaras en el salpicadero totalmente integradas. Simplifica el cumplimiento con una excelente solución ELD (dispositivo de registro electrónico, por sus siglas en inglés). Aumenta la eficiencia operativa y reduce los costes con creación de informes de KPI sólidos e intuitivos.

Información sobre KeepTruckin

KeepTruckin

http://keeptruckin.com

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de KeepTruckin
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de KeepTruckin

KeepTruckin dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de KeepTruckin está disponible a partir de USD 20.00/mes.


Precio inicial

USD 20.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de KeepTruckin

  • Búsqueda de datos
  • Horario de empleados
  • Para conductores
  • Para pilotos
  • Permisos de acceso de usuarios
  • Registros de auditoría
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de infracciones

Lista completa de Sistemas para libros de registro

  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Facturación de contuctores
  • Gestión de conductores
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de vehículos
  • Gestión del mantenimiento
  • Optimización de cargas
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Registro de desplazamientos
  • Seguimiento del kilometraje

Lista completa de Software de camiones

  • Búsqueda por número de bastidor (VIN)
  • Creación de informes de incidentes
  • Enrutamiento
  • Gestión de carburante
  • Gestión de empleados
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de neumáticos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión del mantenimiento
  • Parque móvil
  • Seguimiento GPS
  • Seguimiento del kilometraje

Lista completa de Software de gestión de flotas

  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes históricos
  • Enrutamiento
  • Gestión de conductores
  • Gestión del territorio
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de personas
  • Seguimiento de vehículos
  • Seguimiento en tiempo real
  • Seguimiento móvil

Lista completa de Software de seguimiento GPS

Alternativas a KeepTruckin

Más alternativas a KeepTruckin

Opiniones de KeepTruckin

Mostrando 5 de 49 opiniones

En general
3.8/5
Facilidad de uso
4/5
Atención al cliente
3.4/5
Funcionalidades
3.8/5
Relación calidad-precio
3.6/5
Leslieann G.
Safety Manager
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/8/2019

"Excellent way to track trucks and monitor logs"

Puntos a favor: It is a very user friendly app that most drivers can learn and use to log it legal and keep up with hours of service and drive time. It's very good at tracking and for running reports for your need taxes and keeping everything in one easy to access place.

Contras: Occasionally the website locks up and this can be frustrating. Also the non cellular devices do not track as well and can cause glitches.

Respuesta de proveedores

por KeepTruckin el 8/8/2019

Hi Leslieann,

Thanks for taking the time to rate your experience. This is exactly what we need to improve our product and services. Would you please take a moment to share your feedback about this rating so that we may share it with our respective teams.

Regards,

KeepTruckin Inc.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/8/2019
Alexander N.
CEO
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/2/2020

"Best, Affordable ELD Software"

Comentarios: Knowledgeable people, great customer service, good looking software.

Puntos a favor: Easy to use, straight forward, accurate and neatly designed

Contras: Small things, but nothing to be concern about.

Respuesta de proveedores

por KeepTruckin el 4/3/2020

Hi Alexander, we're glad to know that you like our product and services. Please feel free to reach us at 855-434-3564, if you need assistance.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/2/2020
Hanna S.
President
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/9/2020

"Customer Service never can help you."

Puntos a favor: Its is easy to use, you can see where yours drivers at all the time.

Contras: Requires you to have your own internet, won't work with out it and it won't show where yours drivers at.
If you need help? Dont even waist your time with customer service. Takes over a week to authorize new ELD device, not place order and ship it to you but simply push the button to make it active, its insane!!!
Theirs "CUSTOMER SERVICE" is a joke.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/9/2020
Shaun W.
President
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2018

"Terrible Customer service"

Comentarios: The customer service is truly terrible. Their ifta reports have shown our trucks in states that they have never been to.
When made aware of the problem they first blamed it on our driver and then tried to blame it on us.
Since proving that it was a problem with their product they haven't bothered to try and solve the problem.
As soon as our contract is up we will be removing every unit we have and going with a new supplier.
It's too bad their customer support is so bad because the product it's self is very good.

Puntos a favor: Easy to install
Easy to navigate the interface

Contras: Terrible customer support.
Terrible technical support.

Respuesta de proveedores

por KeepTruckin el 23/12/2018

Hi Shaun,

Thank you for your valuable feedback. We really appreciate your time and patience with us and apologize for any inconvenience we may have caused you. Please believe that we strive to provide our customers with an outstanding experience. Our goal is to educate them on the best way to leverage our product and service for their fleets. One of representative reached out to you and was informed that you would not be available till December 23rd so a call back from a senior support representative has already been scheduled for you.

We hope that you will accept our apology and give us the opportunity to turn your experience around.

In the meantime, should you need additional assistance, please do not hesitate to contact our 24/7 support line at 855-434-356.

Regards,
KeepTruckin

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2018
Amish P.
MANAGER
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/11/2018

"CUSTOMER SUPPORT"

Comentarios: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Puntos a favor: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Contras: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Respuesta de proveedores

por KeepTruckin el 5/12/2018

Hi Amish,

We want to apologize for the inconvenience you experienced and appreciate your patience during this time. We strive to provide our customers with an outstanding experience. One of our representatives reached out to you over the phone, but it went straight to voicemail. Please know that your request has been noted and we'll assist to resolve your matter at the highest priority.

In the meantime, should you need additional assistance, please do not hesitate to contact our 24/7 support line at 855-434-3564.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/11/2018