¿Quién utiliza este software?

Para líderes de ventas B2B con equipos de 20 a 250 vendedores.

Valoración media

118 opiniones
  • En general 4.4/5
  • Facilidad de uso 4.4/5
  • Atención al cliente 4.2/5
  • Funcionalidades 4/5
  • Relación calidad-precio 4.2/5

Detalles del producto

  • Precio inicial USD 19.00/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Zendesk
  • http://www.getbase.com/
  • Fundada en 2008

Sobre Zendesk Sell

Zendesk Sell es un software CRM de ventas que te ayuda a ganar más negocios. Con una potente plataforma de ventas integral que aumenta la adopción y la captación de datos entre los representantes, Zendesk Sell ofrece a los líderes de ventas los conocimientos prácticos y cuantificables que necesitan para acelerar el rendimiento y aumentar los ingresos de manera medible, repetible y escalable.

El equipo de Zendesk te ayuda a implementar la solución de inmediato: el 70 % de los clientes de Zendesk Sell usan el software en 7 días o menos.

Funciones de Zendesk Sell

  • Base de datos de clientes
  • Generación de propuestas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos
  • Gestión de llamadas
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de ventas sobre el terreno
  • Gestión del territorio
  • Marketing por correo electrónico
  • Métricas de rendimiento
  • Previsión de ventas
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Análisis de atención al cliente
  • Búsqueda
  • Catalogación y categorización
  • Chat en vivo
  • Control de respuestas por correo electrónico
  • Gestión del conocimiento
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de asistencia al cliente
  • Gestión de contratos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Presupuestos y ofertas
  • Previsión
  • Programación
  • Seguimiento de clientes
  • Alertas de cuenta
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de marketing
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión del territorio
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hogares
  • Seguimiento de la influencia
  • Tareas del equipo
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de datos
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión del rendimiento
  • Grabación de llamadas
  • Marcación automática
  • Panel de comunicaciones

Las opiniones más útiles de Zendesk Sell

Former User, Would use again

Publicado el 30/10/2018
Jacob S.
Owner - Co-Founder
Organización de eventos, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I think I well described it above but it was always positive. I loved connectivity through different regions with closers and it truly made scheduling easier.

Puntos a favor: We used base software when setting leads for Solar appointments. There was a really nice connectivity between me and the closers when I was using base. I love the idea that I can put notes on homes and have connectivity that I normally would not have had when we were using the paper method we used to use. I can slip appointments in between already scheduled appointments, just a solid product overall.

Contras: In relation to sales rabbit and other sales softwares, I loved the ability to see homes more clearly, I thought that was one thing I didn't have as much with base, it was still better in other ways though that outweighed the pros that sales rabbit brought. I would take this still over any other sales appointment software and calendaring out there.

Powerful and simple sales management tool

Publicado el 16/9/2019
Trent E.
Owner & Operator
Servicios para instalaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I mostly used Zendesk Sell when it was the Base CRM, though they've both worked and functioned very similarly. They have created a super easy-to-use interface that makes keeping track of and interacting with clients both simple and easy. Being able to read whole past interactions as well as see relevant sales data makes it a perfect choice for a small business. I don't know how well suited it would be to a large business, but one can hope it would work well.

Puntos a favor: - Simple input for contact information for different clients and potential clients
- Super easy to create deals and potential purchases for clients
- Schedule appointments, set reminders, and send emails all from within the program
- Check metrics and numbers of different members of the sales team for different times and situations.
- Allows others to quickly catch up on what has happened in client interactions by reading through the emails that have been sent previously
- Easily sort through customer lists to find people who are relevant under different categories

Contras: - Sometimes too easy to change things that have been set by others
- Contact uploading/downloading in .csv files is a bit of a pain at first, but not terrible to get used to.

A simple sale automation software

Publicado el 14/12/2019
Usuario verificado
ICT Management Trainee
Telecomunicaciones, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Zendesk sell has vastly improved the productivity of our sales team who concentrate more on making deals rather than writing reports

Puntos a favor: Its a very simple to use sale automation software which allows our sales team to easily access the sales data and easily analyze it. Sell creates wonderful sale reports.

Contras: The glowing response by our sales team makes it hard to dislike the software. however, new users find it tiresome to upload and download contacts in CSV format

Zendesk Sell: Mobility and Integration Solution!

Publicado el 6/11/2019
Angelique S.
Independent Sales Representative
Servicios jurídicos, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Zendesk Sell was well rounded and flexible to cater to our needs. It has various features that we are able to utilize, and smoothen up the sales process, such as customization of sales deals, automation of tasks and roles, forecasting sales, deal customization, even the organization of smart lists, and yeilding reports.

Puntos a favor: As an independent sales representative for Medical Justice, we aimed to be both mobile and flexible for our clients. The company has then decided to dive into an all new CRM software that brings forth mobility and integration that would allow adoption and improvement from the representatives; this is how Zendesk Sell came into the picture. Zendesk Sell happen to offer and provide every detail the company needed for a CRM. It was perfect! It was our solution!

Contras: So far, it's has been helpful and we love the fact of how flexible it was to cater to our needs, therefore, there is nothing to dislike, nor cons that we could think of.

Base - a good product for small companies

Publicado el 13/3/2015
Derek B.
CEO
Software informático
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Base is really simple to use and has invested a lot in continuously making the user interface clean and intuitive. We really like the visualness of watching deals move through the pipeline.

Contras: At the time of our use, it lacked some of the more sophisticated reporting you would find in some of the major CRM providers. We found it difficult for each functional area (Sales, Account Relations, Support) to use – it served better as a deal tracking tool.

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