Fusebill Subscription Billing

Fusebill Subscription Billing

Por Fusebill

¿Quién usa Fusebill Subscription Billing?

Brinda servicios a cientos de empresas como Business Insider, GE Avionica, Uberflip, Churchill Downs, Vendasta, Expedia Cruise Ship Centers, Geotab, Rapid Fire, Velaro y más.

¿Qué es Fusebill Subscription Billing?

Mejora el crecimiento como sus clientes de SaaS, aviación, publicación, telemática y muchos otros sectores. Elimina la facturación manual. Reduce las fugas de ingresos y la rotación.

Fusebill simplifica todos los aspectos de la facturación y gestión de suscripciones automatizando la facturación recurrente, los pagos y el reconocimiento de ingresos al tiempo que agiliza la gestión del ciclo de vida del cliente para maximizar los ingresos. La plataforma flexible de Fusebill, basada en libro mayor, permite escalar el negocio con absoluta confianza a través de cada etapa del crecimiento.

Información sobre Fusebill Subscription Billing

Fusebill

https://fusebill.com/

Fundada en 5

Resumen de precios de Fusebill Subscription Billing

Fusebill Subscription Billing dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Fusebill Subscription Billing está disponible a partir de USD 295.00/mes.

Precio inicial

USD 295.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Fusebill Subscription Billing

Procesadores de pago
Compatible con bitcoin
Facturación recurrente
Gestión de tarjetas de regalo
Impresión de recibos
Integración de servicios de procesamiento de pagos
Pagos en línea
Pagos móviles
Registro de firma
Soporte para tarjetas de débito
Transacciones de cheques ACH
Transacciones en el punto de venta
Conciliación bancaria
Contabilidad de deudores
Contabilidad de fondos
Contabilidad de los proyectos
Empresas de contabilidad CPA
Facturación
Gestión de activos fijos
Gestión de impuestos
Gestión de nóminas
Gobierno
Seguimiento de gastos
Sin ánimo de lucro
Órdenes de compra
Base de datos de contactos
Calculadora de impuestos
Facturación de gastos imprevistos
Facturación de proyectos
Facturación en línea
Facturación por horas
Facturación recurrente y suscripciones
Facturas personalizables
Gestión de demandas de pago
Pagos en línea
Pagos móviles
Portal de facturación
Procesamiento de pagos
Varias divisas
Facturación cíclica de varios periodos
Facturación diferida
Facturación recurrente
Facturación recurrente y suscripciones
Gestión de demandas de pago
Portal de autoservicio
Procesamiento de pagos
Varias divisas
Aprovisionamiento
Facturación
Facturación del acceso de los operadores
Facturación personalizable
Gestión de contratos
Gestión de pedidos
Internet
Portal de autoservicio
Sistema de pedidos de servicios
Sistemas de pago posterior
Sistemas de prepago
Tablas de tarifas flexibles
Valoración
VoIP
Catálogo de productos
Facturación recurrente
Gestión de cancelaciones
Gestión de demandas de pago
Gestión de descuentos y de cupones
Gestión de impuestos
Gestión de inscripciones
Gestión de la suscripción
Gestión de versiones de prueba
Herramientas de recuperación de ingresos
Portal de autoservicio
Reconocimiento de ingresos
Seguimiento/Análisis de uso

Opiniones de Fusebill Subscription Billing

Mostrando 5 de 29 opiniones

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.3/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.1/5
Cole W.
Vice President Sales
Servicios para el consumidor, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 18/9/2017

"Fusebill has gone over and above"

Puntos a favor: We had a unique situation with our business and the Fusebill team went out of their way to find a solution. They were able to build an API into our CMS software that our business has to use to integrate the software flawlessly! We have used Fusebill for almost a year now and couldn't be more pleased with our decision.

Contras: So far there are really no cons that come to mind. Maybe that the dashboard isn't customizable although the dashboard they currently have seems to have everything anyone would want on it.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 18/9/2017
Tony W.
IT Project Manager
Hospital y atención sanitaria, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 18/2/2020

"Fusebill Subscription Software"

Comentarios: We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do our invoicing and interface with our other systems.

Puntos a favor: Our company chooses Fusebill as our Subscription Software and Billing System. We are in the process of implementing it now with our internal systems. Great standard accounting reporting.

Contras: One of the limitations is the number of API transactions per day. They use more batch systems instead of real-time transactions. They are used to be the complete billing system.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 18/2/2020
Usuario verificado
Software Engineer
Automoción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2017

"Need to change a product's price for all customers? Look elsewhere."

Puntos a favor: There are a lot of options for custom pricing for an individual subscription. Decent API, though limited in some odd ways (only certain major changes trigger events, others don't. SSO breaks standard login). They'll create some custom reports if a report is missing. They import data, just make sure that you're not live yet when they do it (they messed ours up when importing into live system). I think Fusebill is probably well suited to companies that need to bill a small number of clients with varying prices, discounts and terms. Too many customers, though, and manual updates become infeasible. A single, simple pricing structure won't be easy to update if you have a lot of customers.

Contras: Price is on the high side. Slow UI response at the end of the month, though improved somewhat in recent months. Complex UI required a lot of training for our employees to complete simple tasks. Frequent trivial UI updates require additional training. Reporting is not configurable and marginally useful. Cost based accounting isn't supported well. Previously there was a frequent issue with their Authorize.net gateway integration that would show payments in an "unknown" state without notifying us, leaving the customer account in a weird limbo state. We've wasted hours manually looking through customers to fix, and hours working to satisfy justifiably upset customers. Has since been fixed for the most part, but "unknown" payments still crop up sometimes. Currently our biggest problem with Fusebill is updating the price for a product in our subscriptions. We have a price change, and WE HAVE TO WRITE OUR OWN CUSTOM CODE TO CHANGE PRICES on all of our active subscriptions. The inactive ones? They'll have the wrong prices when we re-activate them. Instructions on the custom code to update our subscriptions were given to us 13 days after asking for instructions on changing prices. We never thought that price changes would be a missing feature for a recurring billing system. Hopefully this information is helpful to someone else. WE REGRET CHOOSING FUSEBILL after wasting hundreds of hours, and I hope I can find the time to find and integrate another solution soon

Respuesta de proveedores

por Fusebill el 28/11/2017

Hi,

Thank you for taking the time to post a review of Fusebill. At Fusebill we value all feedback from our customers, and we use it to constantly improve. Our Customer Experience team would like to connect with you to discuss your concerns as we strive to ensure the satisfaction of all of our customers. Please reach out to us by email or a phone call to Fusebill Support.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2017
Ann L.
Operations Manager
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/5/2019

"Excellent Support, Excellent Team, and Ever Improving"

Comentarios: Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding solutions to any issues and always come up with some work around.

Puntos a favor: Their support team is amazing! Very quick and helpful responses by phone, chat or email. Also, they are always improving. I'm loving their new dashboard customization.

Contras: Invoices are written in stone and once posted cannot be edited in anyway unless deleted (this causes movements on the GL). Reports aren't great but ALL the data points are there so if you are an Excel wiz you can make some serious magic. I wish they would become best friends with ChartMogul.

Respuesta de proveedores

por Fusebill el 31/5/2019

Thanks for the great feedback, Ann. I'll pass your kudos on to the team and I'm sure they'll be pleased.
We are continuously improving our efforts based on valuable feedback from users like you. Our customer experience team will be in touch shortly to gain any additional insights you may have on the reporting capabilities of Fusebill.
We look forward to play a continued role in your success.
-Jacob Varghese
VP, Marketing
Fusebill

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/5/2019
Meeka H.
Onboarding Specialist
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/6/2019

"Fusebill for mHelpDesk "

Puntos a favor: The Self Service Portal for our customers
The ability to auto update experiencing cards
Ease of changing/upgrading subscription plans
More Secure

Contras: Minor glitches
-Address fields sometimes malfunctions when updating billing info
- If another account is open in the same browser, sometime accounts will mimic the changes or another

Respuesta de proveedores

por Fusebill el 18/6/2019

Hello Meeka,
Thank you for your feedback. We are glad that you are enjoying the auto updates for expiring credit card, ease of modifying your subscription plans, and the security.
Do not hesitate to report any issues you may find and our CS team will be glad to help out. We continue to take all feedback into our development road map.
Jacob Varghese
V.P. Marlketing, Fusebill.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/6/2019