18 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es HubSpot Sales Hub?

Herramientas de ventas que ahorran tiempo y puedes comenzar a usar de forma gratuita. Recibe notificaciones en cuanto un cliente potencial abra tu correo electrónico, supervisa cada interacción automáticamente y organiza todas las actividades en un solo lugar con el software de ventas de HubSpot. Comienza gratis y actualiza a medida que crezca tu empresa.

¿Quién usa HubSpot Sales Hub?

Más de 52 000 clientes en más de 100 países usan el galardonado software HubSpot para atraer, involucrar y deleitar a sus clientes.

¿Dónde se puede implementar HubSpot Sales Hub?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • HubSpot
  • Ubicado en Cambridge, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Asistencia de HubSpot Sales Hub

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bélgica y otros 19

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, japonés y otros 1

precios de HubSpot Sales Hub

Precio inicial:

USD 20.00/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

HubSpot Sales Hub dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HubSpot Sales Hub está disponible a partir de USD 20.00/mes.

Sobre el proveedor

  • HubSpot
  • Ubicado en Cambridge, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Asistencia de HubSpot Sales Hub

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bélgica y otros 19

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, japonés y otros 1

Imágenes y videos de HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub Software - 1
HubSpot Sales Hub Software - 2
HubSpot Sales Hub Software - 3
HubSpot Sales Hub Software - 4
HubSpot Sales Hub Software - 5
Ver 6 más
Video de HubSpot Sales Hub
HubSpot Sales Hub Software - 1
HubSpot Sales Hub Software - 2
HubSpot Sales Hub Software - 3
HubSpot Sales Hub Software - 4
HubSpot Sales Hub Software - 5

Funciones de HubSpot Sales Hub

  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Distribución automática de llamadas
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • IA y aprendizaje automático
  • IVR
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Lead Scoring
  • Marketing por correo electrónico
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para equipos/organizaciones de ventas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Previsión
  • Priorización
  • Programación de citas
  • Real-Time Notifications
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Third-Party Integrations

Alternativas a HubSpot Sales Hub

Service Cloud: Plataforma para atención al cliente con soporte omnicanal, automatización y chatbots. Mejora eficiencia y brinda atención personalizada en todos los canales.
Plataforma de marketing por correo electrónico para empresas que ayuda a enviar notificaciones push, correos electrónicos transaccionales, mensajes de marketing, etc.
PipelineDeals, que sirve a equipos de ventas de más de 10 personas en una amplia gama de sectores, es el CRM líder para medianas empresas.
Crea audiencias eficientes, interactuar con tus clientes en sus canales preferidos y comunícate de manera personalizada con ayuda de la IA. ¡Todo en un solo lugar!
La solución CRM para empresas en crecimiento para capturar nuevos negocios, rastrear la interacción postventa con el cliente y la entrega de proyectos.
Zendesk Sell es un software CRM de ventas creado para mejorar la productividad, procesos y previsibilidad de las ventas.
Diseñado para crear, modificar y compartir hojas de cálculo en tiempo real. Hay plantillas preelaboradas, chats y comentarios disponibles.
Gestión del ciclo de vida de los clientes potenciales.
Solución de registro de tiempo y facturación en línea fácil de usar a partir de 15 dólares al mes. Más de 10 millones de usuarios.

Opinones de HubSpot Sales Hub

Evaluación media

En general
4.5
Facilidad de uso
4.4
Atención al cliente
4.4
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
33%
3
7%
2
0%
1
0%
Elizabeth
Elizabeth
Senior Solutions Consultant
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

My Favorite CRM

4.0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de video
Dayra
Sales & Marketing en España
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

HubSpot Sales te ayuda con tus ventas y tus clientes

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

HubSpot es una muy buena herramienta para realizar un seguimiento de las posibles ventas, automatizar los procesos de ventas y mantenerse al día de todas las ventas que se llevan a cabo.

Contras:

HubSpot es una herramienta que al principio cuesta coger la dinámica, pero una vez sabes manejar la herramienta te ayuda en el día a día tanto con el seguimiento de las ventas como con los clientes.

Josué
Business development manager en México
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

El CRM más completo

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Las funciones son potentes y en una versión gratuita obtienes muchas posibilidades

Contras:

El siguiente nivel de versión de pago, el costo es muy alto. Sería genial si existiera una licencia de menor costo

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Restaurantes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Mi experiencia positiva con HubSpot Sales Hub

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

HubSpot Sales Hub me ha parecido una herramienta muy completa que se integra de manera natural con los procesos de la empresa. Su capacidad de análisis, seguimiento y automatización, además de su facilidad de uso, hacen que resulte una solución muy efectiva para cualquier equipo de ventas. Sin duda, una excelente opción para mejorar la eficiencia y la productividad en el trabajo

Contras:

En la dificultad de uso, puedo decir que, en general, la herramienta es muy fácil de utilizar, para aquellos que no tienen experiencia previa en el uso de programas similares. Sin embargo, en algunos casos puede resultar un poco complejo el proceso de configuración y personalización de ciertas funciones. En esos casos, es posible que sea necesario contar con un poco de ayuda o soporte técnico para poder completar ciertas tareas.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios individuales y familiares, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

HubSpot Sales Hub me permite automatizar crm que no son tan populares

4.0 hace 2 años

Comentarios: es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero creo que podria mejorar un poco

Puntos a favor:

permite integraciones ymejorar mis ventas tegración con otras herramientas: se integra con otras herramientas de marketing, integración con otras herramientas de CRM, generar informes y analizar datos de las venta

Contras:

me cuesta un poco entender como se usa, pierdo muchas horas para entender como usar aunque me gusta usar pero al principio es un poco complicado en mi opinión

Alternativas consideradas: Zapier

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: porque es el que me recomendo el Facebook y el CRM que utlizo para mi empresa

Francis
Marketing en México
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Hubspot ventas

5.0 hace 2 años

Comentarios: Buena aplicación

Puntos a favor:

Poder saber quien vio los correos para así dar seguimientos

Contras:

La asistencia, quizás contacto vía telefónica

Shaquib
Shaquib
Head of Admissions en India
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Serious for tracking prospects? Look no more!

5.0 hace 7 meses

Comentarios: Was looking for a tool to understand cold emailing and I am glad I found Hubspot. The free version gave a lot of valuable options to begin your mastery over lead management.

Puntos a favor:

Easy to find, Easy to syn between PC and mobile, Has a minor learning curve that you'll get used to soon. Makes tracking engagement a breeze to begin with an understand which leads to focus on. Once you get it up and going, You would not need a different tool!

Contras:

Takes time to get used to initially, Took a few tutorials here and there.

Walter
Director of Sales en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I personally think this is one of the best CRMs.

5.0 el año pasado

Comentarios: I love it!

Puntos a favor:

Hands down best CRM for startups for any business. HubSpot offers a lot of features and is very easy to learn quickly and start selling without having to slow down your sales process.

Contras:

The biggest drawback is cost. It could become expensive to add other features.

Alternativas consideradas: Pipedrive, Salesforce Sales Cloud y monday.com

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: We were able to test it out free with two users to see if it was a fit for us. The ease of use and in the beginning it was the right call for us.

Courtney
Office Manager en Alemania
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Useful lead management

3.0 el año pasado

Comentarios: Overall we are happy with HubSpot Sales Hub as it works much more efficiently than the system we used before.

Puntos a favor:

HubSpot data automatically sends to our platform so we are notified of updates right away.

Contras:

Searching for leads and finding notes on specific leads is difficult to find.

Brittney
Brittney
Account Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Simple sales tool

4.0 hace 4 meses

Comentarios: Simple and easy to navigate. There are support tools out there and there is so much you can do.

Puntos a favor:

It worked well for keep track of our client and prospect deals. I didn’t run it as an admin but felt it was simple to use and understand. They had some great reporting features too.

Contras:

I feel like there was probably a lot more features I could’ve used but didn’t or haven’t yet. There’s just a lot of features.

Aaron
CSMO en EE. UU.
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

HubSpot is a Great Partner

5.0 el año pasado

Comentarios: I'm very pleased and am perpetually promoting the platform to other company owners.

Puntos a favor:

Ease of use, tons of support materials, the HubSpot team reaches out proactively to see if you are utilizing the product to it's fullest (hint - you're not. I don't care how much time you put into optimization - this is a super feature-rich product and it's hard to use everything).

Contras:

I don't like that I don't have either the time to really dedicate myself to optimizing the tools or the staff to assign that project. It drives me nuts that there are so many aspects of the software I don't have time to fully understand even though they provide TONS of materials to help.

David
CSM en EE. UU.
Telecomunicaciones, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

More Flexible, Versatile and Cost Effective CRM

5.0 el año pasado

Comentarios: I think this is an awesome crm, especially for smb sales.

Puntos a favor:

HubSpot pretty much does everything, it's like salesloft and salesforce in one. All the features for contacting leads, customers and making tasks and tracking mission critical business info is great.

Contras:

The reporting and forecasting features might not be the best compares to other options, but we didn't get too far into the weeds here.

Alternativas consideradas: Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: Hubspot was more cost effective and flexible compared to the top alternative(s).

Craig
Chief Marketing Officer and Chief Administrative Officer en EE. UU.
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Hubspot is your only choice

5.0 hace 2 años

Comentarios: It is the easiest to use and most robust product in the marketplace. Porting to it from Salesforce was like having a weight removed from my chest. No more consultants or programmers required to effectively run my business. If i need something done, I can 99% of the time make it happen myself. If not, Hubspot support is super helpful and responsive.

Puntos a favor:

Hubspot outperforms everyone else in the marketplace based in ease-of-use and ability to customize.

Contras:

Honestly, I don't think there is anything to complain about.

Trevor
Logistics Sales Respresentative en EE. UU.
Logística y cadena de suministro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good CRM, Good support team

4.0 hace 2 años

Comentarios: Overall, happy with Hubspot. We can interact with each other within the CRM as to not step on each others toes. We came from a different CRM and it turned out to be a great choice.

Puntos a favor:

I like the ease of the program. It helps me stay on track, I love the daily sales task reminders. The email integration is nice so that I can track emails outside of the CRM as 90%^ of my day-to-day is done through my business email. Lots of good attributes to keep a sales person on task.

Contras:

It can be a little confusing at times when setting a sales flow. There are a lot of steps not required in my industry so they can kind of get jumbled, and dont always relate to the steps that I need to take for freight allocation with new customers.

Jaret
Sales Executive en EE. UU.
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Product

5.0 hace 2 años

Comentarios: Hubspot really gave our team a structured way of keeping our deals organized, and gave our leadership team a 30,000 level view of the deals that are in the pipeline. Concrete steps lead to concrete results.

Puntos a favor:

I like many things about hubspot. One of them is being able to schedule email outreach days and sometimes weeks in advance gives a lot of time back for the rest of the week.The reporting and analytics are also great because i have an easy way to track outreach numbers and the deals that are in the pipeline with their associated progress

Contras:

One of my teammates schedules his email outreach, but has been experiencing issues with the emails actually going out.

Alternativas consideradas: Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: Salesforce is built on plug-ins, so you will need to get other products that can integrate. Hubspot is a one-stop shop tool.

Rafael
ENGINEER en Chile
Electrónica de consumo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Hubspot review

4.0 el año pasado

Comentarios: It was a good experience in overall for our team

Puntos a favor:

It is easy to do the first setup and you can organize the fields that you need for your sales team

Contras:

It is difficult to use for the post sales teams that need to keep track of each item in the warehouse.

Marc
Manager of Operations en EE. UU.
Productos cosméticos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Good Platform to work on your e-commerce orders and keep track of the needs of your customers

5.0 hace 2 años

Comentarios: I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming

Puntos a favor:

It integrates in multiple forms with our current tools, like our ecommere websites.

Contras:

HubSpot Sales Hub gets expensive quite fast and I was not willing to pay that not understanding all its functions

Alternativas consideradas:

Razones para elegir HubSpot Sales Hub: more specific to what I was looking for for CRM

Software anterior:

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: I did not.

Garlasco
Digital Marketer en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Creative Approach for Sales Support

5.0 hace 10 meses

Comentarios: The experience with HubSpot Sales remains helpful, and we increase our sales volume due to the assistance offered by the software.

Puntos a favor:

The software issues an excellent CRM, which is interconnected with a sustainable sales intelligence platform.

Contras:

The competent lead managing approach helps companies manage all the relationships in a company.

Christine
Business Intelligence Analyst en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Revolutionize your sales strategies with intuitive pipelines and smart automation

5.0 el año pasado

Comentarios: Hubspot sales hub has been a great cornerstone that has enabled us to accelerate sales and effectively track leads. The analytics it provides us with, have been valuable in helping us to make data driven sales strategies.

Puntos a favor:

The robust deal pipeline feature enables us to get a holistic view of our sales processes. It has extensive lead scoring capabilities that help us to identify and focus on promising leads. The indepth sales analytics are key to planning and refining our sales strategies.

Contras:

More advanced email template designs for specific sales scenarios would be a welcome addition to this tool.

Cristiano
Account Manager en EE. UU.
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The best option for CRM SOFTWARE

5.0 el año pasado

Comentarios: In my case, it is like this when you don’t have any ability with CRM you can learn very very fast and how to develop a system for your company.

Puntos a favor:

It is great because you have a clear vision about. What are you gonna do and it is easy-going to handle!

Contras:

It is like a one stop shop place!When you don’t have any background with CRM they have a good options for you to develop at whatever you want.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great Tool for Start-ups and SMEs

5.0 hace 12 meses

Puntos a favor:

Even in the free version the benefit you can generate with this tool is immense.

Contras:

The list building and mailing functions are a little bit tricky. You need some time to become familiar with it.

Winston
Founder en Canadá
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Very powerful tool

4.0 el año pasado

Comentarios: Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Puntos a favor:

A lot of features in HubSpot, very powerful tool. Sometimes a little too intimidating to use because it includes a lot of functionalities we don't know how to use (and continue to learn).

Contras:

Slightly expensive tool even though it's still less than Salesforce. Onboarding process can take a bit of time of its complexity.

Alternativas consideradas: Google Forms

Rosalina
Executive Assistant en Filipinas
Seguros, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

HubSpot Deals Center point Survey: Upsides and downsides of the Well known CRM Programming"

5.0 hace 2 años

Comentarios: By and large, HubSpot Deals Center is a strong deals programming arrangement that offers a scope of highlights and advantages for organizations. In any case, its expense, expectation to learn and adapt, and restricted customization choices and reconciliations might be disadvantages for certain clients.

Puntos a favor:

Easy to understand interface: HubSpot Deals Center has an easy to understand interface that is not difficult to explore, making it open even to the individuals who are new to deals programming.Exhaustive highlights: The product offers a scope of elements intended to smooth out and upgrade the deals cycle, including lead following, email following, and record sharing.Coordination with other HubSpot devices: HubSpot Deals Center is essential for the bigger HubSpot set-up of apparatuses, which incorporates promoting and administration programming. This implies that it can coordinate with other HubSpot devices, giving a consistent and exhaustive stage for overseeing client collaborations.Powerful revealing and investigation: HubSpot Deals Center point offers strong announcing and examination abilities, permitting organizations to acquire significant bits of knowledge into their deals execution and distinguish regions for development.Extraordinary client service: HubSpot has gained notoriety for giving incredible client care, with a committed group of specialists accessible to respond to questions and investigate any issues that might emerge.

Contras:

Cost: HubSpot Deals Center can be costly for organizations on a limited spending plan, especially on the off chance that they require progressed includes or have a huge outreach group.Steep expectation to learn and adapt: While HubSpot Deals Center point is easy to use, it can in any case require an investment to figure out how to utilize every one of the highlights successfully, especially for the people who are new to deals programming.Restricted customization choices: A few clients might find that the product's default settings and formats don't meet their particular requirements, and customization choices are restricted contrasted with a few different deals programming arrangements.Restricted reconciliations: While HubSpot Deals Center point can coordinate with other HubSpot devices, it may not be viable with all of the outsider applications that organizations use in their deals processes.

Rohit
Manager en India
Empleo y contratación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Highly Recommending Hubspot

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Overall I love Hubspot. This was the first time i've used a platform to track all the activities. Whether it has to be tracking emails or calls what i have done the last day.

Contras:

It would have be great if we can call directly from hubspot.

Elizabeth
Elizabeth
Senior Director Of Digital Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Hibspot Sales Hub - A CRM with good integration

4.0 hace 2 años

Comentarios: In addition to saving sellers time, the system notifies them if any of their contacts' emails are invalid or have opted out. I really appreciate the ability to use a template when composing an email. Overall, the features included in the Basic plan are sufficient for any business development or account management role in a small business.

Puntos a favor:

I have used several HubSpot software, and the sales version is productive what I like is that it is a great customer relationship management tool for both experienced and new salespeople. You have a lot of scope to adapt your CRM to the needs of different departments and teams. I appreciate how simple it is to add new business and contacts and find the email tracking feature invaluable for monitoring lead nurturing and the history of your interactions with them. If you subscribe to the paid version of Sales Hub, you will also have access to a set of features to create automated email sequences that will facilitate mass communication.

Contras:

It is an expensive CRM, more suitable for small and medium-sized companies, it is a platform that takes time to get used to, another thing that I do not like is when some parts of the menu are updated and that causes confusion.

Joel
Administrative Secretary en Ghana
Electrónica de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

A popular CRM platform?

4.0 hace 2 años

Comentarios: HubSpot Sales Hub helps to make my sales process very effective and streamlined. That's why I chose it.

Puntos a favor:

Email tracking and automation is the best feature for my business. I can create and send personalized email campaigns, track email opens and clicks and automate follow-up emails based on recipient actions. Amazing right?!

Contras:

A couple of things make it difficult for me to use HubSpot Sales Hub. The user interface could be better, even after using it for a while, I find it difficult to navigate when I am doing more complex tasks. The layout can be improved.