Dispatch Direct

Por Dispatch Direct

5 / 5 2 reseñas
Dispatch Direct

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Valoración media

2 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones
  • Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida $4995/una vez
  • Implementación Instalado: Windows
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • Dispatch Direct
  • http://www.dispatchdirect.com
  • Fundada en 1998

Sobre Dispatch Direct

Dispatch Direct is state of the art service dispatch software designed to manage the dispatching of personnel and resources. With Dispatch Direct, the touch of a button will give you all the information you need to manage your daily service calls, including the location of your service people, appointment schedules, length of time spent at each call and project status.

Funciones de Dispatch Direct

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Seguimiento de trabajos
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios

Las reseñas más útiles de Dispatch Direct

Dispatch Direct Review

Traducir con Google Revisado el 11/8/2009
Scott W.
Partner
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio

Comentarios: Highly recommended

Puntos a favor: Dispatch Direct allows us to keep track of and schedule time for 19 engineers across 4 offices in 3 states servicing over 500 customers. Without the high visibility of our team member's appointments provided by the Dispatch Board and the capability to quickly input, prioritize and schedule service calls we would not be capable of managing our daily workload. In addition, our technicians can easily drill down into a customer location to determine what equipment and contracts a customer has as well as the service history. Finally, once a service call is completed Dispatch Direct conveniently allows us to enter our onsite time, travel time, and other pertinent information required for billing. In short'we could not function without it and our business is extremely efficient because of it.
Scott Wegner
Partner ' Sikich LLP

Contras: None that I can think of

Dispatch Direct

Traducir con Google Revisado el 8/7/2009
Jay A.
President
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio

Comentarios: A+. Dispatch Direct is the best software that I have used in 30 years in business. It keeps our business organized. Everyone can see at a glance what is happening.

Puntos a favor: We use Dispatch Direct for:
T&M Service Calls
Billing T&M Calls
Non-Billable Warranty work
Multi-Day/Multi Tech Installations
Service Maintenance Contracts including scheduling PM calls.
Proposals
An approved proposal can become a Work Order, then become an invoice. Payroll hours & Invoices flow electronically into our accounting system. Scheduling is incredibly easy with the Dispatch Board. We have 9 different Dispatch Boards set up for different departments and users.

Contras: The interface to payroll took awhile to get operational to handle all our exceptions.

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