Deltek Vision

Deltek Vision

Por Deltek

¿Quién utiliza este software?

Deltek Vision supports professional services firms like management & IT consulting, market research and architecture & engineering.

Valoración media

448 opiniones
  • En general 4.1/5
  • Facilidad de uso 3.6/5
  • Atención al cliente 4/5
  • Funcionalidades 4/5
  • Relación calidad-precio 3.7/5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Deltek
  • http://www.deltek.com/
  • Fundada en 1989

Sobre Deltek Vision

Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment.

Funciones de Deltek Vision

  • Análisis de rentabilidad
  • Análisis predictivo
  • Análisis visual
  • Benchmarking
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Indicadores claves de rendimiento
  • Indicadores de tendencia/problemas
  • Informes ad hoc
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación estratégica
  • Publicación y uso compartido
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Tasas de facturación múltiples
  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad de deudores
  • Contabilidad de fondos
  • Contabilidad de los proyectos
  • Empresas de contabilidad CPA
  • Facturación
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de nóminas
  • Gobierno
  • Seguimiento de gastos
  • Sin ánimo de lucro
  • Órdenes de compra
  • Base de datos de contactos
  • Calculadora de impuestos
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Gestión de demandas de pago
  • Pagos en línea
  • Pagos móviles
  • Portal de facturación
  • Procesamiento de pagos
  • Varias divisas
  • Cumplimiento tributario
  • Embargo de salario
  • Formularios W-2/1099
  • Gestión de ventajas
  • Impresión de cheques
  • Informes de nómina
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento 401 (k)
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Subcontratación de la gestión de nóminas
  • Transferencia
  • Varios estados (EE.UU)
  • Varios países
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Alertas de cuenta
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de marketing
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión del territorio
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hogares
  • Seguimiento de la influencia
  • Tareas del equipo
  • Biblioteca de contenidos
  • Colaboración
  • Control de versiones
  • Firma electrónica
  • Gestión RFP
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión del pipeline
  • Modelos
  • Registro de auditoría
  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Arrastrar y soltar
  • Asignación de recursos
  • Búsqueda filtrada
  • Gestión de capacidades
  • Gestión del uso
  • Planificación de personal
  • Previsión de la demanda
  • Seguimiento de competencias
  • Visualización de datos
  • Control de gastos
  • Control de procesos de aprobación
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reembolsos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Varias divisas
  • Análisis ad hoc
  • Análisis cualitativo
  • Análisis cuantitativo
  • Análisis predictivo
  • Consolidación y reagrupamiento
  • Creación de formularios de evaluación
  • Indicadores claves de rendimiento
  • Informes ad hoc
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación estratégica
  • Presupuestos y previsiones

Las opiniones más útiles de Deltek Vision

A Fully Integrated Solution Software with Great Features

Publicado el 27/3/2019
Imran S.
Senior Financial Advisor
Administración educativa, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Deltek Vision has a database where I can put all my information for each assignment / project. Deltek for me is a fully integrated service product that can provide Managers, Heads and other office staff detailed information about the financial status of any department or segment in real time.

Puntos a favor: Deltek Vision has easy to use tools that allow all the operators – from high level Managers to back office staff members the ability to view and understand where the company’s resources and project budgets stand at any given time. Deltek Vision allows a lot of customization and flexibility that can be very helpful for any individual in his company. One amazing feature is that Deltek Vision provides extensive functions of project management all in one single program like expense reports, budget planning, time sheets, auditing etc. Managing work utilization is very useful for me because a lot of my team members are spread in distinct locations throughout the country who are working on the same project.

Contras: A major flaw of Deltek is that the system's outlook is very outdated. I personally felt that Deltek Vision was lacking in the expense report department. Reports are very hard to export. Even so, when I export the reports to excel, the formatting is completely undesirable, and I must spend a few minutes to format them.

Great tools for Project Managers

Publicado el 30/12/2019
Usuario verificado
Project Engineer
Ingeniería civil, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
3/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I believe this program is a significant upgrade over my firm's previous time tracking program. We should see the benefits within several months.

Puntos a favor: This is the second iteration of Deltek that I have used and there have been great additions since the last version I used. There are so many great tools for project management and tracking performance metrics. I particularly like the ability to schedule your work and availability -- this is great for work sharing with different offices/teams.

Contras: There is a bit of a learning curve to get yourself up to speed using all of the programs capabilities, but there are good resources and tutorials available to make sure you are getting the most out of the product. If you are only using it for timesheet purposes, I am not sure it is worth the extra cost.

Vision to Vantagepoint

Publicado el 20/11/2019
Tiyana L.
Vice President - HR
Servicios medioambientales, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We were using Excel for timesheets so having time and expense in one place and tying into our business process is wonderful. We also have the ability to get nice reports.

Puntos a favor: The software helps streamline some of our processes.

Contras: Not easy to navigate through CRM but here to learn.

Comprehensive software solution, but plan on building your processes around it

Publicado el 7/3/2017
Kevin N.
Finance Director
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I've been the Vision champion in our organization since 2008 when we began to use it. Vision has been steadily improving over the past 10 years and also been getting left behind in innovation. Over our time with Vision we've evaluated other software at a few points and have not found a single solution that can provide a similar integrated experienced. The power of Vision and the reporting is built on Microsoft's SQL engine, but it does require users to be invested in learning it's use to get the most out of it. Without proper time devotion, training, and some trial and error it does leave users frustrated. Along with the power of the product comes a lot of over-complication and reported amounts that often aren't as expected or isn't fully explained or clear on where the data is coming from and what it means. This is probably the primary problem with Vision in my eyes - data labeled in one area of the program isn't the same as data reported under the same or very similar label in another part of the program. The end user experiences and ease of use is greatly lacking, but should be vastly improved as Vision is (finally) becoming modern and migrating from a .NET platform to a HTML/web-based platform. This upgrade shows promise of having better end user use and intuitiveness. We are hopeful that Vision will continue to be a tool for our company for many more years.

Puntos a favor: Powerful reporting and a mostly, all-in-one solution for managing our firm and projects

Contras: Usability. The lack of a user to be able to sit down with the product and pull the data they want without significant training. Data reported is calculated differently in part of the software - revenue in one area is actual billed amount while revenue in another is hours worked times billing rates.

Performance

Publicado el 20/11/2019
Shawna D.
Product Owner
Arquitectura y planificación, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Unfortunately, our reporting issues over shadow everything else.

Puntos a favor: In general, it meets our needs but it does seem that we are always being asked for customizations by our users that is not presently available.

Contras: Reporting performance is awful! We have had a consultant come out at least twice for an overall health check and recommendations and in my opinion we did not get a lot of value from this. It takes a ridiculously long time to run many of our reports and it's a constant source of pain for both the users and those of use who support the product. We have worked through all the troubleshooting steps that have been recommended and it's still an issue. It seems that anyone I talk to from larger firms all have the same issue. It feels as though Deltek works well for small-medium size firms but not larger global ones.

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