CentralReach

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Por CentralReach

¿Quién usa CentralReach?

ABA and multidisciplinary providers, from startups to enterprise, benefit from CentralReachs Practice Management, Clinical, Business Intelligence, Learning Management and Managed Billing services.

¿Qué es CentralReach?

CentralReach is a leading EMR, practice management, and clinical platform for Applied Behavior Analysis (ABA) therapy providers. The web-based, HIPAA compliant system integrates scheduling, billing, claims, clinical data collection, clinical programming, and more. Additional solutions include precision teaching, a learning management system, advanced business intelligence solutions and managed billing services. CentralReach is trusted by more than 1,000 therapy practices.

Información sobre CentralReach

CentralReach

http://www.centralreach.com/

Fundada en 2013

Resumen de precios de CentralReach

CentralReach no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de CentralReach

Herramientas de terapia ocupacional
Expedientes de pacientes
Facturación
Gestión de clínicas
Gestión de evaluaciones
Gestión de planes de cuidado
Gestión de seguros
Inscripción de pacientes
Programación de pacientes
Seguimiento del avance
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Evaluaciones
Facturación
Gestión de aprendizaje
Gestión de citas
Gestión de clínicas
Gestión de documentos
Gestión de programas
Gestión de seguros
Recolección de datos ABA
Seguimiento del avance
Con certificación ONC-ATCB
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Portal de autoservicio
Programación de citas
Recetas electrónicas
Reconocimiento de escritura
Reconocimiento de voz
Seguimiento de la conformidad
Uso significativo certificado
Facturación
Gestión de evaluaciones
Gestión de planes de cuidado
Gestión de seguros
Notas SOAP
Programación de pacientes
Seguimiento del avance
Clínica de un solo profesional
Clínica de varios profesionales
Diagnósticos iniciales
Facturación médica
Gestión de empleados
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Paciente hospitalizado/en el domicilio
Planes de tratamiento
Portal de autoservicio
Programación de citas
Recetas electrónicas
Recordatorios de citas
Seguimiento de la conformidad
Conforme con HIPAA
Expedientes de pacientes
Facturación de los pacientes
Gestión de inventarios
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Inscripción de pacientes
Portal de los pacientes
Programación de médicos
Programación de pacientes
Recetas electrónicas
Varias oficinas
Varios médicos
Verificación de elegibilidad para el seguro

Opiniones de CentralReach

Mostrando 5 de 73 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
4.4/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Usuario verificado
Student Safety Management Level-1
Servicios individuales y familiares, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020

"Central Reach as a Behavioral Therapist"

Comentarios: This is very handy and convenient. I dont have to worry about much other than focusing on my client and running trials. It can take a while to get use to. There is a ticket section to get assistance from the IT team for Central Reach but it takes a while to get a response to your ticket. Most thing HR could help me with. It also took a lot longer to get the flow of the trials without paper. You can only see 2-3 trials on the screen at once, so there is a lot of scrolling if your client has many trials. During this time of trying to find the trial you are working on, your client has now eloped. It's a balancing act, but it should only take a few weeks to find your groove.

Puntos a favor: Auto charting
No need to calculate
Easy access from your phone or computer
Auto time tracking
Option to specify what method was used during that specific trial (ie. errorless correction)
Live sessions can be viewed by multiple people at the same time whether in session with you or not.

Contras: Glitches a lot
When using the app on the phone I would try to scroll through the screen info or stat sheet and instead of scrolling it would initiate a page reload. This would wipe out all notes I had entered on my end session form.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020
Veronica C.
Administrative Manager
Cuidado de la salud mental, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/10/2019

"Central Reach vs Kareo"

Puntos a favor: I like how user friendly this software is. I am able to track cancellations, authorizations, and the amount of remaining hours we have left on an auth very easily.

Contras: The meta data does not always pull into a report.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/10/2019
Cassandra A.
A/R Specialist
Cuidado de la salud mental, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2020

"Central Reach"

Comentarios: Overall it's good. It is easy to look through and looks good.

Puntos a favor: I like how you can set a task on claims and pick a time and date to remind you. I love how you can add comments to the tasks and task other people as well. I like how there is a dashboard to see a little of everything that you need to.

Contras: I do not like you do not see what the insurance paid verse patient unless opening lines and doing the math yourself on a group of claims. I do not like how the claims line look it gets very confusing and can get very frustrating.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2020
Usuario verificado
Executive Director
Salud, bienestar y deporte, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/4/2020

"Total Lack of Sales Integrity"

Comentarios: I very much regret this purchase and am even considering making a switch AGAIN despite the high switching costs. I had a good customer success lead but she couldn't do anything to help the fact that we had a sales rep who over promised and could not deliver.

Puntos a favor: Clean interface, customized forms. Pricing is okay.

Contras: I finally have to review this because I am so frustrated with this software! So much was promised during the sales process and once we were well into implementation, one by one these things were denied. Additionally, as soon as you "go live" you are directed to use the support ticket function for any questions or issues, and they direct everything to an Ideas Portal which is not maintained.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/4/2020
Amarilys M.
BCBA, Owner
Hospital y atención sanitaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/10/2019

"Learning curve required but excellent product"

Comentarios: Central Reach customer service team is great! They respond within 24 hours and always have great recommendations.

Puntos a favor: Once the system is set up as desired, it makes data collection and admin duties flawless.

Contras: It does take about a month give or take to go through the training and set the system as you desire.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/10/2019