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Por contactSPACE

¿Quién usa contactSPACE?

Companies that want to run their customer service/support/inside sales operations with a level of ease previously reserved for large organisations with deep pockets and extensive IT infrastructure.

¿Qué es contactSPACE?

contactSPACE is an intuitive, easy to use contact centre software solution that allows you to make better quality contact. Keep agents on-message and create automated in-call workflows with contactSPACE CallGuides. Design engaging agent interfaces with our drag-and-drop editor, and use contactSPACE CRM integrations to ensure personalised contact. Plus, define smart skills-based routing rules, and make the perfect contact at the perfect moment with contactSPACE auto diallers.

Información sobre contactSPACE

contactSPACE

http://www.contactspace.com/

Fundada en 2014

Resumen de precios de contactSPACE

contactSPACE no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de contactSPACE

Programas de donaciones
Donaciones en línea
Donaciones por móvil
Donación recurrente
Gestión de campañas
Gestión de compromisos de donación
Gestión de donaciones
Gestión de donantes
Gestión de eventos
Gestión de recibos
Procesamiento de pagos
Seguimiento de donaciones
Centro de atención telefónica
De texto a voz
Enrutamiento de llamadas
Entrada de teclado del teléfono
Gestión de encuestas
Grabación de llamadas
Mensaje de voz
Personalización de la voz
Registro de llamadas
Varios scripts
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión de datos
Gestión de listas de llamada
Gestión del rendimiento
Grabación de llamadas
Marcación automática
Panel de comunicaciones
Conformidad FCC
Conformidad FTC
Desvío de llamadas
Gestión de campañas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de listas
Grabación de llamadas
Identificador de llamadas específico de la campaña
Programación de llamadas
Supervisión de llamadas
CRM
Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
Centro de atención telefónica de llamadas salientes
Distribución de clientes potenciales
Enrutamiento de llamadas
Grabación de llamadas
Grabación de texto de llamada
Marcador automático
Reconocimiento IVR y de voz
Registro de llamadas
Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
Centro de atención telefónica de llamadas salientes
Centro de atención telefónica mixto
Chat en tiempo real
Creación de informes/análisis
Gestión de alzadas
Gestión de campañas
Gestión de colas de espera
Grabación de llamadas
Grabación de texto de llamada
Marcación manual
Marcador predictivo
Registro de llamadas
Respuesta de voz interactiva (IVR)
Sistema de marcación progresiva
CRM
Disposición de llamadas
Grabación de llamadas
Grabación de texto de llamada
Marcación automática
Marcador predictivo
Modo de vista previa del marcador
Programación de llamadas
Sistema de marcación progresiva

Opiniones de contactSPACE

Mostrando 5 de 10 opiniones

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.7/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Paul H.
Operations Manager (Contact Centres)
Servicios medioambientales, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/12/2019

"Easy to use CCaaS solution"

Comentarios: Good experience thus far and would recommend ContactSPACE

Puntos a favor: Ease of use and ability adapt to a consistently changing business environment

Contras: Could improve the dashboard refresh rate

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/12/2019
Hayley H.
Manager
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2016

"The contact centre solution that changed the way my work flows"

Comentarios: Before we started using ContactSpace we were using a much more complicated application that had limited usability and in general made my day much less productive. The application regularly had outages which meant that we were unable to make calls from anywhere between two hours to a full day and because we were one of their smaller customers their support was sub-standard. Enter ContactSpace a much easier solution to use and much more reliable system from an operations perspective. We have been using ContactSpace now for around 18 months and in all that time there have been perhaps a handful of blips all of which were sorted in a matter of minutes. For me the ease of use, reliability and adaptability of ContactSpace to our needs has changed the way my work day progresses. I am much more productive as are the agents, I have less (or no) complaints from the agents about the system being down or them not being able to make calls. I love how easily I can import and export data as well as the real time reporting feature which means that I can check where we are in terms of outcomes at any time of the day. The listening in function is also great, with the other application we would have to dial a number and only be able to listen in once the agent was on the call, with ContactSpace all we have to do is click the listen button. It also looks great when we have clients come in to listen to calls or to meet the agents which in turn makes us look good. I would recommend ContactSpace to any business in this industry.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2016
Michael Y.
Program Manager
Recaudación de fondos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/11/2019

"contactSPACE Review"

Comentarios: Having been with Contact Space for 2 years now I have seen them grow and develop as a company. They have definitely focused more in the last 12 months on providing better service level delivery and resourcing their team with more investment in the areas of specific or tailored development.

Puntos a favor: Contact Space is very easy to use and understand. It has significantly cut our caller training costs and is easily managed on a daily basis by a number of departments those being the callers, Contact Centre management, Data and Digital teams. The Conversion report built specifically for fundraising is brilliant giving you the ability to track the teams progress 'live'and analyse performance and implement measures for quick performance gains. Visually I think its the best system out there and because every part of the system is so intuitive it allows you to be very creative in your set up.

Contras: There's nothing that sticks out about the software its self that I would say 'I don't like that".

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/11/2019
James L.
Supporter Relations Team Leader
Recaudación de fondos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/3/2020

"WWF-Australia"

Comentarios: Excellent experience thus far, especially in regards customer service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and technical support team.

Puntos a favor: The ease of use for my team is invaluable, as well as the customisation. Moving forward we're looking forward to developing the integration across other systems.

Contras: It can be very time consuming setting up the call flows, especially for a small team like ours, where other tasks demand attention so 100% of time can't be dedicated to CS.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/3/2020
Chris J.
Director of Call Centre Operations
Recaudación de fondos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2019

"Fantastic Outbound Solution"

Comentarios: Successfully managing multiple campaigns simultaneously and have seen an increase in contact rate and productivity. Team willing to explore new ideas and help with fill the gaps in our teams knowledge. Great partnership.

Puntos a favor: Ease of use, ability to handle many initiatives simultaneously, great oversight of agents activity and output, nicely customisable.

Contras: Report and dashboard customisation limited.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2019