¿Quién utiliza este software?

SAP Fieldglass supports stakeholders that are involved in an organization's external talent management and services procurement.


Valoración media

15 reseñas
  • 4 / 5
    En general
  • 4 / 5
    Facilidad de uso
  • 4.5 / 5
    Atención al cliente
  • 4 / 5
    Características
  • 4 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
    No
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Datos del proveedor

  • SAP
  • http://www.fieldglass.com
  • Fundada en 1999
  • Chicago, IL

Información sobre este software

SAP Fieldglass, a longstanding leader in external talent management and services procurement, is used by organizations globally to find, engage and manage all types of flexible resources. Our cloud-based, open platform has been deployed in more than 165 countries, helping companies automate the entire process of procuring and managing temporary talent, transforming how work gets done, increasing operational agility and accelerate business outcomes in the digital economy.


Funciones de SAP Fieldglass

  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de contratos
  • Gestión de gastos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recursos
  • Gestión de subastas
  • Gestión de órdenes de compra
  • Procesamiento de facturas
  • PunchOut
  • Recepciones
  • Requisitos y aprobaciones
  • Control de asistencia
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Mano de obra variable
  • Presupuestos y previsiones
  • Programación
  • Proyección de trabajo
  • Seguimiento de competencias
  • Base de datos de clientes
  • Datos maestros para los proveedores
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de contactos
  • Historial de transacciones
  • Inventario administrado por el proveedor (VMI)
  • Perfiles gestionados por proveedores
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de la cualificación de proveedores
  • Valoración del rendimiento de proveedores
  • Contratación de personal
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de competencias
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la formación
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Plan de carrera profesional
  • Planificación de sucesiones

Las reseñas más útiles sobre SAP Fieldglass

Nestle Purina's experience with SAP Fieldglass has been great!

  Traducir con Google
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: The solution has helped us accomplish a significant business objective surrounding external workforce. We now have a streamlined and consistent process for our organization and will continue to expand on the solution's functionality to meet our new business objectives. The software allows for a number of reporting and analytics capabilities which has helped our business tremendously. The Account Services Team at Fieldglass is incomparable to any other. We consider them a part of our Nestle Purina family. They have gone above and beyond to work with our organization to set us up for success, and prepare us for the future. We are very thankful for their partnership and the solution.

Vendor Response

by SAP on 9/2/2018

Thank you for the stellar review, Stepheney! Nestle Purina is a valued customer and we sincerely appreciate the opportunity to work with you.

Great Partner and Advocate

  Traducir con Google
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: My support team at SAP - Fieldglass. Always attentive. They never shy away from telling me if I am going down the wrong path. Quick to offer best practices and help me to be a better administrator and program manager. The functionality is configurable to the needs of the program and offers comprehensive reporting which is vital in the metrics driven business environment we are in today.

Puntos en contra: I must admit that I am puzzled by the help desk at times. I don't know what goes into the prioritization of cases but they lag at times, especially if you tell them at the outset the importance of the case. It seems as though they have their criteria and don't want to consider the impact their lack of urgency can cause.

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