¿Qué es Anywhere365?

No es solo un centro de contacto para Lync y Skype Empresarial, es una plataforma flexible y en tiempo real de gestión del diálogo.

¿Quién usa Anywhere365?

Lync y Skype Empresarial

¿Dónde se puede implementar Anywhere365?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Anywhere365

Asistencia de Anywhere365

  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Países Bajos

Idiomas

Sin información del proveedor

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Funciones de Anywhere365

  • Creación de informes/análisis
  • Distribución automática de llamadas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Integración de telefonía informática
  • Registro de llamadas

Alternativas a Anywhere365

Software de centro de contacto en la nube que ofrece realidad virtual, enrutamiento basado en habilidades, inteligencia artificial, combinación de llamadas y analíticas.
Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
Centro de contacto en la nube con IA práctica: entrante, saliente, ACD (distribuidor automático de llamadas, por sus siglas en inglés), IVR, marcador predictivo, chat, grabación de llamadas e integración con CRM.
Twilio proporciona API simples y de pago por uso para que las empresas creen aplicaciones de voz y SMS escalables y fiables para web y dispositivos móviles. Descubre más sobre Twilio
3CX es un sistema PBX IP de estándares abiertos que incluye videoconferencia, chat en vivo y aplicaciones móviles. Adecuado para empresas de cualquier tamaño y sector.
Software de centro de atención telefónica de código abierto con marcador predictivo de salida. También maneja llamadas entrantes y manuales, correo electrónico y chat web.
RingCentral Contact Centre ofrece capacidades omnicanal que permiten a los clientes decidir cómo quieren interactuar contigo.
PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente.
Software para centro de atención telefónica con todas las funciones, flexible y alojado (llamadas entradas y salientes) muy fácil de implementar, gestionar y utilizar en el día a día.
El galardonado equipo británico: Plataforma de marcador VOIP todo en uno prémium de centro de contacto en la nube
Excelente proveedor global de software omnicanal de centro de contacto basado en la nube.
JustCall es un sistema telefónico basado en la nube para que los equipos de ventas y asistencia hagan, reciban, registren o graben llamadas directamente desde un equipo de escritorio o un teléfono.
CallTrackingMetrics captura la trayectoria completa del cliente en los distintos equipos y realiza un seguimiento de todas las conversaciones en una sola plataforma.

Opinones de Anywhere365

Evaluación media

En general
4.2
Facilidad de uso
4.2
Atención al cliente
4.1
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
42%
4
44%
3
10%
2
2%
1
1%
Chad
Chad
Student en Jamaica
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Call Centre Managing Software

5.0 hace 3 meses

Puntos a favor:

Clean interface that is fairly intuitive compared to other options.Great integration with Skype.

Contras:

While the interface is clean, multiple tabs on the software can be a bit tricky to navigate.

Usuario verificado
Software Engineer - 1 en India
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good for Audio and Screen Sharing features but Bad for storing and managing Chats.

4.0 el año pasado

Comentarios: My overall experience was Average. Now with Zoom and MS Teams I think we are better placed as a Organization in terms of efficient communication between the Teams during the pandemic.
However, there were some features in Skype like Audio and Screen sharing that were much better than we get today from MS Teams. Every time we want to make a quick call within the Team we cannot rely on MS Teams anymore and we have to jump over a Zoom call while earlier we could have done everything using Skype itself. Only major drawback that most people found with Skype was it's difficulty in managing Chat Queues and File sharing. I'd give Skype for Business 6 out of 10 stars.

Puntos a favor:

I liked the screen sharing features and ease of use in terms of the simplicity Skype had to offer. We did not have to roll out any kind of trainings within the organization and people could get used to it's UI and UX almost immediately so there were cost savings on that from Trainings perspective. Also, the Audio quality while making calls through Skype for Business is unbeaten to this day be it through MS Teams or Zoom.

Contras:

I did not like the Chats Queue Management feature of Skype for Business as it had to do with reporting and managing and there were a lot of windows that opened up by end of the working day which made things look really messy on my screen. Also, Skype is not good in being able to store data for more than last 2-3 days and sharing files also was a challenge especially larger files.

Elizabeth
Customer care associate en EE. UU.
Materiales de construcción, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great features, user friendly call software

5.0 la semana pasada Nuevo

Puntos a favor:

This software has a very clean user dashboard. It displays all of the necessary call information in a clear and concise manner. The features are also very easy to use, employees that I’ve had trouble with past software think that everywhere 365 is much more user-friendly.

Contras:

Some people think that the multiple tabs can be confusing at first, but once you get the layout of the software it becomes easier to navigate.

Morgan
Director en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Everything is Hardcoded

3.0 hace 3 años

Comentarios: We were looking for a tool that would drive down calls to our service desk. Responses are hard coded and every single functionality is hard coded by Capterra. We paid a lot of money for a mediocre service that really hasn't solved any of our problems. I typically don't write reviews but feel other businesses need to be aware.

Puntos a favor:

I have not seen anything significant from this implementation yet.

Contras:

Everything is hardcoded and cannot administered in-house. Any changes that need to be made has to go through the provider. Target dates are not being met because of the lack of functionality. The chatbot responds as if it's a robot and not a personable interaction.

Dushyant
Software Engineer en India
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Modern, sleek tool with great potential

4.0 hace 2 meses

Comentarios: A365 greatly speeds up our operations workflows by providing integrations across all our major platforms - namely, Skype, Zoom and MS Teams. Given its constantly updated and modern UI, rich technical support, we believe it's worth the cost

Puntos a favor:

A365 has a modern, sleek and intuitive UI that allows support personnel to not be bogged, but instead focus on solving the business problems. Its integration with Teams, Skype and Zoom is great, inspite of these three platforms being markedly different. It is also easy to learn and ramp up on, reducing training time.

Contras:

It is tricky to navigate in some cases, such as when multiple tabs are open. It could also do better in terms of making chatbot responses more customized

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