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¿Qué es Priority Software?

Priority Software es un único software ERP integrado para la planificación y gestión de recursos empresariales para pequeñas, medianas y grandes empresas. El software de gestión empresarial prioritaria y sus diversos módulos ofrecen soluciones para toda la organización y las necesidades operativas de ERP. Las soluciones específicas de Priority para empresas comerciales y manufactureras en un amplio espectro de sectores hacen que ERP sea significativamente más fácil y rentable que las alternativas al mercado complejas y engorrosas.

¿Quién usa Priority Software?

Soluciones integrales, integradas, de gestión empresarial y operaciones para pequeñas y medianas empresas y organizaciones.

Priority Software Software - 1
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Priority Software Software - 5

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Priority Software

Priority Software

4.4 (59)
USD 120.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
221
13
4.3 (59)
4.5 (59)
4.0 (59)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
349
13
3.8 (1,531)
3.8 (1,531)
3.7 (1,531)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Priority Software

NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
Diagrama de cuentas
Redacción de cheques
Odoo
Funcionalidades más valoradas
Control de procesos de aprobación
Creación de órdenes de trabajo
Seguimiento de estado
Acumatica Cloud ERP
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad de deudores
Gestión de pedidos
Libro general
Dynamics 365
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Creación de informes financieros
Gestión de órdenes de compra
MoveX
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Enrutamiento
Seguimiento de entrega
SAP Business One
Funcionalidades más valoradas
Control de inventario
Facturación
Gestión de inventarios
Oracle Aconex
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
AFAS Software
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de inventarios
Registro de pedido
QuickBooks Enterprise
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Contabilidad
Creación de informes financieros

Opinones de Priority Software

Evaluación media

En general
4.4
Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
4.0
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
54%
4
36%
3
10%
Eyal
Eyal
Owner en Israel
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

my favorite system

5.0 el año pasado

Comentarios: the priority allow me to implement all the business aspects i almost have no need for other systems and if i do they can connect and interface easyly.

Puntos a favor:

easy o learn, easy to implement, very logical and intuitive. many features and option, very parametric, easy to import and export data. lot of addon and extensions to other systems.cloud bases option.

Contras:

report generators are too basic.CRM mudule is too basic.BI tools are too basic.

Respuesta de Priority Software US

el año pasado

Thank you for your product review. We're delighted to learn that our product's ease of use, straightforward implementation, logical design, and intuitive interface have benefited you. Your feedback is invaluable to us, and we'll continue striving to improve and expand our offerings.

Maya
Sales Manager
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Priority Software is really improving our business

5.0 hace 7 años

Comentarios: The consultants that we dealt with during our implementation were courteous, extremely knowledgeable and responsive to our needs.

Puntos a favor:

* Ease of use and "user friendliness" * Web interface with Excel look and feel * Robust functionality for the many verticals of our customers * Lower Total Cost of Ownership (TCO) for licenses and consulting * Fast implementation - as little as a couple of weeks to get up and running * Features like an Enterprise Search, a Google-like tool that even searches text * Export the data from any form directly into Excel and print reports directly into spreadsheet * All screens can be customized such as creating tabs, hiding and renaming fields, making fields mandatory, etc. * Ability to set up automatic workflows using the Business Process Management (BPM) tool that can send automatic e-mail, text messages to phones or create tasks * Executive dashboards and BI reports (“Report Generators”) can be built right inside Priority, which means you can cut way down on customized reports and expensive IT consultants * Price was surprisingly good for an ERP system

Contras:

* They are relatively new to the U.S. market so sometimes people don't know who they are * Support calls could take up to a day to be resolved

Yaniv
Integrator en Rumania
Software informático, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

great software if you get the right support

3.0 hace 7 años

Comentarios: Interfaces with other programs.

Puntos a favor:

Easy for Users . User friendly, Deals with a wide-range of topics. Can integrate information from various departments. Allows real-time information access.

Contras:

Poor ability of the standard system to connect other programs. Non-compatibility issues. Not advanced or on-par with standards.

Michael
Owner & General Manager en Israel
Bienes de consumo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy to learn & use. Quick turnaround customer support. Very satisfied with the software.

4.0 hace 7 años

Comentarios: Priority really made a huge change in our business. Before, we were using different types of software packages from different vendors and like most small businesses, at some point, they just didn't "speak the same language" anymore. We were working twice as hard to keep things in check. But now, Priority does it all for us. I didn't think it would ever be this easy with an ERP system in house, but now, I can't imagine not having Priority run the business, really help me to control and manage the business too.

Puntos a favor:

Priority is super flexible. Grows as our company grows. Gives us tools we need to handle large volumes of line items and distribution. We're an export company. We move fast and have hundreds of catalog items to account for at all times. Priority handles it all. Finally, we can control everything in one system. We feel a huge difference in our bottom line.

Contras:

We would like to see a little more versatility in the user interface. It's really good but some of our users feel that it could be tweaked just a bit more and improved - make it even better.

Einat
Director of Supply Chain en Israel
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The best ERP system

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Easy to use, intuitive, provides everything you need in order to manage your supply chain

Contras:

Reports side is a bit problematic and not easy to use