ePrint MIS

¿Quién usa ePrint MIS?

Small to medium sized printers, print managers and brokers, digital signage suppliers, and print logistics providers.

¿Qué es ePrint MIS?

Small to medium sized printers, print managers and brokers, digital signage suppliers, and print logistics providers. Now printers, print managers and brokers and signage suppliers can manage their business from one solution in the cloud. Log in online anytime, anywhere on your Mac, PC, or tablet to create quotes, jobs, or invoices when you want, where you want. Its print management software that's simple, smart and online. Sign up for a FREE DEMO & TRIAL.

Información sobre ePrint MIS

Hexicom Software

http://www.hexicomsoftware.com

Fundada en 2005

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de ePrint MIS

ePrint MIS no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de ePrint MIS está disponible a partir de USD 200.00/mes.


Precio inicial

USD 200.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

ePrint MIS: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En vivo en línea

Funciones de ePrint MIS

  • Análisis del estilo de prensa y ejecución
  • Cálculo de la cantidad de tinta
  • Cálculo de servicios previos y posteriores
  • Cálculos de varias versiones
  • Estimación del "mejor precio"
  • Evaluación de opciones de producción
  • Gestión de descuentos
  • Imposición del mejor ajuste
  • Presupuesto de preimpresión
  • Presupuesto para trabajos de encuadernación

Lista completa de Software de imprenta

  • Configurador de productos
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de SEO
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de pedidos
  • Impresión multitienda
  • Integración de servicios de impresión
  • Modelos
  • Presupuestos y estimaciones

Lista completa de Software para impresora

Alternativas a ePrint MIS

Más alternativas a ePrint MIS

Opiniones de ePrint MIS

Todas las opiniones

Calificación general

3.5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4
Atención al cliente 3.5
Funcionalidades 3.5
Relación calidad-precio 4.5

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Wayne R.
Director
Impresión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/10/2017

"Pleasantly surprised, the software continues to exceed my expectations and just keeps on giving"

Puntos a favor: It addresses all my requirements without having to spend a fortune on complicated and unnecessary features. The sales and support staff have an amazing ability to actually understand my business, listen to my needs and patiently show me how the software can best meet these requirements.

Contras: As new software there is no immediate result, we needed to implement in stages which in hind sight has proven to be a huge benefit and has made the changes more pleasant and manageable for both staff and customers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/10/2017
Usuario verificado
CEO
11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/4/2018

"A good little print utility for mid-sized production print jobs."

Comentarios: Easy print management for low to mid-scale print jobs, nice print distribution and balancing features.

Puntos a favor: This software does a nice job of batch-spooling and printer management over mid-volume print jobs for production document creation jobs.

Contras: It has no tracking or billing options if you have to run multiple print jobs that you may have to bill your customers for. It also has no 'follow-me-print' ability that has become so popular with larger companies of late.

Respuesta de proveedores

por Hexicom Software el 1/6/2018

Thanks for the review, however we think you have added this to the wrong product. We think you meant this for an HP product that is used to manage printing within an office environment. Our system ePrint MIS is a management information system for printers, print brokers and sign and display companies to use to manage their whole workflow from estimate or order through to invoicing.

Our product has a similar name to the HP product which may have led to this.

If you think that we may be correct you can probably remove this review and assign it to the correct product which is eprint from HP https://www.hpconnected.com/us/en/cms/HPC/ePrint

Thanks
Hexicom Software Support Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/4/2018