Reward Gateway

¿Quién usa Reward Gateway?

Estaban obsesionados con poner al Humano en RR. HH. y están orgullosos de haberse dedicado 100 % a RR. HH. por más de una década. 1300 clientes en 23 países confían en este software para la implicación de los empleados.

¿Qué es Reward Gateway?

SmartHub es una plataforma de implicación del empleado integral para ayudar a Recursos Humanos a centralizar y promover lo que es importante para tu organización. Desde los descuentos y ventajas de los empleados líderes en el mercado hasta la recompensa y el reconocimiento, el bienestar y las comunicaciones internas, SmartHub se puede personalizar con herramientas existentes (o nuevas) para construir la implicación de los empleados.

Información sobre Reward Gateway

Reward Gateway

http://www.rewardgateway.com/

Fundada en 2006

Vídeo de Reward Gateway
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Resumen de precios de Reward Gateway

Reward Gateway no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Reward Gateway deployment and support

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Reward Gateway

  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de newsletters
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Herramientas de comunicación entre empleados

  • Base de datos de empleados
  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Feed de actividad y noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de reuniones
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de comunicación interna

  • Catálogo de recompensas
  • Gestión de menciones
  • Gestión del rendimiento
  • Nominaciones
  • Objetivos
  • Puntos de recompensa
  • Reconocimiento entre pares
  • Reconocimiento por parte de los responsables
  • Reconocimiento social
  • Seguimiento del reconocimiento
  • Tarjetas virtuales

Lista completa de Programas de reconocimiento a empleados

  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos

Lista completa de Software de recursos humanos

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

  • Benchmarking
  • Estudios de pulso
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Reconocimiento de empleados

Lista completa de Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a Reward Gateway

Más alternativas a Reward Gateway

Opiniones de Reward Gateway

Todas las opiniones

Calificación general

4.9/5

Average score

Facilidad de uso 4.8
Atención al cliente 4.8
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.5

Review software

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¡Escribe una reseña!
Dean B.
Managing Director
Salud, bienestar y deporte, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/10/2019

"Great product and company"

Comentarios: Having the software has helped us with staff retention and communication. A really good overall experience with a pro-active company.

Puntos a favor: An innovative company that are continually improving the product. Reward Gateway deliver a bespoke product whilst working closely with their clients to ensure they deliver maximum engagement from the platform. Great features for employees and employers with good reporting tools

Contras: Reports are sent by the account manager, it would be helpful to have the analytics at our fingertips. I believe this is something currently being worked on.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/10/2019
Stefany C.
VP, HR
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/4/2020

"Amazing product for engagement"

Comentarios: I am super happy with Reward Gateway, can't say enough great things about the service, the platform, and the product. It's an amazing product.

Puntos a favor: Ease of use
Customer Service
Quick response time
Effectiveness of recognition and rewards
Shopping site is a bonus

Contras: There is NOTHING I dislike about this product,super happy with it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/4/2020
Tom W.
Performance & Reward Specialist
Entretenimiento, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/5/2017

"Quality interface backed by intuitive functionality"

Puntos a favor: I appreciate the ease of use for our employees and for myself as an administrator. The service provided by Reward Gateway is also excellent, helping us to extract the most value possible from our investment.

Contras: Whilst the functionality works exactly as advertised, its been difficult to gain traction with our workforce in relation to the cashback feature (a totally on-line shopping experience).

Respuesta de proveedores

por Reward Gateway el 23/5/2017

Hi Tom

Thanks a lot for leaving us some great feedback on Capterra. It¿s great to hear such positive feedback on the interface and functionality. We understand how important user experience is to your people if they want to regularly engage with the platform, so this is a top priority with our team of developers.

I¿m really pleased to hear that our service is hitting the mark also, I¿ll certainly pass that back to the team and give them a well done!

As for gaining traction with Cashback, we have something coming soon which should help here! We¿ll be launching the employee app SmartSpending¿ this July, giving easier access to online Cashback purchases. This should really help and we can¿t wait to share more information on this soon.

Thanks again for taking time out to leave us a review, we really appreciate it.

Best wishes,
Megan

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/5/2017
Tony C.
Human Resources Advisor
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/5/2017

"Easy to navagate round and find work news and information. Savings are fab!"

Comentarios: Saving money, easy to access information

Puntos a favor: Savings! Especially like the instant loadable cards and vouchers. Like that the search searches for pages and savings. Works with mobile version very well; pages are easy to create and view/find;

Contras: Having to log in to site load money on cards (am aware can top by text). Should be easier I.e via an app. An app for the site would be useful. More features would be useful i.e create & amend the tabs/menus along the top; amend colours; more functionality-site is very 'boxy', have a page for forms, policies etc - the downloads area to the right of pages isn't user friendly for this type of page needed; the setting up of blogs is confusion-can't work it out; an email to me as admin when new offers/retailers & features become available; forms would be useful that the user can submit; a function where say, I can upload a new policy for new staff, and there is a function where the user can sign and date to say they have read and understood it, then recorded within the back system (save printing forms for 600 staff!); a catagloe of professional photos to use. Just a few suggestions!

Respuesta de proveedores

por Reward Gateway el 17/5/2017

Hi Tony,

Thanks for your detailed review of SmartHub®.

Really pleased to hear that you're making the most of the fantastic range of discounts on the site. Our Retail Team work really hard to continuously improve the offering and recent highlights include the broader range of instant vouchers that you mentioned.

UX is something we're very passionate about at Reward Gateway so it's great to learn that your employees find the mobile version of the site easy to use. We've made a huge investment in mobile this year, so you can expect more updates in this space soon.

We really appreciate all the feedback on how we can make the product even better. I'll be sharing this with our Product & Dev Teams today, you've included some great suggestions especially around customisation. We know this is really important for our customers.

Keep your eyes peeled for more info on our app coming soon. It's going to be a game changer!

Best wishes,
Charlie

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/5/2017
Paul S.
Strategic Labour Needs & Training Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/11/2017

"SmartHub is extremely useful and it's simple to use, especially SmartSpending & SmartInsights ."

Puntos a favor: I love that employees have the choice of how they save money...... instantly through the app with Instant Vouchers or with generous cashback. It's so easy to use.
SmartInsights provide instant access to how employees spend through the portal and provide every statistic that we could possibly need to gauge employee engagement.

Contras: I don't dislike anything about the software. Reward Gateway are always thinking of innovative and helpful products to enhance employee engagement.

Respuesta de proveedores

por Reward Gateway el 14/11/2017

Hi Paul,

So pleased to hear that you love the combo of unbeatable employee discounts paired with insightful management information and analytics. We agree that it¿s a great way to get real time ROI on your programme, as well as to see how its impacting overall employee engagement at MTR Crossrail.

We know how important it is to give employees choice, not only where they save, but also how they save - everyone¿s different at the end of the day. It sounds like you¿re making the most of both the instant vouchers and Cashback offering. Don¿t forget, you can also use the SmartSpending¿ App as an even easier way to save whilst on-the-go. Also, our Retail Partnerships Team are brewing up even more innovations to our employee discount product so keep an eye out for some exciting updates around instant vouchers.

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We're delighted with the 10/10 and will work really hard to keep you feeling that way!

Best wishes,
Charlie

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/11/2017