¿Quién usa Timely?

Software para gestión de empresas de spa y peluquerías. Deja que Timely te ayude a administrar tu negocio y céntrate en lo que más te gusta.

¿Qué es Timely?

Timely es el software de reserva más inteligente del mundo. Gestiona sin esfuerzo citas, clientes, ventas, personal, stock, informes y mucho más. Crea una experiencia de cliente perfecta con reservas online, depósitos, pagos, pospago, vales de regalo, campañas de SMS dirigidas y mensajes automáticos por SMS o correo electrónico. Precios transparentes, sin tarifas de instalación, extras ocultos ni contratos furtivos. Descubre por qué más de 36 000 usuarios en todo el mundo adoran Timely. ¡Prueba gratis Timely durante 14 días!

Información sobre Timely

Timely

http://www.gettimely.com

Fundada en 2012

Vídeo de Timely
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Resumen de precios de Timely

Timely no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Timely está disponible a partir de USD 25.00/mes.


Precio inicial

USD 25.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Timely deployment and support

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Timely

  • Alertas y notificaciones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Herramientas de planificación

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Pagos en línea
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Recordatorios de citas
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Programas para agendar citas

  • Conforme con HIPAA
  • Fotos antes y después
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Paquetes de tratamientos

Lista completa de Software para balnearios medicinales

  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de nóminas
  • Marketing por correo electrónico
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Programación de citas
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios de citas

Lista completa de Software para barberías

  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Marketing por correo electrónico
  • Notas SOAP
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para centros de masaje

  • Citas recurrentes
  • Gestión de alquiler de cabinas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de nóminas
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para salones de belleza

  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inventarios
  • Nóminas y comisiones
  • Planificación de personal
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)

Lista completa de Software para spa

Alternativas a Timely

Más alternativas a Timely

Opiniones de Timely

Todas las opiniones

Calificación general

4.7/5

Average score

Facilidad de uso 4.7
Atención al cliente 4.7
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.6

Review software

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Janelle M.
Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Comentarios: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Puntos a favor: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Contras: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2017
Jacob W.
Massage Therapist
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10/10/2020

"Spa Scheduling Software"

Comentarios: Overall, I had a good experience with Timely and would be open to using the software again. However, I will most likely be shopping around to find a more effective software and maybe a cheaper one as well.

Puntos a favor: I used this software as an employee at a spa that I worked for, for almost 2 years. I had a good experience with Timely and enjoyed most of its features. The most beneficial aspect of Timely is getting notifications about appointments made through Timely. Communication is key for a small business with a number of employees, Timely allowed management to bypass certain communications by utilizing Timely.

Contras: I didn't like all the content, options, and other features Timely offered. It was honestly very overwhelming trying to learn every aspect of Timely. I understand, having options is beneficial, but sometimes being simple is better. I was instructed by management to learn the software inside and out and it took quite a while to wrap my head around all the things Timely did and offered.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10/10/2020
Ray W.
Owner/Operator
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2017

"I don't even know where to start!"

Comentarios: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Puntos a favor: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Contras: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2017
Michelle R.
Acupuncturist
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/12/2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Comentarios: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Puntos a favor: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Contras: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/12/2018
Lloyd S.
Owner of Myriad Home Improvement and Handyman Services
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/12/2018

"Very good scheduling software"

Puntos a favor: email campaign generation, easy to use, keeps a data base for contacts, can be customized,

Contras: There is an additional cost to associated with the amount of staff that you have. The more staff, the more the cost.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/12/2018