¿Quién usa Tidio?

Proporciona un comunicador a una amplia gama de PYMES de todo el mundo. Miles de empresas usan Tidio para comunicarse con los clientes.

¿Qué es Tidio?

Tidio es un comunicador para empresas que mantiene chats en vivo, Messenger y correos electrónicos en un solo lugar. Ahora lleva unos segundos comunicarse con los clientes.
¡No dejes a ningún cliente atrás! Obtén el chat en vivo n.° 1 mejor evaluado en plataformas de comercio electrónico para tu tienda.
Aumenta las ventas y la satisfacción interactuando con los visitantes en tiempo real
Responde en tiempo real mientras viajan con las aplicaciones móviles iOS y Android para mantener fluidas las conversaciones de tus clientes entre los dispositivos.
Se instala en segundos y es fácil de usar. No se requiere registro o codificación.

Información sobre Tidio

Tidio

https://www.tidio.com/

Fundada en 2013

Resumen de precios de Tidio

Tidio dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Tidio está disponible a partir de USD 10.00/mes.

179349
179350
179351
Tidio video
Play
179349-thumb
179350-thumb
179351-thumb

Precio inicial

USD 10.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Tidio

Herramientas para medir la satisfacción del cliente
Análisis
Comentarios de 360 grados
Creación de informes de llamadas
Gestión de encuestas
Recopilación de comentarios
Supervisión de quejas
Chat proactivo
Creación de marca personalizable
Formulario sin conexión
Geofocalización
Integración de terceros
Respuestas prediseñadas
Seguimiento de visitantes de la web
Transferencias/enrutamiento
Uso compartido de la pantalla

Opiniones de Tidio

Mostrando 5 de 146 opiniones

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.7/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Eran D.
Founder & Chief Design Officer
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/7/2020

"Best value for money I've seen."

Comentarios: Love Tidio. I'm just beginning to experience its full power, and they keep adding options!

Puntos a favor: Tidio is fully customizable, powerful, and fairly priced. You could easily end up paying 10X on some of the more extortionary chat platforms, without getting any more value.

Contras: I really can't think of any complaints. Tidio does the job very well.

Respuesta de proveedores

por Tidio el 22/7/2020

Thank you so much for the review!
It motivates us very much, so thank you for the kind words :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/7/2020
Tanya T.
Sales Manager
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/7/2019

"Tidio for online support"

Comentarios: Tidio helped us to engage with our customers and to answer their question which led to more sales.

Puntos a favor: It is easy to install and use, fast customer support helps to deal with your problems quickly. Pricing is also reasonable compared with other software.

Contras: Some features are free in different chats but paid in Tidio. Users have to enter their emails which sometimes prevents them to ask any question.

Respuesta de proveedores

por Tidio el 20/8/2019

Thank you very much for the review!
You can turn off the Pre Chat Survey in the Channels section of your Tidio panel, and your visitors won't have to put in their email address :-)
Have a great day!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/7/2019
Dominick P.
Founder
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/12/2017

"Looks great on the outside but features not fully completed"

Puntos a favor: The app looks great on the outside: email, chat, Facebook messenger, integrations. But once you fully test the product you notice the many flaws.

Contras: 1. When a user leaves your page and an operator responds the user will not be notified.
2. The message box is only refreshed when the page is open, so if a visitor is using multiple tabs they will not receive replies.
3. Integrations are all manual, which means. You have to reopen all conversations, open the user profile, press the preferences and send the log to the integration. Imagine doing that to your crm, sync app and maybe email list.
4. I was mainly interested in Helpscout integration, and integration to integrate Facebook messenger with the app I use to manage several email accounts. Turns out, tidio created the integration but they decided not to integrate the mailbox feature. Which means if I send a chat log to help scout it be be places in a random mailbox because their app doesn't specify the mailbox. Explain this to support but got the responds: we're not looking to change integrations.
5. Validation messages aren't accurate. Sometimes you will get the message 'Saved to integration' or 'Message send' but an error prevented this from completion. I contacted support about this and time and time again there was an excuse but its my believe that I shouldn't have gotten a succes validation message, right. Support simply didn't respond to my question.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/12/2017
Roberto alonso R.
CEO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2020

"Fast and easy"

Puntos a favor: I was looking for a solution to talk to the people in may webpage and after finding Tidio it took me less than 5 minutes to implemented and start using it.

Contras: The app for mac shows a message concerning security of the origin of the application plus is just the webpage made application.
I better just to user de webpage and the phone app.

Respuesta de proveedores

por Tidio el 5/8/2020

Hi there,

Thank you so much for the review!

The Unidentified developer "error" is known to us. We hope to in the future become an identified developer as we see how this may not be convenient. However, please do not be concerned, the app is fully made by us and it is 100% safe to use :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2020
John elias H.
IT Specialist
Automoción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/2/2020

"Simple but Powerful"

Comentarios: We're able to offer a live chat experience to our customers at an affordable price. Can definitely make up the cost of implementation quickly!

Puntos a favor: Easy to use, has a clean interface and has a surprising amount of features. Especially appreciate how in-depth their bot and automation can get without requiring heavy technical knowledge.

Contras: Not much to complain about considering the features you get for the price. I'd have to be nitpicking to really give you any cons. Something like, I can't find a way to delete contact properties, but I also haven't contacted support about it as it wasn't affecting our day to day operations.

Respuesta de proveedores

por Tidio el 3/3/2020

Hi there John, thank you for an excellent review. Feel free to contact our world-class support team - I'm confident they will be happy to help you out and answer all of your potential Tidio questions :-) Have a great day!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/2/2020