ConnectWise Control

Por ConnectWise

4.5 / 5 1262 reseñas
ConnectWise Control

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¿Quién utiliza este software?

Profesionales de TI

Valoración media

1262 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • ConnectWise
  • https://www.connectwise.com/software/control

Sobre ConnectWise Control

ConnectWise Control (anteriormente ScreenConnect) admite el uso compartido de pantalla 1:1 a través de soporte remoto y herramientas de acceso remoto. Con la reunión remota, se ha ampliado el modelo de uso para proporcionar una herramienta de reunión remota con numerosas funciones que permite un número ilimitado de asistentes. Las reuniones en línea permiten a los usuarios colaborar, realizar sesiones de capacitación, proporcionar actualizaciones de proyectos, chatear o cualquier otra cosa.

Funciones de ConnectWise Control

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes
  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia
  • Acceso móvil
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Chat en tiempo real
  • Chat privado
  • Difusión web a demanda
  • Elevación electrónica de la mano
  • Herramientas de presentación
  • Posibilidad de grabación y de lectura
  • Streaming de presentación
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia
  • Gestión de actas
  • Gestión de calendario
  • Gestión de invitaciones
  • Gestión de materiales
  • Gestión de participantes
  • Gestión de viajes
  • Gestión de votos
  • Herramientas de preparación de reuniones
  • Herramientas para las actividades posteriores a la reunión
  • Programación
  • Reserva de salas de reuniones
  • Reuniones de comité
  • Reuniones de juntas
  • Reuniones internas
  • Reuniones legislativas
  • Seguimiento de tareas
  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Grabación de la sesión
  • Herramientas de diagnóstico
  • Transferencia de la sesión
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Alertas y alzada
  • Asistencia técnica
  • Base de conocimientos
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de citas
  • Gestión de contratos
  • Gestión de la bandeja de entrada y de colas
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de problemas conocidos
  • Gestión de tickets de incidencias
  • Notificaciones automáticas a clientes
  • Portal de autoservicio
  • Supervisión de quejas

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Las reseñas más útiles de ConnectWise Control

This used to be an awesome product for tech support. Now it is just great.

Traducir con Google Revisado el 1/3/2019
Merlin K.
CEO
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
2 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Support staff is always professional. But the way they get information from us and use it as to features on the product and what we like and dislike was really poorly done.

Puntos a favor: I *used* to like the "Toolbox" till they broke it.
Ability to reboot computer and stay connected.
Screen drawing.. but that is bittersweet as the feature was VERY BADLY written. Whomever wrote, clearly did not use it to try and talk someone through something on their computer.
The ability to dynamically group computers by client and tags is AMAZING!!! I love that I can code searches for my groups.
Ability to rename computers.
See how long computers have been off-line
The plugin system that allows me to greatly enhance the way I interact with the interface.
Ability to create user accounts and control their security. (Still waiting for ability to limit how many connections they use)
The fact that I can run it off my own server is AWESOME!

Contras: I used to love that I could use the "Toolbox" to execute my tech tools while working on computers. Just pick it from the list... have it download to C:\SomeFolder and then open that folder and all the tools were there. I could clean viruses, restart the computer, go back and continue. That is no more though. After I bought the software they changed it. Now the tools download to the users "Documents" folder. The users get mad at me for digging through their "Docuemtns" folder to try and find "my folder" where the tools download too. It is hard to get to the folder. It is impossible to set exclusions on the virus shield because the folder name changes as it in the users profile. If they have bad internet or I leave a scanning tool running a long time, lose connection, the folder is removed and so are the tools. I have to start all over. This software SUCKS NOW! They completely changed it. The worst part is... they did not have too. They could have easily let it continue to work the way it was and given us some toggles and variables to control its behavior. Bad programming really. They say this app was written by techs for techs.. I think that may have been true once. Not any longer. Lack of hotkeys... To move between screens and clear the screen drawing.
Inability to set the color of the screen drawing.
No button to set "Auto" sizing on the resolution.
"Acquire Lock" feature never seems to work.
I would list more but I am out of space.

Fantastic product - always improving

Traducir con Google Revisado el 8/1/2019
Anthony B.
CEO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Fantastic. Overall it's features, pricing and security is unbeatable in the industry.

Puntos a favor: We've hosted our on Control server and it is super easy to install and maintain.
Using the software to provide remote support has never failed because they provide multiple methods for creating connections for all operating systems.
The web interface provides basic information about the connected computer but you can download and install plugins to gather information about processes, services, events and software.
The screen snapshot is large enough to see if the computer is in use and small enough so you can't read what's on the screen.
Through the web interface you can customize a number of things like icons, labels and branding.
Through the server config files you can customize a number of other settings.
You can create temporary sessions just for one-time remote support or install the program for on-demand remote access.
On-demand remote access can be organized in session groups for easier management and security
Users can be created and assigned to specific session groups.
Access and commands can be audited.
While a session is connected a time line is kept to help troubleshoot connectivity issues.

Contras: The price to purchase screen connect was reasonable for a small business. When it was purchased by Connectwise the price to purchase it out right was quadruple the original price. If you have 100 plus machines to support then divided across the 100 machines is still cheaper than a comparable product. But if you only use it for temporary sessions it is hard to justify. However, Control is bundled with Connectwise Automate so you get Control for nearly nothing when subscribing to Automate.

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