¿Quién usa Concord?

Empresas pequeñas, medianas y grandes y corporaciones de la lista Fortune 500. Concord se utiliza en las áreas de operaciones, asuntos legales, RR. HH., ventas, adquisiciones y prácticamente por cualquier persona que se ocupe de contratos que necesiten una solución simple y centralizada.

¿Qué es Concord?

La misión de Concord es empoderar a las personas y a las organizaciones para que logren más convenios. Impulsado por la creencia de que los acuerdos son la base de todo, Concord se creó para eliminar las fricciones que se encuentran en el camino de los acuerdos. La plataforma de gestión de contratos radicalmente simple de Concord está diseñada para todas las personas, de cualquier organización. Hoy en día, Concord hace posible que más de 400 empresas y 260 000 usuarios en 132 países creen, colaboren, firmen, almacenen y administren sus acuerdos, todo en un solo lugar.

Información sobre Concord

Concord

http://www.concordnow.com/

Fundada en 2014

Vídeo de Concord
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Resumen de precios de Concord

Concord dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Concord está disponible a partir de USD 279.00/mes.


Precio inicial

USD 279.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Concord: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Concord

  • Análisis de documento
  • Autenticación
  • Firma de varias partes
  • Firma móvil
  • Modelos personalizables
  • Recordatorios automáticos
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de progreso de tareas

Lista completa de Software de firma digital

  • Búsqueda de texto completo
  • Contratos de especialidad
  • Contratos gubernamentales
  • Control de versiones
  • Firma electrónica
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión del ciclo de vida de los contratos
  • Lado de la compra (proveedores)
  • Lado de venta (clientes)
  • Plantillas prediseñadas
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento del progreso

Lista completa de Software de gestión de contratos

  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión documental

Alternativas a Concord

Más alternativas a Concord

Opiniones de Concord

Todas las opiniones

Calificación general

4.5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.6
Funcionalidades 4.3
Relación calidad-precio 4.6

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Eric L.
Strategic Advisor
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 3/11/2016

"Bootstrap to Growth"

Comentarios: I'm a fan of ease of use, as a long time SaaS user a product needs to be easy to use right away and i want to be able to get to work quickly. Concord has built just that . When needing to get a contract out quickly and struggling with making the contract sound "legal" enough Concord delivers. Concord has helped me take a 1 man PR agency to a 10 person Agency in 6 months.

Puntos a favor: Ease of use, easy to roll out to the team as we grow and we don't need to hold hands to get contracts out

Contras: None, the customer service is second to none

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 3/11/2016
Clint B.
Legal Counsel
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2020

"A Good Contract Management Platform to use"

Comentarios: Like most contract management platforms I've used, Concord is good but not perfect. All contract management systems have pros and cons, but Concord is the best I've seen... so far.

Puntos a favor: Most liked features are:
1. Bulk Importing existing contract portfolios into Concord
2. Search function - fast, accurate and easy to use
3. Sharing contracts with others is very easy and secure

Contras: Largest complaints are: 1. Records of draft contracts can not be changed to "signed" where a contract is executed outside of Concord. So if I started drafting and negotiating a contract in Concord and then had the final contract executed by way of a scanned copy or even DocuSign I have to create a new contract record in Concord. All negotiation history, internal / external discussions, etc are lost. This is one issue that is preventing wider adoption in my organisation. 2. Editing template contracts in Concord does not support features lawyers are ordinarily accustomed to. E.g. unable to use autonumbering in templates, unable to use indenting of template documents well. This become annoying when importing a Word or PDF document to create a template. Not all documents will import correctly, yet the native text editing features do not allow a user to 're-create' the form and structure of the original document as a template. 3. E-signature solution does not provide enough flexibility a signing request to be forwarded by an outside person (i.e. counterparty) to an authorised signatory. Concord's native e-signature solution kind of assumes the person who I share a negotiated draft document to is the person who can sign for that company. In an enterprise environment, this is not always the case as company's have rules on delegated authorities. 4. E-signature solution is limited in fields required to complete execution. End user signing experience is ok but not great.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2020
Jahnavi P.
sr legal counsel
Aerolíneas/aviación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2020

"best document management system for the price"

Puntos a favor: Shared document editing; approval workflow

Contras: Version history is harder to see at times

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2020
Katie L.
  • Calificación global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2017

"Got custom fields you need to access? Run away!!"

Comentarios: We contracted with Concord over a year ago and have experienced two very disappointing situations: (1) We started working with Concord in April of 2016. We were guaranteed connection to our custom Salesforce fields within 30 days before we signed our contract in June (only out-of-the-box fields are accessible at this time). Once those 30 days passed, we still were not able to connect custom fields and were then 100% gold star guaranteed it would be working by the end of 2017 (note this is still seven months after initial promise). As of March 2017, we are still not able to connect to the custom fields. We have been paying for a severely handicapped service all this time with no offer of account credit, or any sort of response as to when the custom fields will actually be available. On top of that... (2) One of our users that we have been paying for is not able to connect his API key at all to the Concord platform. We have been in contact with their Customer Service department at least a dozen times regarding this and keep getting the same general response that the tech team is "working hard to investigate the issue". To add insult to injury, our last two emails requesting a response have not received any response. It's been over 30 days since they last responded at all. We feel ignored, lied to and very disrespected as a customer. The saddest part is that we really love everything else about the platform! But if it won't connect to the fields we need, or connect to our user at all, it's not valuable and causing productivity issues. Get it together Concord. At least RESPOND to your customers. And if you are going to promise something to a customer to get them to sign a contract, FOLLOW THROUGH.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/3/2017
Dana K.
Manager
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/12/2020

"Concord - the Best application for Contracts!"

Comentarios: It has been a lifesaver!

Puntos a favor: I loved that I can save templates of our contracts and that it keeps track of our signed and completed contracts and I don't have to store them locally. It is safe and secure and it also makes it easy for our customers to use and sign!

Contras: I would say I wish that they would have an option to make a payment section after they sign the contract

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/12/2020