18 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es Qualifacts Insync?

Mejora la atención del paciente con las soluciones de TI para la atención médica totalmente integradas, fáciles de usar y basadas en la nube de InSync. Este software de registros médicos electrónicos, gestión de consultas y facturación está especialmente diseñado para cumplir con las necesidades de los proveedores médicos de salud mental y abuso de sustancias. Flujos de trabajo y paneles personalizables, programación integrada, facturación y recetas electrónicas, telemedicina integrada; todos listos para usarse en dispositivos móviles.

¿Quién usa Qualifacts Insync?

InSync respalda a más de 3 consultas de proveedores de salud en las áreas de salud conductual y mental, medicina general/de familia, medicina interna, clínicas, ginecología y obstetricia, pediatría, PTOTST (fisioterapia, terapia ocupacional y terapia del habla, por sus siglas en inglés) y más.

Qualifacts Insync Software - 1
Qualifacts Insync Software - 2
Qualifacts Insync Software - 3
Qualifacts Insync Software - 4
Qualifacts Insync Software - 5

¿Tienes dudas sobre Qualifacts Insync? Compara con una alternativa popular

Qualifacts Insync

Qualifacts Insync

4.5 (390)
USD 75.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
182
1
4.2 (390)
4.3 (390)
4.6 (390)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 44.95
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
16
1
4.1 (169)
4.3 (169)
4.0 (169)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Qualifacts Insync

EHR 24/7
Funcionalidades más valoradas
Gestión de expedientes de pacientes
Historia clínica electrónica/informatizada
Recetas electrónicas
PsychConsult Provider
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
thera-LINK
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Practice Director EHR
Funcionalidades más valoradas
Creación de diagramas
Programación de citas
Recetas electrónicas
SimplePractice
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Historia clínica electrónica/informatizada
Programación de citas
CharmHealth
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de expedientes de pacientes
DrChrono
Funcionalidades más valoradas
Gestión de expedientes de pacientes
Historia clínica electrónica/informatizada
Portal de los pacientes
Praxis EMR
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Recetas electrónicas
Raintree Systems
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de calendarios
Gestión de citas

Opinones de Qualifacts Insync

Evaluación media

En general
4.5
Facilidad de uso
4.2
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
29%
3
5%
2
1%
1
2%
Regina
Billing Manager en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Billing Manager

4.0 hace 4 meses

Comentarios: We have been extremely happy with Insync so far, we're only a few months in but the amount of options and reporting is amazing.

Puntos a favor:

Reporting capabilities, claims options, work que's

Contras:

Time it takes to correct a problem, the repositioning of the screen when opening a new screen.

Maranda
Practice Manager en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Could be Better, But Better than What We Had

4.0 el año pasado

Comentarios: We got into Insync before it was part of the Qualifacts brand, so I can't speak from the start of use till now (It was rather rocky, as systems we had been shown and advised were capable of being used turned out to be unusable or not available). However, since the purchase Qualifacts made, we have been given smoother update notifications, a better way to connect with customer service (we had previously never known where we were with an issue on Insync's side, but now we can track it), and there seem to be more improvements being made now each month.

Puntos a favor:

-Ease of Use -Everything you could need is in one system -Reports Pull Data with little to no missing data -So many helpful reports -Customizable -Customer Service has Quick Response Time -There are always improvements being made -We are encouraged to provide improvement requests -We are asked to provide feedback on our customer reps -Almost everything in the billing side of the system for the practice

Contras:

-The patient scheduler is an "appointment requester" and not a scheduler on the patient side. -The customer reps do not call when we provide them with times we are available. -There is a limited amount of my team wo are allowed to make tickets for issues, which does not help when they are having technical issues that we are not there to assist with when the customer reps call us, and not the person having the issue. -The knowledge of the customer reps when we explain how something should work, or how we would like things to work is a 4/10. -Having to purchase Insync, and not have a rent or trial option

Vicky
Billing en EE. UU.
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Awful, RUN!!!

1.0 hace 8 meses

Comentarios: Want support? Nope, call or email India/Philippines/Pakistan and they will 'open a ticket' as they are 'not the right department'. Still waiting on one from over a week ago. The overseas staff is just like all of the other overseas staff everywhere, they are not allowed to think, they must read from a script. They don't listen, so they never understand the question until you go over it again and again. This is a very complex billing platform with no support, AND a LONG contract that you cannot get out of. You will regret using this.

Puntos a favor:

Not a thing. There is no redeeming quality.

Contras:

Everything. We just discovered that in 2024 alone (6 months), 663 claims NEVER generated. Why? So many issues with not creating revenue, claims or invoices. This is over a $1 million loss as many of the claims are medicaid with very tight timely filing requirements. Also since the Change Healthcare hack, they are making us use Availity and more than half of the claims we download from Insynch and upload to Aviality are 'missing', making a horrendous process to identify which went out and which ones failed. Insynch uses multiple clearinghouses to complicate things further.

Larry
Administrator en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Undecided too many problems with the software

3.0 hace 4 meses

Comentarios: Average, upset with broken promises, delays in getting paid due to program errors, I appreciate how hard the care center works to resolve issues, at times not worth the cost

Puntos a favor:

Has some nice features, enjoy the clinical charting schedule feature

Contras:

continual errors, very difficult to fix complex issues, causing billing delays, not keeping their word

Lauren
Occupational Therapy en EE. UU.
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Daily Insync User

4.0 hace 4 meses

Comentarios: After a short time utilizing Insync it was easy to navigate and it is efficient to carry over information from a previous note.

Puntos a favor:

-Being able to slide appointments to a different time slot -Seeing the number of started notes vs unstarted notes -The option to send to dos

Contras:

-Unable to copy and paste in charts in documentation -Having to reset the time seen when other information is not added in a specific order when scheduling an appointment