TrueDialog

¿Quién usa TrueDialog?

Enterprise & Business Customers, Call Centers, Customer Support, SMS Marketing, Higher Education, Retail/eTail, QSR, Travel & Entertainment, Franchise, CPG, Banking, Developer API.

¿Qué es TrueDialog?

More Features. Half the Price. Now in our 10th year serving customers, TrueDialog's Enterprise-Grade SMS Platform is built for big business, yet made easy for small business. Text 1-to-millions and also utilize our unique "TrueDialog" feature for multi-user, team-based 2-way conversations at scale. Call Center Module and Mobile Apps pre-built for 1,000s of reps. Integrations with SalesForce, MS Dynamics, Oracle, & others. Seamlessly move between Short & Long Codes. Fully-documented SMS API.

Información sobre TrueDialog

TrueDialog

http://www.3seventy.com/

Fundada en 2011

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Resumen de precios de TrueDialog

TrueDialog dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TrueDialog está disponible a partir de USD 79.00/mes.


Precio inicial

USD 79.00/mes

Detalles de precios

Pay as you go or volume priced packages.

Versión gratuita

Prueba gratis

TrueDialog: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de TrueDialog

  • Blogs
  • Calendario de eventos
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de newsletters
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Herramientas de comunicación entre empleados

  • Automatización de email
  • Chat de vídeo
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Cualificación de leads
  • Distribución de clientes potenciales
  • Mensajería móvil
  • Mensajes en grupo
  • Programación de citas
  • Recomendaciones de productos
  • Segmentación de audiencia
  • Traspaso a agente

Lista completa de Herramientas de marketing conversacional

  • Asignación de canales
  • Concursar por sms
  • Cupones
  • Marketing basado en la localización
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería de texto
  • Notificaciones push
  • Segmentación contextual
  • Supervisión de la implicación

Lista completa de Herramientas de mobile marketing

  • Comunidades de miembros
  • Cuentas de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de listas
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Portal de miembros
  • Tablero de ofertas de empleo

Lista completa de Software de gestión de antiguos alumnos

  • Chat y mensajería
  • Comunicaciones a demanda
  • Comunicación multicanal
  • Comunicación por lotes
  • Contenido en vídeo
  • Contenido interactivo
  • Distribución de correo electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de impresiones
  • Gestión de modelos
  • Personalización

Lista completa de Software de gestión de comunicaciones con los clientes

  • Comunicación bidireccional
  • Geofocalización
  • Gestión de contactos
  • Modelos
  • Notificaciones masivas
  • Planificación de escenarios

Lista completa de Software de notificaciones para emergencias

  • Concursar por sms
  • Creación de informes/análisis
  • Cupones móviles
  • Códigos cortos
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Gestión de contactos
  • MMS
  • Mensajería bidireccional
  • Mensajería planificada
  • Palabras clave móviles
  • Personalización de mensajes
  • Sondeos/Votaciones

Lista completa de Software para envío de SMS

  • Aplicación móvil
  • Aprendizaje interactivo
  • Calendario de eventos
  • Educación superior
  • Enseñanza primaria y secundaria
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de grupos de estudio
  • Gestión de la orientación
  • Gestión de la seguridad
  • Herramientas de comunicación
  • Seguimiento de ubicación
  • Sondeos y votos

Lista completa de Software para estudiantes

  • Enseñanza primaria y secundaria
  • Escuelas superiores y universidades
  • Evaluación
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de ayuda financiera
  • Gestión de candidatos
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de formularios
  • Gestión de gastos
  • Portal de autoservicio

Lista completa de Software para gestionar admisiones

  • Gestión de admisiones
  • Gestión de antiguos alumnos
  • Gestión de aptitudes y de personal
  • Gestión de ayuda financiera
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de programas de estudios
  • Gestión de viviendas
  • Información/expedientes de estudiantes
  • Portal de estudiantes
  • Programación

Lista completa de Software para la educación superior

Alternativas a TrueDialog

Más alternativas a TrueDialog

Opiniones de TrueDialog

Todas las opiniones

Calificación general

4.8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.6
Atención al cliente 5
Funcionalidades 4.7
Relación calidad-precio 4.9

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¡Escribe una reseña!
Bryan H.
Email Marketing Director
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020

"TrueDialogs reliability and customer service is better than anyone"

Comentarios: Our experience with TrueDialog and the team has been amazing. The customer support is top notch and I usually hear back from someone with an hour of submitting a ticket.

Puntos a favor: The messages get sent almost instantly. With other providers it can take hours for the messages to get delivered. Their segmentation capability and ease of adding custom fields is also not standard.

Contras: They are doing some upgrades to the UI which I think will be helpful but other than that nothing comes to mind.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020
Bruno B.
Administrator
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017

"Problem Solver, easy to use. The best text messaging software out there!"

Comentarios: Keeping touch with customers. Being able to send text message to a wide range of people and since it saves your messages, you are able to keep track and reply to them.

Puntos a favor: This is the best text messaging software we have ever used. Will not only help us keeping track of our conversations to our customers, it will also make it very easy to manage and reply each of these texts. The system is so simple and easy to use, it will keep you from making mistakes. Using this software also helps you keep your customers engaged with your business by allowing you to keep in touch with them. Take your SMS strategy to the next level!

Contras: Could use some improvement on the CRM service. Sometimes it also "jams" and takes a while to either receive or send messages, although messages are always "sent" and "received", don't expect it to be received straight away.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017
Ian S.
Marketing Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018

"Very simple platform to use with straightforward interface"

Puntos a favor: Lots of customization options for managing contacts. Customer support is really great at making sure you are fully compliant. They have an open API to allow you to integrate with other systems as needed.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018
Kristi H.
Database Administrator/Programmer
Educación superior, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2017

"3Seventy was easy & professional to work with. It was a relatively seamless cut-over!"

Comentarios: 3Seventy gave us a streamlined method of text messaging, where the replies to the texts are also stored in Microsoft Dynamics CRM and the original sender is notified of the reply.

Puntos a favor: 3Seventy's SMS plug-in for Microsoft Dynamics CRM has helped to streamline our Admissions Coordinators texting prospective students. It not only allows you to send the text and store it on the CONTACT record, but if a reply comes back, the coordinator is notified by email. This is means that there is no more sifting through hundreds of incoming text messages and trying to match up the CONTACT with the correct coordinator (original sender) ' it is done automatically. This is a simple and cost-effective method to send (and track) text messages.

Contras: The initial implementation requires a strict 160 character text message. Some of our users would prefer a more variable field that would allow a longer message to be sub-divided into multiple text messages.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2017
John M.
V.P. marketing
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018

"We found replying to incoming prospects via text reaches more prospects and is time efficient"

Comentarios: More sales! All software takes some time to learn use effectively and customer support is almost always available, we have been able to add users quite easily and select area codes we prefer for different markets we are in

Puntos a favor: I have a dashboard and I can see what all of our agents are doing on a daily or weekly basis, review their history and notes. This product provides efficiency and ease of use that allows us to reach more leads than using the telephone with fewer sales agents

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018