
¿Quién usa TrueDialog?
Enterprise & Business Customers, Call Centers, Customer Support, SMS Marketing, Higher Education, Retail/eTail, QSR, Travel & Entertainment, Franchise, CPG, Banking, Developer API.
¿Qué es TrueDialog?
More Features. Half the Price. Now in our 10th year serving customers, TrueDialog's Enterprise-Grade SMS Platform is built for big business, yet made easy for small business. Text 1-to-millions and also utilize our unique "TrueDialog" feature for multi-user, team-based 2-way conversations at scale. Call Center Module and Mobile Apps pre-built for 1,000s of reps. Integrations with SalesForce, MS Dynamics, Oracle, & others. Seamlessly move between Short & Long Codes. Fully-documented SMS API.
Información sobre TrueDialog
TrueDialog
http://www.3seventy.com/
Fundada en 2011










Resumen de precios de TrueDialog
TrueDialog dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TrueDialog está disponible a partir de USD 79.00/mes.
Precio inicial
USD 79.00/mes
Detalles de precios
Pay as you go or volume priced packages.
Versión gratuita
Sí
Prueba gratis
Sí
TrueDialog: implementación y asistencia
Asistencia
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
- Móvil: nativo de iOS
- Móvil: nativo de Android
Formación
- En persona
- En vivo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de TrueDialog
Herramientas de comunicación entre empleados
- Blogs
- Calendario de eventos
- Chat y mensajería
- Conferencias de audio y vídeo
- Directorio de empleados
- Encuestas y comentarios
- Feed de actividad y noticias
- Gestión de newsletters
- Gestión del conocimiento
- Uso compartido de archivos
Lista completa de Herramientas de comunicación entre empleados
Herramientas de marketing conversacional
- Automatización de email
- Chat de vídeo
- Chatbot
- Comunicación multicanal
- Cualificación de leads
- Distribución de clientes potenciales
- Mensajería móvil
- Mensajes en grupo
- Programación de citas
- Recomendaciones de productos
- Segmentación de audiencia
- Traspaso a agente
Herramientas de mobile marketing
- Asignación de canales
- Concursar por sms
- Cupones
- Marketing basado en la localización
- Marketing por correo electrónico
- Mensajería de texto
- Notificaciones push
- Segmentación contextual
- Supervisión de la implicación
Software de gestión de antiguos alumnos
- Comunidades de miembros
- Cuentas de miembros
- Directorio de miembros
- Gestión de eventos
- Gestión de la recaudación de fondos
- Gestión de listas
- Gestión de membresías
- Gestión de páginas web
- Portal de miembros
- Tablero de ofertas de empleo
Software de gestión de comunicaciones con los clientes
- Chat y mensajería
- Comunicaciones a demanda
- Comunicación multicanal
- Comunicación por lotes
- Contenido en vídeo
- Contenido interactivo
- Distribución de correo electrónico
- Gestión de contenidos
- Gestión de impresiones
- Gestión de modelos
- Personalización
Lista completa de Software de gestión de comunicaciones con los clientes
Software de notificaciones para emergencias
- Comunicación bidireccional
- Geofocalización
- Gestión de contactos
- Modelos
- Notificaciones masivas
- Planificación de escenarios
Lista completa de Software de notificaciones para emergencias
Software para envío de SMS
- Concursar por sms
- Creación de informes/análisis
- Cupones móviles
- Códigos cortos
- Envío masivo de mensajes de texto
- Gestión de contactos
- MMS
- Mensajería bidireccional
- Mensajería planificada
- Palabras clave móviles
- Personalización de mensajes
- Sondeos/Votaciones
Software para estudiantes
- Aplicación móvil
- Aprendizaje interactivo
- Calendario de eventos
- Educación superior
- Enseñanza primaria y secundaria
- Gestión de comunidades
- Gestión de grupos de estudio
- Gestión de la orientación
- Gestión de la seguridad
- Herramientas de comunicación
- Seguimiento de ubicación
- Sondeos y votos
Software para gestionar admisiones
- Enseñanza primaria y secundaria
- Escuelas superiores y universidades
- Evaluación
- Gestión de aplicaciones
- Gestión de ayuda financiera
- Gestión de candidatos
- Gestión de contrataciones
- Gestión de evaluaciones
- Gestión de evaluaciones
- Gestión de formularios
- Gestión de gastos
- Portal de autoservicio
Software para la educación superior
- Gestión de admisiones
- Gestión de antiguos alumnos
- Gestión de aptitudes y de personal
- Gestión de ayuda financiera
- Gestión de evaluaciones
- Gestión de la recaudación de fondos
- Gestión de programas de estudios
- Gestión de viviendas
- Información/expedientes de estudiantes
- Portal de estudiantes
- Programación
Alternativas a TrueDialog
Más alternativas a TrueDialogOpiniones de TrueDialog
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media
Bryan H.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 25/8/2020
"TrueDialogs reliability and customer service is better than anyone"
Comentarios: Our experience with TrueDialog and the team has been amazing. The customer support is top notch and I usually hear back from someone with an hour of submitting a ticket.
Puntos a favor: The messages get sent almost instantly. With other providers it can take hours for the messages to get delivered. Their segmentation capability and ease of adding custom fields is also not standard.
Contras: They are doing some upgrades to the UI which I think will be helpful but other than that nothing comes to mind.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 25/8/2020
Bruno B.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/11/2017
"Problem Solver, easy to use. The best text messaging software out there!"
Comentarios: Keeping touch with customers. Being able to send text message to a wide range of people and since it saves your messages, you are able to keep track and reply to them.
Puntos a favor: This is the best text messaging software we have ever used. Will not only help us keeping track of our conversations to our customers, it will also make it very easy to manage and reply each of these texts. The system is so simple and easy to use, it will keep you from making mistakes. Using this software also helps you keep your customers engaged with your business by allowing you to keep in touch with them. Take your SMS strategy to the next level!
Contras: Could use some improvement on the CRM service. Sometimes it also "jams" and takes a while to either receive or send messages, although messages are always "sent" and "received", don't expect it to be received straight away.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/11/2017
Ian S.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 14/2/2018
"Very simple platform to use with straightforward interface"
Puntos a favor: Lots of customization options for managing contacts. Customer support is really great at making sure you are fully compliant. They have an open API to allow you to integrate with other systems as needed.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 14/2/2018
Kristi H.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/8/2017
"3Seventy was easy & professional to work with. It was a relatively seamless cut-over!"
Comentarios: 3Seventy gave us a streamlined method of text messaging, where the replies to the texts are also stored in Microsoft Dynamics CRM and the original sender is notified of the reply.
Puntos a favor: 3Seventy's SMS plug-in for Microsoft Dynamics CRM has helped to streamline our Admissions Coordinators texting prospective students. It not only allows you to send the text and store it on the CONTACT record, but if a reply comes back, the coordinator is notified by email. This is means that there is no more sifting through hundreds of incoming text messages and trying to match up the CONTACT with the correct coordinator (original sender) ' it is done automatically. This is a simple and cost-effective method to send (and track) text messages.
Contras: The initial implementation requires a strict 160 character text message. Some of our users would prefer a more variable field that would allow a longer message to be sub-divided into multiple text messages.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/8/2017
John M.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 14/2/2018
"We found replying to incoming prospects via text reaches more prospects and is time efficient"
Comentarios: More sales! All software takes some time to learn use effectively and customer support is almost always available, we have been able to add users quite easily and select area codes we prefer for different markets we are in
Puntos a favor: I have a dashboard and I can see what all of our agents are doing on a daily or weekly basis, review their history and notes. This product provides efficiency and ease of use that allows us to reach more leads than using the telephone with fewer sales agents
- Fuente de la reseña
- Publicado el 14/2/2018