iSpring Learn

¿Quién usa iSpring Learn?

iSpring Learn está dirigido a las empresas que necesitan implementar la capacitación corporativa de forma rápida y sencilla. Con una implementación instantánea y un poderoso análisis, cualquier organización puede lanzar su aprendizaje en línea de inmediato.

¿Qué es iSpring Learn?

iSpring Learn es una plataforma de capacitación corporativa con una poderosa herramienta de autor y LMS en la nube. Entrena fácilmente a los empleados, clientes y socios sin importar dónde se encuentren. Puedes iniciar el aprendizaje móvil con apps de Android e iOS para acceso instantáneo a cursos, incluso offline. La asistencia técnica en vivo está a tu servicio. Programa una reunión en línea gratuita de 15 minutos para conocer cómo funciona esta solución para tus objetivos de capacitación.

Información sobre iSpring Learn

iSpring Solutions

https://www.ispring.es/

Fundada en 2001

Vídeo de iSpring Learn
Play
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Resumen de precios de iSpring Learn

iSpring Learn no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de iSpring Learn está disponible a partir de EUR 2.50/mes.


Precio inicial

EUR 2.50/mes

Detalles de precios

€2.50/usuario/mes facturado anualmente

Versión gratuita

No

Prueba gratis

iSpring Learn: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de iSpring Learn

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje sincronizado
  • Clase virtual
  • Comercio electrónico
  • Creación de cursos integrados
  • Empresas de formación
  • Empresas y negocios
  • Formación de empleados
  • Gestión de certificaciones
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de medios
  • Ludificación
  • Portal de estudiantes
  • Seguimiento de competencias
  • Supervisión de la implicación
  • Tests y evaluaciones
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de aprendizaje móvil

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Gestión de certificaciones
  • LMS integrado
  • Portal del alumno
  • Simulación

Lista completa de Software de gestión de la formación

  • Firma electrónica
  • Formularios I-9 y de verificación electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación del flujo de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Manual del empleado
  • Portal de autoservicio

Lista completa de Software de onboarding

Alternativas a iSpring Learn

Más alternativas a iSpring Learn

Opiniones de iSpring Learn

Todas las opiniones

Calificación general

4.7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.7
Atención al cliente 4.9
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.6

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Richard H.
Psychiatrist in Private Practice
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/6/2018

"iSpring learn is a great solution for online learning."

Comentarios: The system underpins my private education business and has been a major driver for success.

Puntos a favor: Integration with PowerPoint
Clean, easy to use interface
User self registration
Payments system for selling courses.

Contras: There is not a lot to dislike. It does everything I need. If I had to be very picky I would to be able to alert users to new Courses or to make announcements more easily. At present you can add comments to courses and learning paths, or send individual messages, but this does not alert a user who is not logged in. I can export e-mail addresses and send a mailshot, but this is a bit cumbersome. This is a very minor issue.

Respuesta de proveedores

por iSpring Solutions el 2/7/2018

Hi Richard,
Thank you SO much for sharing your feedback about iSpring Learn! We greatly appreciate it :)
Keep it up!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/6/2018
David C.
Senior
Administración educativa, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/6/2019

"Keep up the good work"

Comentarios: Pending data sovereignty challenge.

Puntos a favor: Easy user management, flexible certificate management, granular reporting.

Contras: - Limited customisation (learning path title background colour cannot be changed)
- Needs Acrobat Pro lic to configure custom certificates
- Custom user profile fields limited (only list and email, no checkbox)
- No easy option to enable google/linked in SSO
- Course outline has no option for visual thumbnail view

Respuesta de proveedores

por iSpring Solutions el 7/6/2019

Hi David,
Thank you very much for sharing your thoughts about iSpring with the Capterra audience. We very much appreciate it ;)
Please send all your feature requests directly to support@ispringsolutions.com. Our team wil be happy to work on them!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/6/2019
David R.
Training Coordinator
Seguridad e investigaciones, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/12/2020

"Easy to use!"

Comentarios: This is my first in-depth experience with an LMS and I am very satisfied. The customer service response is amazing and is very critical to me. Very often, I need a solution right away and the tech support have been very creative when helping find a solution.

Puntos a favor: I love the simple interface. Has all the features I need without the confusion.

Contras: The reports generated do not have a company logo and does not look very professional without it. Signature capture on the app and displaying that on the reports would also help with authenticity.

Respuesta de proveedores

por iSpring Solutions el 14/1/2021

Hi David,
Thanks a lot for sharing your thoughts about iSpring products and service. We very much appreciate it.
It's great to hear that you are happy with iSpring solution. Hope it keeps serving you well :)
As per your Cons, could you please send the details to support@ispring.com? One of our specialists will be more than happy to look into your case.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/12/2020
Usuario verificado
Business Development Manager
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2019

"Good for a single company (in-house) use but poor for managing client or partner training"

Puntos a favor: Ability to have multiple Learning Paths that collate separate courses, and to track users' progress through those Learning Paths.

Contras: New functionality has only been added piecemeal, presumably where a client has paid for a new feature to match their specific requirements. The new functions then aren't applied across the whole system (since the client didn't pay for that work). The result is a "swiss cheese" of a product, with huge holes. For example, the API doesn't allow you to retrieve attributes that were added in new functionality. The API itself allows you to set and retrieve (limited parts of) individual records, but doesn't let you get access to reports programatically. SSO is all-or-nothing - you have to have the same SSO for all Organizations, which sucks if you're using the same course material in-house as well as externally. And SSO doesn't support the latest standards. Discussion forums are similarly only open to all and can't be limited to Organizations. Presumably both SSO and Discussions were added before some client paid for multiple Organizations to be added. On top of all that, iSpring is actually more expensive than other better multi-org solutions such as TalentLMS.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2019
Dayna B.
Training & Development Coordinator
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/10/2020

"Worth The Money!"

Comentarios: I worked closely with our sales person to complete the purchase and get everything set up. It was a very simple and quick process.

Puntos a favor: We searched for 2 years for the perfect software. We landed on iSpring due to the cost and features available for a corporate training environment. This has helped up become more remote, especially in a world with COVID. We have been able to track training and identify areas of improvement and even get more departments on board with the training process. I also love the iSpring takes ideas for improvements.

Contras: Most features are easy to use, but some of the reporting options do not provide the information needed, so we have to build workarounds in to get what we need.

Respuesta de proveedores

por iSpring Solutions el 22/12/2020

Hi Dayna,
Thanks a lot for reviewing iSpring here on Capterra - we appreciate it greatly!
Hope you enjoy this exciting journey of training management with iSpring.
Keep up the great work and if any questions come up, please don't hesitate to address them to our Tech Support: support@ispring.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/10/2020