¿Quién utiliza este software?

Perfect for any size organisation that wants to gain greater visibility of transactional spend, improve buyer productivity and reduce costs, instantly.

Valoración media

6 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $2/mes
  • Detalles de precios Pay as you use, FREE to access and only $2.00 per RFQ sent to suppliers
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación Seminarios web
  • Asistencia En línea

Datos del proveedor

  • sourceithq
  • http://sourceithq.com/
  • Fundada en 2014

Sobre sourceit

RFQ by Sourceit has been developed with the end user in mind. Easy to access and easy to use regardless of location, our cloud-based application simplifies the buying process by allowing teams to work and collaborate together, share files with suppliers and communicate with them in real time. Load your suppliers, create RFQs, send, communicate and compare. Instant dashboard reporting and automated alerts keep you up to date and in control. It's free to sign up so get started today.

Funciones de sourceit

  • Colaboración
  • Cualificación de los proveedores
  • Gestión de gastos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de riesgos de los proveedores
  • Gestión de solicitudes de información o presupuestos
  • Gestión de subastas
  • Gestión del abastecimiento global
  • Portal web de proveedores
  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de contratos
  • Gestión de gastos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recursos
  • Gestión de subastas
  • Gestión de órdenes de compra
  • Procesamiento de facturas
  • PunchOut
  • Recepciones
  • Requisitos y aprobaciones

Productos alternativos

Productos similares

Las reseñas más útiles de sourceit

Standardised work processes and reduce costs.

Traducir con Google Revisado el 5/10/2015
Paul T.
Director of Sales
Administración gubernamental
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
4/5
En general
4.5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: We manage over 10,000 transactions each year, 300 suppliers and 200 individual client stakeholders, I have a team of nine staff who manage the entire requirements of our client and sourceit is the backbone to everything we do. The reporting module is fantastic, it provides us detailed reporting on every aspect of every transaction, which for government clients is critical.

Contras: I'd love to see the catalogue functionality updated, while is works really well and is fully integrated with the sourcing module, a refresh would be great.

Best Sourcing/Job Management Software on the Market!

Traducir con Google Revisado el 11/10/2016
Jason S.
CEO
Bienes de consumo, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The sourceit Software is easy to use, understand and has helped us scale our business. By providing efficiencies, transparency and an all-in-one solution for our team, we are able to focus on our clients by sourcing them the absolute best price and quality. Since implementing in June 2016 our team has solidified their workflow, strengthened our supply chain and now focuses on other parts of the business. sourceit has added HUGE value to our business. Their team responds quickly to our questions and support, and everything has run smoothly from implementation and beyond. Having a single source software that allows us to create RFQs, Manage Jobs, Order from a Catalogue, Manager our supply chain, and Integrate with our Finacial System, now allows us to grow our business and focus on sales. I highly recommend this software to everyone!

Puntos a favor: - Single source software which allows us to operate a majority of our business in one piece of software. Open APIs allow us to integrate with internal software we are currently using
- Affortable and easy to use and intergrate

Contras: - Current version designed for Print and Marketing Services. Otherwise fantastic software, we highly recommend it

Leer más reseñas