Ambra Health

¿Quién usa Ambra Health?

Todos los días, sistemas hospitalarios grandes, grupos médicos, centros de diagnóstico por imágenes, organizaciones de investigación clínica y centros de intercambio de información de salud confían en Ambra para mejorar significativamente el diagnóstico por imágenes médicas.

¿Qué es Ambra Health?

Ambra Health es una empresa SaaS de gestión de imágenes y datos médicos. Intuitiva, escalable y altamente interoperable, la plataforma basada en la nube Ambra está diseñada para actuar como columna vertebral de la innovación y el progreso en el diagnóstico por imágenes para los proveedores de atención médica. Impulsa a algunos de los sistemas de salud más grandes, como Mayo Clinic, Stanford Childrens Health y Memorial Hermann, así como a consultas radiológicas, consultas subespecializadas y organizaciones de investigación clínica, para mejorar drásticamente el diagnóstico por imágenes y la colaboración.

Información sobre Ambra Health

Ambra Health

https://ambrahealth.com

Fundada en 2004

Resumen de precios de Ambra Health

Ambra Health no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Ambra Health

Plataformas de portal del paciente
Acceso a la historia clínica
Confirmaciones de citas
Consultas por vídeo
Formularios de admisión
Independiente de la historia clínica electrónica
Mensajería segura
Pago de facturas
Planes de cuidados
Programación de citas
Renovación de prescripciones médicas
Resultados de laboratorio
Resumen de cuidados
Acceso móvil
Asistencia de imágenes no DICOM
Compatibilidad con HL7
Compresión de datos
Creación de informes de diagnóstico
Gestión de imágenes
Portal de los pacientes
Portal de médicos
Reconocimiento de voz
Vista de comparación
Análisis de imágenes
Creación de informes de diagnóstico
Enrutamiento automatizado
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de la conformidad
Importación y exportación de datos
Planificación del tratamiento
Vista de comparación
Conforme con HIPAA
Expedientes de pacientes
Facturación de los pacientes
Gestión de inventarios
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Inscripción de pacientes
Portal de los pacientes
Programación de médicos
Programación de pacientes
Recetas electrónicas
Varias oficinas
Varios médicos
Verificación de elegibilidad para el seguro
Entrada de lectura
Facturación
Fusión de imágenes
Gestión de listas de espera
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica HL7 Bridge
Integración con PACS
Intercambio de datos electrónico
Programación de pacientes
Registro de auditoría

Opiniones de Ambra Health

Mostrando 5 de 356 opiniones

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.3/5
Mark W.
PACS Imaging Administrator
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2018

"Awesome Ambra!"

Puntos a favor: The features and functionality of the Ambra product is outstanding. We use the system in three distinct ways - 1) sharing images to, receiving images from, and bi-directional sharing with our partners, 2) providing online access to images and reports for our referring community and patients, and 3) supporting our business of providing radiology reads for family practice, urgent care, chiropratic and other imaging providers without a radiologist on staff. These three features, or capabilities, go well beyond the VNA aspect of the product. It's so powerful that the VNA is almost an afterthought to how you'll use it.

Contras: There is a learning curve to this vast product and some of the terminology is new or different from the imaging industry standard. Don't let that shy you away from engaging with Ambra. It's well worth the effort.

Respuesta de proveedores

por Ambra Health el 9/1/2019

Mark,

Thank you so much for this wonderful review! It has been a pleasure to work with you and the entire Envision Radiology team, and we look forward to our ongoing partnership!

Best,
Chantel Hopper
Director of Customer Success

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2018
David H.
Senior systems analyst
Hospital y atención sanitaria, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/9/2019

"Amazing flexibilty and easy to use software"

Comentarios: From the get-go, we were able to schedule calls and diagram what we wanted to do and they just hit the ground running. The project managers are very well versed in the application and were able to give us a great direction while implementing Ambra in our hospital. Whenever I do image exchange with another hospital, I recommend they change vendors.

Puntos a favor: Out of all the image exchange companies out there Ambra is by far the easiest to set up and use. Not only did we just give them a list of frequent customers that we exchange images with often and they took care of installing the software and creating bi-directional image exchange, but, they also were able to provide a solution for our teleradiology customers even building interfaces for HL7.

Contras: There isn't much I don't like. They are easy to reach for support and have a very knowledgeable support desk.

Respuesta de proveedores

por Ambra Health el 18/11/2019

Hi David,

Thank you so much for your review. We appreciate your feedback.

Best,
Lucas Voli
Customer Success Specialist
lvoli@ambrahealth.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/9/2019
Julie O.
Business Intelligence Analyst
Hospital y atención sanitaria, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019

"Ambra Health User Review"

Comentarios: There are other things I did not like, but I cannot think of at the moment, as they were problems that came about as I was sending. Different occurrences on different days. Also I am a new employee to my company and we only started using Ambra more recently. There is a lack of reference/guidance on processes, procedures, and trouble shooting. Seems like everything comes with a price. What happens if its not our fault that the other provider isn't receiving? We have to get charged every time just to resend. Healthcare should be about quality care and not revenue. How can we afford to provide the best care to our patients if we can't afford to keep using a program that will safeguard their rights and information? Ambra has the potential to be great, but user functionality and costs need improvement. Not a lot of other providers have software that are up to date with ambra and cannot use it.

Puntos a favor: I like that the software is secure and we can attach pdf documents with the radiographs.

Contras: Some of the functionality, the steps that I have to take just to get to the radiographs that I want to send. The format or options that are available to us to send to recipients. I don't like how we can't track what was sent. I also don't think it's fair that there is a cost for every item that we send.

Respuesta de proveedores

por Ambra Health el 20/9/2019

Hi Julie,

Thank you for your feedback. I'm passing along your feedback to our product team. If you can send your email to me at jgoldstein@ambrahealth.com, I can help find a solution. Please let us know if there's anything else we can do for you!

Best,
Jake Goldstein
Customer Success Manager
jgoldstein@ambrahealth.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019
Brian P.
PACS ADMINISTRATOR
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2019

"SOFTWARE THAT PROVIDES MANY SOLUTIONS SUCCESSFULLY"

Comentarios: Ambra (aka DICOM GRID) has always been very pleasant to work with over these past (close to) 10 years. They have not 'nickel and dimed' us for every improvement/request like many vendors (GE for example) do.

Puntos a favor: 1. Aids patients/care givers in providing their exams with other institutions/care givers. 2. Patients are no longer dependent on CDs. 3. Patients take more control of their healthcare needs by being able to view, share and download their own exams

Contras: appears to be too dependent on bandwidth for image viewing. Increased/efficient compression algorithms would be nice to facilitate the speed of download and viewing.

Respuesta de proveedores

por Ambra Health el 7/11/2019

Hi Brian,

Thank you so much for your review. We appreciate your feedback.

Best,
Lucas Voli
Customer Success Specialist
lvoli@ambrahealth.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2019
Scott C.
Tele - Intensivist
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2019

"Reasonable but not great Radiograph reviewing"

Comentarios: As above

Puntos a favor: The log in process is simple thanks to linkage with my company's log in process

Contras: ALL x rays should be readily reviewable when one is pulled up on the software. Currently, to look at old xrays, one has to back out of current study and then find older study with new search. VERY INCONVENIENT,

Respuesta de proveedores

por Ambra Health el 25/10/2019

Hi Scott,

Thank you so much for your review. We appreciate your feedback and look forward to our continued partnership.

Best,
Jake Goldstein
Customer Success Manager
jgoldstein@ambrahealth.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2019