¿Quién utiliza este software?

Shelf is for Contact Centers and Help Desks looking to bring their knowledge management into the cloud or upgrade to the next generation of AI enabled KM

Valoración media

41 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $99/mes
  • Detalles de precios plans starting at $99/month
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Shelf
  • http://www.shelf.io
  • Fundada en 2015

Sobre nosotros Shelf

Shelf is an award winning contact center and help desk knowledge management platform with advanced AI and the best search in the industry. Used by organizations like Google, Amazon and Nielson, Shelf was designed by a Harvard knowledge management expert and data scientist for best in class search and organization. Unlike other knowledgebase platforms, Shelf offers pinpoint accurate document search, AI automation for maintenance and powerful analytics. Contact us to speak with a consultant.

Funciones de Shelf

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje síncrono
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Gestión de certificaciones
  • LMS integrado
  • Portal del alumno
  • Simulación
  • Búsqueda
  • Chat
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos
  • Base de datos de miembros
  • Contabilidad
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de voluntariado
  • Alertas y alzada
  • Asistencia técnica
  • Base de conocimientos
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de citas
  • Gestión de contratos
  • Gestión de la bandeja de entrada y de colas
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de problemas conocidos
  • Gestión de tickets de incidencias
  • Notificaciones automáticas a clientes
  • Portal de autoservicio
  • Supervisión de quejas
  • Call recording
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva
  • E-Verify/I-9 Forms
  • Firma electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación
  • Gestión de tareas
  • Manual del empleado
  • Portal de autoservicio
  • Comunidades de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de capítulos
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de elecciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de sitio web
  • Gestión financiera
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Tablero de ofertas de empleo
  • Autoaprendizaje
  • Búsqueda de texto completo
  • Catalogación y categorización
  • Colaboración
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de datos
  • Gestión de documentos
  • Portal de autoservicio
  • Preguntas frecuentes
  • Resolución guiada de problemas
  • Audio Content
  • Búsqueda de texto completo
  • Contenido en vídeo
  • Control de versiones
  • E-forms
  • Editor de imágenes
  • Gestión de SEO
  • Gestión de sitio web
  • Indexación de documentos
  • Modelos personalizables
  • Text Editor
  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Las reseñas más útiles sobre Shelf

This is not a drill: A user case that lead to early adoption

Traducir con Google Revisado el 15/6/2016
Paul B.
International Development Consultant
13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
¿Recomendarías el producto?
Poco probable Probablemente

Comentarios: Using Shelf in support of my consultancy/advisory tasks related to the development of an incubator hub in Belgrade, Serbia. Tasks require a lot of information coming in and out and disseminated to a wide variety of management, staff and stakeholders. We have been extremely glad to get our hands on the program. Not only does it support our organizational ethos of trying out new information technologies whenever we can and as they become available, its also been ideally suited and fit for our purpose. Its really smoothed and integrated our workflows and was just what we were looking for.

Puntos a favor: Shelf is really easy to set up and get going very quickly and is incredibly intuitive to use. Its a great tool not only for managing knowledge inputs in a wide variety of formats but also for group and task based working. The web clipper is great for capturing information on the go and actually a lot of fun to use. The file permissions system is super efficient for setting up and breaking down work/interest groups. It ensures everyone gets what they need to know and gets a chance to appropriately share and contribute. Its strongly supportive of the informational needs of the multi layered management structure of the organization as well as for disseminating information and updates to its general membership and stakeholders.

Contras: Although its already integrated with the three most important cloud storage sites and we hear more are on the way, we've already become firm Shelf fans and will continue to use so we'd like to see some fast-tracking so more become available sooner than later. We also hear email integration is on the way. Right now and until it comes, it would be useful for user email lists to be generated internally.

Excellent resource for maintaining quality control and communication across our organization

Traducir con Google Revisado el 28/8/2018
Jordanne O.
Manager of Family and Community Engagement
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
¿Recomendarías el producto?
Poco probable Probablemente

Comentarios: My overall experience with SHELF has been incredibly positive. First and foremost the customer service and personal attention has been wonderful. I never go more than a few hours without answers to my questions and they are always ready to listen and work on any issues I am having no matter how minor. I really feel like they take their clients wants and needs into account as they develop updates and the response that I have gotten from my own organization has been overwhelmingly positive.

Puntos a favor: This software is incredibly user friendly and I have really appreciated the ability to create separate libraries for all of the different stakeholders in my organization. It makes the navigation of the resource super intuitive for my staff and allows everyone to put their hands on what they need exactly when they need it. The ability to store and share a multitude of different file types as resources has also been invaluable.

Contras: There is not much I don't like about the software but one update that I am eagerly anticipating is the ability to upload and have a master copy of a resource in my organization library and have it replicated in other libraries. This will cut down on the amount of uploads and also allow us to have stronger version control on resources that we use across the organization and across our different regions.

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