¿Quién usa Sweet?

Brands, manufacturers and distributors who are using QuickBooks Online or QuickBooks Desktop.

¿Qué es Sweet?

Sweet is the B2B cloud-based Saas platform transforming wholesale trade.
Sweet allows you to move from time-consuming order entry and inventory processes to efficient, fast-paced processes that are critical to today's modern business. You can automate inventory and order management; view real-time sales and get in-depth business intelligence. By transforming your business operations, Sweet drives growth and increases your bottom line.

Información sobre Sweet

Sweet

http://www.getsweet.co

Fundada en 2015

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Resumen de precios de Sweet

Sweet dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Sweet está disponible a partir de USD 49.00/mes.


Precio inicial

USD 49.00/mes

Detalles de precios

2 users included and $10 for each additional user

Versión gratuita

Prueba gratis

Sweet: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Documentación

Funciones de Sweet

  • Gestión de catálogos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos especiales
  • Pedidos recurrentes
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de pedidos
  • Tratamiento de pedidos

Lista completa de Sistemas de gestión de pedidos

  • Códigos SKU/UPC
  • Códigos de barras/RFID
  • Gestión de artículos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Optimización de inventario
  • Previsión
  • Registro de entrada y salida
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de números de serie

Lista completa de Software de control de inventarios

  • Creación de informes/análisis
  • ERP (Enterprise Resource Planning)
  • Gestión de envíos
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la seguridad
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del mantenimiento
  • Integración contable
  • MES (Sistemas de Ejecución de Fabricación)
  • Planificación de requisitos de material
  • Presupuestos y estimaciones

Lista completa de Software de fabricación

  • Compras
  • Códigos de barras/RFID
  • Gestión 3PL
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Previsión
  • Sincronización en tiempo real
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de gestión de almacenes

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes/análisis
  • Equipamiento
  • Gestión de almacén
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión multicanal
  • Identificación del producto
  • Optimización de inventario
  • Previsión

Lista completa de Software de inventario

Alternativas a Sweet

Más alternativas a Sweet

Opiniones de Sweet

Todas las opiniones

Calificación general

4.8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.8
Atención al cliente 5
Funcionalidades 4.8
Relación calidad-precio 4.8

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Peter R.
Director Of Operations
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2018

"It's been the best experience using Sweet. I couldn't be happier"

Comentarios: It saves me time by automating ordering, customer management and inventory management.

Puntos a favor: Everything. The wholesale portal makes my life easy. It automates the wholesale ordering process. I can set up individual catalogs for each customer, and I can manage customers and vendors. My customers love using the portal. It cuts down on the back and forth emails and it makes things easier for my customers. My team loves using it too. It helps them to manage inventory and Sweet allows us to build assemblies after each production run, so our inventory stays accurate.

Contras: I wish I had started using Sweet from day 1. Had I started using Sweet earlier, my business would be much bigger.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2018
Patrick F.
Head of Business Development
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2018

"I have had an amazing hands on experience with a great team."

Comentarios: Great software, hands on-service, very easy to use.

Puntos a favor: Very easy to set-up, very easy to use, and my favorite part was working with the team. They have gone above and beyond to make sure our needs were met. It is the best customer experience I have had thus far with any SAAS company.

Contras: That we didn't use it sooner. We spent a lot of time researching and landed on Sweet because of the hands on guidance which allowed us to get to know the software before committing to purchasing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2018
Douglas L.
Customer Service
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/10/2019

"Good for Online Retail Service Management"

Comentarios: We are a national cold-pressed juice company, and Sweet helps us keep track of inventory very well. We can put invoices together with ease, as well well as integrating with shipping/order fulfillment services for our distribution needs. I'd very much recommend this software to small businesses that specialize in food and beverage.

Puntos a favor: Inventory keeping; account management; invoicing; integration

Contras: Sometimes a few snags with products in inventory being able to be turned off and on

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/10/2019
Michele B.
Marketing
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2018

"Sweet has streamlined our ordering proces and saved us countless hours on invoicing and orders."

Puntos a favor: Ease of use, ties in with QuickBooks immediately for invoicing. Fast customer service response, help in fine -tuning the software with any issues we have had.

Contras: We haven't found anything really that we don't like about the software. Any problems we have had have been addressed quickly.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2018