¿Quién usa CIPHR?

Grandes empresas, empresas de tamaño mediano, organizaciones sin ánimo de lucro, administraciones públicas, empresas pequeñas y organizaciones benéficas

¿Qué es CIPHR?

CIPHR es uno de los proveedores de software SaaS para RR. HH. más grandes del Reino Unido. Los empleados pueden gestionar sus propios datos y dedicar más tiempo al trabajo estratégico para agregar valor a sus organizaciones.
Las soluciones de RR. HH. de CIPHR ayudan a los profesionales de recursos humanos a atraer, involucrar y retener a los trabajadores de manera más efectiva. Ofrece creación de informes y analíticas altamente configurables, escalables, potentes y de gran alcance, así como un panel de control conforme al RGPD y un conjunto de integraciones a través de API. Se aloja de forma segura en centros de datos ubicados en Reino Unido y acreditados por ISO 27001. Asistencia ubicada en el Reino Unido.

Información sobre CIPHR

CIPHR

http://www.ciphr.com

Fundada en 1982

Resumen de precios de CIPHR

CIPHR no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

CIPHR: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de CIPHR

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos

Lista completa de Software de recursos humanos

Alternativas a CIPHR

Más alternativas a CIPHR

Opiniones de CIPHR

Todas las opiniones

Calificación general

4.2/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.6
Funcionalidades 4
Relación calidad-precio 4.1

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Claire C.
Estudios de mercado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 15/12/2015

"Simply, Easy to Use System"

Comentarios: As rapidly growing company we recognised that using Excel documents and paper was not sustainable. We went out a number of companies but shortlisted CIPHR due to the cultural fit that we felt as team was best suited to us.
We wanted to be able to give our staff and managers the freedom to be able to manage their work life as they needed to without having to run everything by HR - the self service function has enabled this and within the first day of our launch we had over 90 employees log in and make changes to their records.
All in all a brilliant system and is valued by those that use it!

Puntos a favor: Tech support are fantastic - all issues are resolved within 24 hours and the teams knowledge is incredible. The on-boarding functionality that we have recently launched for all new joiners have proved to be incredibly valuable and really helping to start their journey with us once they have have been recruited. System is super easy to use and if you are looking to have a system that when pulled out of the box can do everything you need it to but can be customised as and when you need then look no further.

Contras: Reporting can be complicated if you aren't an Excel whizz but the training that is offered can help minimise this.

Respuesta de proveedores

por CIPHR el 7/1/2016

Thanks for your review Claire, it's great to hear your thoughts and that CIPHR's having such a positive impact within Zoopla!

The CIPHR team

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 15/12/2015
Anne P.
HR
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2018

"Everything seems to be an Extra cost"

Comentarios: Definitely allows us to provide more detailed management information but has not taken away a lot of the time consuming admin burden due the cost issues around all the additional modules. We found the initial training and implementation rushed and not overly user friendly. If this is your first HR Management system ensure you do your research very thoroughly.

Puntos a favor: From the sales talk everything looked perfect. It was only when it came to the post implementation stage that we realised what wasn't included or was an additional cost. This has limited our use of the system. Help desk are generally good and supportive although a little slow on responding with a final solution.

Contras: The costs as everything seems to be an additional module with an extra cost.
Not a great experience with 2 different account managers

Respuesta de proveedores

por CIPHR el 14/11/2018

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you have concerns about the costings for additional products and, having spoken to your Account Manager, we understand that you are currently in dialogue regarding this.
Due to internal promotions and role changes it is sometimes unavoidable that a new Account Manager is assigned to a customer.
We're committed to providing the best possible service to our customers, therefore please feel free to get in touch should you wish to discuss further.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2018
Nick S.
Director of IT Services
Educación primaria/secundaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 9/5/2018

"Nice end user interface, but VERY slow HR management interface"

Comentarios: Nice. But expensive and slow.

Puntos a favor: End users lover it. Browser based, cloud based. Access on or off site. Access on mobile devices. Very easy to use.

Contras: Slow. HR have to access via a remote desktop connection to a CIPHR data centre machine which runs very slowly. You have to wait for screens to refresh. Think modem days! :)

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 9/5/2018
Nettie U.
HR Manager
Seguros
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4.5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4.5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 15/12/2015

"User friendly HR system, strong customer service and support."

Puntos a favor: User friendly system, adaptable and can grow/ develop with the business. Ideal for businesses that may not have the IT infrastructure in place and who would require Computers in Personnel to host the system.

Contras: I think it would always be the cost, even if it's competitively priced!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 15/12/2015
Mike S.
HR Manager
Filantropía
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4.5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4.5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/12/2015

"CiPHR - 'Does what it says on the tin'"

Puntos a favor: It provides a great system for our needs. It does not have every bell and whistle that some systems suggest / sell off but it does everything it says it will time and time again.

Contras: Can take a little time to understand how the system drives data, if you are not a database person, but once you master this the rest is all easy from there. Has streamlined our processes and led to us achieving self service in no time at all.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/12/2015