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ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

¿Qué es ConnectWise ScreenConnect?

ConnectWise Control (anteriormente ScreenConnect) es una solución rápida, confiable y segura de asistencia, acceso y reunión remota. Las reuniones en línea permiten a los usuarios colaborar, realizar sesiones de capacitación, proporcionar actualizaciones de proyectos, chatear o cualquier otra cosa. Colabora con otro técnico para trabajar en una sola sesión simultáneamente. Varios técnicos pueden colaborar colectivamente en una sesión de asistencia; utilizando las habilidades respectivas para ayudar más eficientemente a tus clientes.

¿Quién usa ConnectWise ScreenConnect?

Profesionales de TI

ConnectWise ScreenConnect Software - 1
ConnectWise ScreenConnect Software - 2
ConnectWise ScreenConnect Software - 3
ConnectWise ScreenConnect Software - 4
ConnectWise ScreenConnect Software - 5

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ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4.7 (1,913)
USD 36.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
57
7
4.6 (1,913)
4.6 (1,913)
4.4 (1,913)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 34.90
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
84
12
4.7 (750)
4.5 (750)
4.7 (750)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ConnectWise ScreenConnect

ISL Light
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
GoTo Webinar
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Chat en tiempo real
Streaming de presentación
Webex Suite
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
NinjaOne
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Gestión de parches
Supervisión de servidores
LastPass
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento encriptado de contraseñas
Gestión de contraseñas
Sincronización de contraseñas
SysAid
Funcionalidades más valoradas
Alerts/Escalation
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Autotask PSA
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Dynamics 365
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Creación de factura
Creación de informes financieros
Totango
Funcionalidades más valoradas
Contratación de personal
Creación de informes/análisis
Gestión de clientes

Opinones de ConnectWise ScreenConnect

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.4
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
22%
3
3%
2
0%
1
0%
Gerry
Gerry
Manager of Project Services
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad informática y de redes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great product

5.0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de video
Yosue
Yosue
Diseñador Web en Chile
Usuario de Linkedin verificado
Desarrollo de programas, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Soporte remoto confiable y completo para empresas de todos los tamaños

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

Ofrece un soporte remoto confiable y muy seguro, es perfecto para empresas de todos los tamaños. Me encanta lo fácil que es de usar gracias a su interfaz intuitiva, y las funciones completas como el acceso remoto, el uso compartido de pantalla y el chat en vivo hacen que resolver problemas a distancia sea muy fácil de realizar

Contras:

Es importante tener en cuenta que el costo de la plataforma podría ser un poco elevado para ciertas empresas, ya que sus precios se adaptan al número de usuarios y las funciones que necesites utilizar

Geovanny
Administrativo en Ecuador
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

ConnectWise Control la mejor opción en asistencia para los clientes

5.0 hace 2 años

Comentarios: Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en el teletrabajo y también este sistema me ayuda mucho en las reuniones del trabajo

Puntos a favor:

Me gusto mucho la asistencia para nuestros clientes, es una herramienta para las reuniones en el trabajo y también la función de teletrabajo que ayudado mucho en estos años

Contras:

Todo el sisyema me gusto mucho todas las herramientas son muy útiles

Christopher
Christopher
IT Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Productos químicos, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good product that could use a few improvements

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

Unattended/Remote access is very easy to use. Installing the agent on machines is easy and can also be automated.

Contras:

Some admin functions such as maintaining users/roles/security permissions are not very intuitive, and can be hard to figure out at first.

Scott
COO en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ScreenConnect is an excellent product

4.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Easy to manage and use for remote support and remote control

Contras:

File transfer is slow. It works, but the speed is very slow.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Hardware informático, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

It is simple to access the server with ConnectWise remotely.

3.0 hace 2 años

Comentarios: Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware services, it is essential in this sense that when a problem arises at any time we can be 100% notified with notifications to repair the process of any program that we have in operation. on the server.This program has undoubtedly helped us a lot, we don't need to go back to work, with a home computer it's enough to be able to check the server, which is as if we were doing it live at work.

Puntos a favor:

Initially, it is very easy to be able to connect everything with connect wise, especially for what we use it for, which is the testing server. Reciprocally, it generates more learning information where we move very well.Many times I leave the office and I receive messages of serious concerns about server errors where technicians are waiting for my help and direction. Thanks to the program, I can easily generate this by connecting from my home and everything has gone great.

Contras:

There are some applications that are not compatible and tools that conectwise does not have at this time, other programs do.According to this, currently it will not be an impediment to change it, but in the future it may possibly be.

Uriel
Sr Systems Engineer en México
Seguridad e investigaciones, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Connectwise tool for managing servers and workstations

5.0 hace 3 meses

Comentarios: Very good tool to have all devices centralized to avoid connecting each time to different vpn, and to go directly to each business and different countries.

Puntos a favor:

The best thing is that you have all servers and workstation consoles centralized, if you have different business units or supporting other countries, you can have a better approach using Connectwise

Contras:

The only thing I have noticed is just that for a couple of servers, sometimes the CW agent needs to be re-installed since it reports as disconnected.

Austin
Admin en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Screen connect review

5.0 hace 8 meses

Comentarios: Overall I have been pleased with the use of screen connect. Its a great mostly reliable tool and would love to use it in the future and recommend its use.

Puntos a favor:

How easy it is to setup and deploy and also how easy it is to remote into machines and all the controls you have.

Contras:

Sometimes the connections can drop or the deployment wont work for what ever reason.

Shane
Systems Administrator en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ScreenConnect is Simple to use!

4.0 hace 5 meses

Comentarios: As a company, we're happy to use ScreenConnect for our remote management solution.

Puntos a favor:

It is easy to search for endpoints, add endpoints, and connecting to endpoints is as simple as a click, or adding one time support sessions.

Contras:

Sometimes it's difficult to make groups of endpoints due to the advanced filtering options

Dave
Service Desk Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Go-to reliable remote support tool.

5.0 hace 4 meses

Comentarios: This is our go-to remote support tool. Between access sessions and on-demand sessions we can remote in to almost everything in our environment.

Puntos a favor:

Makes remote access straightforward and reliable.

Contras:

Windows hotkeys can be tricky and admin credential passthrough can sometimes be iffy.

Yunus Emre
Yunus Emre
Human Resources Intern en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Logística y cadena de suministro, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy Way To Connect

5.0 hace 8 meses

Puntos a favor:

Easy of use and fast interface Support different operating system such Windows and OS

Contras:

There were so many updates. So, it needed to be updated frequently by IT.

NABIH
NABIH
Professor civil engineer en Argelia
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Connect wise review

5.0 hace 10 meses

Puntos a favor:

I like most its new features and menu, showing the easiest way to collaborate with coleagues

Contras:

Frankly its simplicity and useful for everyone who hasn't experience in that technology

Ketan
IT en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Remote Assistance made easy with ConnectWise

4.0 hace 3 meses

Comentarios: Overall, the product is good for it's intended purpose and easy to use.

Puntos a favor:

What I most like about this product is the option to connect using the browser or desktop app.

Contras:

I least liked it's display not being very clear when connected to a remote computer.

Reha
Proofreader en India
Redacción y edición, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Effective software for remote support

5.0 hace 2 años

Comentarios: With the exception of the price, which is not too bad, I'm extremely delighted with this purchase. I'm extremely accustomed to free software, but they simply lacked ScreenConnect's functionality, particularly the ability to connect to any machine and control it from anywhere on the network.

Puntos a favor:

I can control access and add permissions to the data.Good and responsive technical support.Easy to use and productive features.Mobile access.Unlimited logins.

Contras:

Dashboard needs updation for better performance.

Danielle
EHR Clinical Consultant en EE. UU.
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

ConnectWise ScreenConnect Positives

5.0 hace 12 meses

Puntos a favor:

ScreenConnect with CW is our process when I need to see what a user is doing on their end to better understand their issue. Starting a session, have the user join the session and facilitate seeing their information is seamless. It is also very easy to disconnect so the user knows I am no longer in their computer seeing anything of concern as a notification is sent to the user I have disconnected.

Contras:

Nothing at this time since using ConnectWise ScreenConnect is an easy process and meets my needs.

david
Art Director en EE. UU.
Marketing y publicidad, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great remote access platform

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

ScreenConnect is a great tool for managing our company's digital signage program. I use ScreenConnect to confirm that digital signage is displaying correctly at remote locations. I also use it to remote in and troubleshoot issues that come up periodically. This is an invaluable tool for managing signage for our sales offices and company division offices out of town.

Contras:

I don't have any cons for ScreenConnect.

Sarah
Office Manager en EE. UU.
Práctica de la abogacía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ConnectWise

5.0 hace 2 años

Comentarios: Excellent. We have had no problems with this program.

Puntos a favor:

I feel that ConnectWise is very secure and I feel safe using this site to remote into our system. We have alot of sensitive data and I feel that it is very secure.

Contras:

There are a lot of steps to go through before you are connected.

Matt
AM en EE. UU.
Automoción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

ConnectWise ScreenConnect

5.0 hace 8 meses

Puntos a favor:

It makes it easy to connect to an end user for remote support.

Contras:

It would be nicer if you didn't have to log into website to connect.

Cassidy
Consulting Team Lead en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

One of the most useful remote access tools for troubleshooting problems

5.0 hace 2 años

Comentarios: We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the ConnectWise platform has been around for quite some time and is highly recommended. ConnectWise's platform allows the same PC to be reached from any other q if required, saving time on solution issues affecting any enterprise computer. The highest-quality, most cost-effective, and most user-friendly remote access tool available.

Puntos a favor:

We appreciate its user-friendliness and the fact that we were always able to get a prompt response from their helpful support team, suggesting options that would work best for us. ConnectWise is one of the best remote access solutions because of its encryption feature, which keeps our data safe while being transmitted and received via the platform.

Contras:

The ConnectWise platform has provided us with far more advantages than drawbacks, but we have noticed that the mobile version is often much slower than the desktop version.

Michael
Systems Administrator en EE. UU.
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

IT Support FROM IT People

5.0 hace 2 años

Comentarios: So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.

Puntos a favor:

ConnectWise is a feature-rich product built by IT people FOR IT people.

Contras:

Basic support is good but any feature problems or requests have to "go to engineering" and can take months to years to get a resolution.

Penny
HR/Accounting en EE. UU.
Productos químicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good product to use

5.0 hace 2 años

Comentarios: Overall it works pretty well.

Puntos a favor:

Makes things easier in working with co-workers or other businesses

Contras:

Sometimes its a little finicky and I have trouble connecting the first time. It also asks me to verify my identity too often.

Nick
Nick
System Engineer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Review

5.0 hace 2 años

Comentarios: very good

Puntos a favor:

soild and reliable remote support tool works well

Contras:

no cons it is a soild and reliable remote support tool works well

Adam
Adam
IT Infrastructure Analyst en RU
Usuario de Linkedin verificado
Petróleo y energía, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy Access for remote support

5.0 hace 2 años

Comentarios: ConnectWise Control has helped us massively supporting users remotely, especially during the Covid pandemic when all users where working from home and we were required to provide support over the phone and whilst maintaining distancing.

Puntos a favor:

ConnectWise Control is a seamless tool used for remote support. It allows IT support to connect to an end user device/Server without having to log the user or session out. meaning a user can report an issue and support personell can be on supporting in no time. There are also great file and clipboard sharing features. Along with unattended access to PowerShell and command line which can be useful for troubleshooting without impacting the users day.

Contras:

ConnectWise Control is a brilliant tool for remote support, the issue I have is it can become a security risk given users machines can be accessed and remotely managed with no acceptance of session from the end user.

Aaron
IT Specialist en EE. UU.
Práctica de la abogacía, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Connectwise Control

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Great resource for remote access to users systems as well as backstage to make changes and adjust settings without the user being able to see them.

Contras:

more scripting support would be apprecaited

Raza
Technical Support Analyst en Canadá
Servicios de información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great Remoting Tool!

4.0 hace 2 años

Comentarios: We love this service from ConnetWise

Puntos a favor:

It does the job as branded. This tools comes handy for MSP's

Contras:

Price is bit on a higher side and customer service can be improved a bit.

Ashwin
Data engineer en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Multitasking tool

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

I have used the product for multiple purposes like ticketing, remote service and patching. we good product.

Contras:

Nothing much to specify in particular. It works fine.