¿Qué es Todoist?

Todoist es una aplicación simple, pero poderosa, de listas de tareas que puede ayudar a cualquier persona a organizarse y obtener tranquilidad, sin importar dónde se encuentre o qué dispositivo utilice. Desde la planeación de proyectos a gran escala hasta simplemente recordar el pago de la renta, Todoist ayuda a sacar cosas de tu cabeza y colocarlas en tu lista de tareas pendientes. Con la confianza de más de 10 millones de personas y elogiada como una aplicación que cambia la vida en The Guardian, USA Today, el New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker y más.

¿Quién usa Todoist?

Productividad personal y productividad de equipos.

Información sobre Todoist

Doist

Fundada en 2007

Información sobre Todoist

Doist

Fundada en 2007

Imágenes y vídeos de Todoist

Vídeo de Todoist
Todoist Software - 1 - miniatura
Todoist Software - 2 - miniatura
Todoist Software - 3 - miniatura
Todoist Software - 4 - miniatura
Todoist Software - 5 - miniatura

Comparar el precio de Todoist con productos similares

Precio inicial

EUR 3.00/mes
N/A
USD 5.00/año
USD 13.49/mes

Versión gratuita

Versión gratuita
Versión gratuita
Versión gratuita
Versión gratuita

Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis

Todoist: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Todoist

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Comentarios/notas
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión de correo electrónico a tarea
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Edición/actualización de tareas
  • Etiquetado de tareas
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Integraciones de terceros
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Ludificación
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Plantillas de proyecto
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Tarea para nivel superior
  • Tareas de importación
  • Tareas recurrentes
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Comentarios/notas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Etiquetado
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Plantillas de proyecto
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Reloj registrador
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de problemas
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Varios proyectos
  • Vista de Gantt/cronología

Lista completa de Herramientas para seguimiento de proyectos

  • @menciones
  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Arrastrar y soltar
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
  • Firma electrónica
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de huso horario
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguridad SSL
  • Software de asistencia remota
  • Software de softphone
  • Supervisión
  • Supervisión de la actividad de los empleados
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencia de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para trabajar en remoto

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Comentarios/notas
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Facturación
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de pruebas y de control de calidad
  • Gestión de recursos
  • Gestión de riesgos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Integraciones de terceros
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas de proyecto
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Uso compartido de archivos
  • Varios proyectos
  • Vista de Gantt/cronología

Lista completa de Software de gestión de proyectos

  • Acceso móvil
  • Control de procesos de aprobación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Planificación y asignación de recursos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Tablero kanban
  • Vista de Gantt/cronología

Lista completa de Software de gestión de proyectos sin fines de lucro

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de procesos empresariales
  • Búsqueda/filtro
  • Chat de equipo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Creación de base de datos
  • Creación de documentos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Etiquetado
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de notas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de presentación
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Lista de tareas (to-do list)
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Office Suite
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Priorización
  • Programación
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguridad SSL
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de productividad

Alternativas a Todoist

Más alternativas a Todoist

Opiniones de Todoist

Leer las 1,440 opiniones

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.4
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por puntuación

5
935
4
398
3
93
2
7
1
7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Darien C.
Darien C.
Associate Pastor en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Instituciones religiosas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Todoist is a powerful, intuitive to-do list application with many features & only a few flaws

5 hace 11 meses

Comentarios: Overall, Todoist has been a life-saver, allowing me to simplify my work life and organize the numerous projects & tasks I have to juggle. While it can be complicated at times and lacks certain features I would love to see, it is the best project management app I've ever used, and I would sorely miss it if Todoist were to be shut down.

Puntos a favor:

Todoist has simplified my work life - helping to organize all my tasks, projects, and meetings in a simple way that ensures no project is missed. While there is a bit of a learning curve to figure out how to best utilize & organize the platform, the simplicity of it's core features makes it easy for anyone to pick up and use. You are able to hop on their website or app and add a task in an instant; with the ability to schedule the due date, priority, and set it up in a specific project very quickly using their shortcuts. With their team collaboration features, you are also able to assign specific tasks to specific people, allowing for quick and ease collaboration and project management. Plus, Todoist offers numerous templates that help facilitate setup, and a very simple "Karma" rewards system that helps encourage use (and helps make you feel accomplished).

Contras:

Todoist offers numerous systems, but unfortunately it can be a bit of a learning curve to learn all the shortcuts (especially when they change periodically) and an effective way to organize the projects & tags. As well, while they offer simple ways to import their templates and allow you to export templates of your own, they don't offer a simple cloud storage solution for those templates - so to load an exported template, you need to download it, keep it, and reupload it when needed. Lastly, they lack the ability to setup certain types of tasks; such as a task with subtasks that all repeat weekly - currently you can schedule them all to happen each week, but the subtasks end up getting listed as full tasks on the due date.

Usuario verificado
Executive Coach en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Trailblazer

5 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: I really liked it. Todoist works exceptionally well, smooth like butter and does not get in the way of organizing your life. The minimalist design language was one of the first of its kind back when they first started out as an online-only service. In the meantime they have introduced native apps for all major platforms. Expect this to just work, and work well. Tags are an especially useful future as are priorities. This helps you see with a glance (or using a filtering function) what is relevant or important. Todoist is great if you want to adhere to the GTD philosophy or if you want to create your own customized system to manage your tasks. I have not used the collaborative function but would expect it to work well too.

Puntos a favor:

Todoist has keyboard shortcuts down. That makes it easy and fast to navigate once you are familiar with it. Quick entry is easy and fast. The app gives you lots of ways to slice and dice your todo list, such as favorites, different priority levels and lables. Different views, such as a Kanban type of board can help organize and manage your task list. One thing that makes Todoist especially easy to use is that you can add tasks by email, you can add attachements (the word doc you need to read is right there).

Contras:

I am not a fan of subscription services. The free version is great to test the service but too limited to use as daily driver. If you are ok with paying a monthly fee, then the 4$/month (3$ if you pay for the whole year upfront) is a reasonable ask. This and the sheer number of functions steered me towards an alternative as I was looking for something simpler. In my experience, more features just meant more distractions from actually checking off items on my task list.

Laura P.
Production Coordinator en RU
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy To Use, Not So Easy To Organice

3 hace 2 años

Comentarios: The founder of the company really likes it to keep track of what everyone is doing so I've been using it for the last 5 months (since I started in this company).
But anyway, I actually keep using the Notes App on Mac which is really similar to Todoist but I can keep my tasks private - which is something I wish I could do on Todoist, not sure if there is a way already but it's not very clear who can see what.

Puntos a favor:

Me and my team really like how easy to use it is. It helps keeping track of what needs o be done and lets other people know what's been completed. It doesn't over complicate things and it's really good that you can have it on your phone and get updates on notifications.

Contras:

I get that keeping it simple must be the main idea behind this app. However, I'd appreciate if some hierarchy could be applied when organising the tasks. The way to organise projects on the left part could be, for example, group into folders so once a project is finished you could, for example, move it to an archive folder. All the Karma points system and the notifications is a bit confusing or just not clear enough. Is it just to cheer you up when you've completed many tasks or has it got any actual purpose? But the most important: I wish tasks wouldn’t disappear from my inbox right when I complete them. I wish I could still see them (maybe in a lighter grey colour) so I see what I've completed and then I could manually move them into a project folder when I don't want to see them anymore. Also, I'd appreciate if some type of colour coding could be applied in some way.

Usuario verificado
Operations Manager en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

My go-to task management software

5 hace 4 meses

Comentarios: After taking a productivity course, I knew I had to have a new tool to help me keep organized. After an extensive search, I found that Todoist was the most complete task management software out there. It definitely help me so much with productivity and keeping everything in order. I even showed the tool to some co-workers and they were instantaneously hooked as well.

Puntos a favor:

I love how easy it is to create my tasks and keep them organized by projects/areas. There are so many tools like tagging, due date, share with someone, recurring tasks, projects, notes - all that you can imagine to make sure it will all be organized. The shortcuts are my favorite! Whever I'm in a meeting or in the middle of something, I can create tasks and make notes so fast - that just helps my everyday. It's very easy to make a recurring task or set a reminder, all by just writing commands on your task.

Contras:

Not being able to have both personal and professional accounts logged into the app. I wish it would let me have both accounts in a single app.

Maszni A.
Maszni A.
Senior Web Developer en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Entretenimiento, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Get organized with Todoist

4 hace 8 meses

Comentarios: I need a simple software that i can relied on to managing my days, and Todoist is the best option for that objective. It can be connected or integrated with Google Assistant which will remind me of my event on my calendar with it voice.

Puntos a favor:

The best thing that i really like is it can be access from various device and no need to install the software into the device. I use it as my organizer to schedule, remind and organized all my daily task and to-do list, either for my work task or for my personal task. It is not packed with feature like other project management software, but still can get the work done.

Contras:

It lacked of feature that i need and sometimes it is quite frustrating and i have to using other software to get it done. Other than that, It is very helpful in reminding and scheduling my day and not too expensive to subscribing its premium plan.