¿Quién usa tab32?

Clínicas dentales, clínicas dentales móviles, grandes clínicas de grupo; admite múltiples ubicaciones con una base de datos de pacientes compartida.

¿Qué es tab32?

tab32 es el único software dental todo en uno basado en la nube (con navegador) para consultas dentales. Ofrece comunicación integral con el paciente y sistema de reservas online con mensajes de texto bidireccionales en tiempo real, sistema de gestión de consulta, estudio de rayos X en la nube, reclamaciones electrónicas y archivos adjuntos electrónicos a un bajo coste y sin sorpresas.
No requiere descargas, actualizaciones, copias de seguridad ni mantenimiento. Cuenta con formación y soporte técnico para la adopción.

Información sobre tab32

tab32

http://www.tab32.com

Fundada en 2012

Vídeo de tab32
Play
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Resumen de precios de tab32

tab32 no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de tab32 está disponible a partir de USD 150.00/mes.


Precio inicial

USD 150.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

tab32: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de tab32

  • Captura de voz
  • Creación de diagramas con manos libres
  • Creación de diagramas periodentales
  • Creación de organigrama ortodóntico
  • Gestión de citas
  • Notas sobre la evolución
  • Para veterinarios
  • Planificación del tratamiento
  • Vista de comparación

Lista completa de Software de gráficos dentales

  • Análisis de imágenes
  • Asistencia por vídeo
  • Gestión de calibración
  • Importación y exportación de datos
  • Imágenes en 2D
  • Imágenes en 3D
  • Planificación del tratamiento

Lista completa de Software de imagen dental

  • Creación de diagramas
  • Diagnóstico de imagen y radiografías
  • Facturación médica
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de reclamaciones
  • Planificación del tratamiento
  • Recordatorios de citas

Lista completa de Software para dentistas

Alternativas a tab32

Más alternativas a tab32

Opiniones de tab32

Todas las opiniones

Calificación general

4.5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.6
Atención al cliente 4.5
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.5

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Eva S.
Founder & CEO
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/10/2018

"Everything you need in one place"

Comentarios: Using the system I am able to run a teledentistry operation, which is a big win. The software is able to handle our processes and the way we interact with patients as well as hygienists and dentists working asynchronously. Customer Rep did a great job in responding to any questions we have in a timely way. I would highly recommend them.

Puntos a favor: The software includes many features that I need and is highly configurable, which makes me feel like I can do anything and allows me to make processes unique to my company. My favorite feature are the ability to link clients customized forms and not require them to make an email or password, which helps reduce the obstacle of patients booking with us while still capturing all the needed data.

Contras: There are very many icons, which requires some upfront training.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/10/2018
Ryan M.
Dentist
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/2/2020

"Post Server World: Multiple Vendors. One Login. One Price"

Comentarios: Very helpful during the migration as well as training and implementation.

Puntos a favor: tab32 allowed us to move us off of our server while not losing any key workflows that we needed. We even saved on our monthly payments by consolidating all our different vendors we were using by moving to tab32. From patient texting, free updates, estatements with online payments, unlimited eclaims, online booking, reporting, digital x ray studio, and many more, tab32 had everything we needed to keep growing our practice and move to a post server world.

Contras: Change management is always difficult, but after using the software for about 2-3 weeks my staff became very efficient.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/2/2020
Dr. K.
Managing Partner
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/6/2018

"This product is NOT ready for real time."

Comentarios: I found out that my current system is way more advanced.

Puntos a favor: The concept of all things integrate d and cloud based is great. Especially the X-rays. Hello Patient is another.

Contras: It's still in the concept stage. The software needs way more work. Buyer beware, it is smoke and mirrors. They get you to pay for set-up and have a brief review of software. No formal training. Once you've paid for set-up and first month's fee and really use the software you find out how inept the software is compared to others. For the seasoned offices I would require them to offer free set-up and work with the software for 90 days so you have a good grasp of what you're buying. Keep your old system running. For the new dentists, do your research, what you don't know can be detrimental.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/6/2018
Nina N.
dentist
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/11/2020

"tab32 review"

Comentarios: I have a lot of recommendations, but I ultimately like this product a lot. I think it has potential to be much better. I hope that this company lasts because I really don't want to have to transition my charts again.

Puntos a favor: It is great to have everything in one place and to be able to access everything remotely. The software is intuitive and comprehensive. Its also nice to be able to communicate easily with patients.

Contras: Some of the features are unnecessarily disorganized. It would have been ideal to copy the features of other EHR's that are doing their thing well. For example, the chart notes are not organized at all- just copy Open Dental. The billing is also not straight forward. The reports are easy to run, but there is no option to compare things. It would be great to be able to compare monthly production for date of service and monthly collection for date of service. Also, why would anyone need to know when a date a service was entered? This is an unnecessary report option. I think you need more dentists and billers to consult with and to implement these changes. Lastly, you need to develop a phone app, at least for the doctor. For example, I had a patient text me yesterday and I couldn't respond until late last night; then she texted me back at 7 am this morning but I didn't check the site until 9 pm tonight and I'm pretty sure she is going to be angry about that. But on days when I'm not in the office it isn't always possible for me to get on my computer. Patients expect a response earlier when its a text. And this app should not be an added fee.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/11/2020
Scott C.
Doctor
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2019

"Amazing Product"

Puntos a favor: Customer service is impeccable. Always willing to assist with any problems I've had. Additionally, they are frequently updating the software, making changes or adjustments based on the user likes or dislikes. The layout of the software is also very intuitive and easy to learn.

Contras: Nothing I can think of. Haven't been using the software long enough yet to have any issues. However, any issues I would have could be easily changed by the developers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2019