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Por GoCo

4.5 / 5 11 reseñas
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¿Quién utiliza este software?

GoCo is a modern, all-in-one HR platform for small-mid businesses with 20-200 employees. We help you spend more time growing your business and less time on HR paperwork.

Valoración media

11 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $.01
  • Detalles de precios Cost- Free
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • GoCo
  • https://www.goco.io/
  • Fundada en 2015

Sobre GoCo

The ideal benefits admin solution for companies with 20-200 employees. With GoCo, you wont find a more intuitive or more robust benefit administration platform. From detailed reports to automatic contributions and deductions, our completely paperless platform handles all the complexity of administration without the hassle. Plus, GoCo partners with a group of hand-selected Certified Advisors who stay on hand to provide support and advice every step of the way. Work Smarter with GoCo.

Funciones de GoCo

  • Administración COBRA
  • Administración FMLA
  • Administración FSA
  • Administración de jubilados
  • Administración de seguros de vida
  • Administración de seguros por discapacidad
  • Administración de seguros sanitarios
  • Base de datos de empleados
  • Conforme con HIPAA
  • Gestión de la deducción
  • Gestión de planes de jubilación
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reclamaciones
  • Para agentes de bolsa
  • Para empleadores
  • Portal de autoservicio
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Gestión del rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos
  • E-Verify/I-9 Forms
  • Firma electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación
  • Gestión de tareas
  • Manual del empleado
  • Portal de autoservicio

Las reseñas más útiles de GoCo

Great paperless hiring for small business - FREE

Traducir con Google Revisado el 17/11/2017
Lacey N.
Marketing & HR
Arquitectura y planificación, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: First, this software is completely free! I was amazed because it is a great product for nothing. They are open that they'd like to set you up with their benefits provider. They did call once, but it was no pressure and they were quick . You can start a hire from start to finish here and it sends them an email letting them know they need to fill out paperwork online. It really streamlines my process. Employees can also update their direct deposit and request vacation days here. It has a very modern look and feel and customer service is AWESOME. They get back to you so quickly. Great product that syncs with Slack, PayChecks, ADP and Outlook calendar.

Contras: I am waiting for more functionality. I'd like to be able to retroactively add current employees with ease. Currently, I'd have to enter them individually. But the software is free and streamlined my onboarding so I'm happy.

If you are looking for a one stop HR portal - look no further than GoCo

Traducir con Google Revisado el 16/11/2017
Melanie K.
Co-Founder | Managing Partner
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: I love the fact that not only does it integrate with our Slack platform - it is very comprehensive as far as managing our HR systems. It keeps our team organized - we can see benefits, documents, vacation and other time off requests in one place. It makes our new employee onboarding a breeze!

Contras: Our vacation time doesn't track as well as we'd like and the response time from some team members was a little laggy but that particular issue has been resolved by their restructuring of their internal team.

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