¿Qué es Cornerstone LMS?

Reinventa el aprendizaje y el desarrollo para aprovechar el potencial de tus empleados mediante la creación de una cultura de aprendizaje continuo. Con el paquete Cornerstones Learning, ve más allá y brinda capacitación y cumplimiento para desarrollar una fuerza laboral comprometida, colaborativa y calificada.

¿Quién usa Cornerstone LMS?

Empresas de todos los sectores. Ayuda a gestionar cualquier tipo de certificación única o recurrente o requisitos de licencia.

Información sobre Cornerstone LMS

Cornerstone OnDemand

Fundada en 1999

Información sobre Cornerstone LMS

Cornerstone OnDemand

Fundada en 1999

Imágenes y vídeos de Cornerstone LMS

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Precio inicial

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N/D
USD 84.53/año
N/A

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Versión gratuita No
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Prueba gratis

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Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis

Cornerstone LMS: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Chromebook (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Cornerstone LMS

  • API
  • Académico/formación
  • Acceso móvil
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de cursos
  • Certificación y licencias
  • Clase virtual
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Evaluación de habilidades
  • Formación de empleados
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de medios
  • Gestión de usuarios
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Panel de actividades
  • Portal de empleados
  • Portal de estudiantes
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de aprendizaje móvil

  • API
  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Certificación y licencias
  • Conformidad con SCORM
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del talento
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Libro de calificaciones
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal del alumno
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • API
  • Acceso móvil
  • Aleatorización
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de preguntas
  • Bloqueo de dispositivos
  • Campos personalizables
  • Certificación y licencias
  • Clasificación automática
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuestionarios
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de candidatos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de inscripción
  • Gestión del rendimiento
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Límites de tiempo
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Portal de estudiantes
  • Preguntas personalizables
  • Preguntas ponderadas
  • Programación
  • Programación de tests
  • Pruebas en línea
  • Rama de preguntas
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Registro único
  • Supervisión
  • Supervisión automatizada
  • Supervisión en tiempo real
  • Tests offline
  • Varios idiomas

Lista completa de Programas para exámenes

  • API
  • Académico/formación
  • Administración de la formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Certificación y licencias
  • Clase virtual
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de registros de entrenamiento
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • LMS integrado
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Modelado y simulación
  • Panel de actividades
  • Portal del alumno
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas

Lista completa de Software de gestión de la formación

  • API
  • Adquisición de talento
  • Análisis de CV
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Desarrollo de carrera profesional
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de competencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de solicitudes de empleo
  • Gestión del rendimiento
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Plan de carrera individual
  • Planificación de sucesiones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Programación de entrevistas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento del avance
  • Tablero de ofertas de empleo
  • Verificación de antecedentes

Lista completa de Software de gestión del talento

Alternativas a Cornerstone LMS

Más alternativas a Cornerstone LMS

Opiniones de Cornerstone LMS

Leer las 200 opiniones

Evaluación media

En general
4.3
Facilidad de uso
3.9
Atención al cliente
4
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
3.9

Opiniones por puntuación

5
94
4
81
3
18
2
4
1
3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Tina P.
Tina P.
LMS Administrator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Biotecnología, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great Product Overall

5 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Prior to Cornerstone, we didn't have a single place where people could interact and see all of their training. We have leveraged certifications so that expiration dates are easy to find as well as utilizing playlists to help people get topical resources easily.

Puntos a favor:

The UI is great for an end user and allows for the flexibility needed in terms of Welcome and Custom Pages to get the information across. The Learner Home makes it easy for end users to find content they are interested in in a format they are used to. As an Admin it provides lots of features to automate the experience and leverage the data in the system.

Contras:

Support can sometimes be less than helpful. There are also times when the road map changes are not publicized enough so you may be hoping for a project on the roadmap that then doesn't appear.

Usuario verificado
AHS Learning Management Administrator and Content Designer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

You get what you pay for

4 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: It's been slowly improving. I would say that our experience is limited as so many functions are outside of the Learning Module. We purchased a smaller version and I think it shows as we are continuously struggling to make it suit our needs the way we want.

Puntos a favor:

I think that the recent changes have made the system more user friendly, but it is still not the most clear system. It manages transcripts fairly well.

Contras:

I assume (as I was hired after implementation) that you need to request it, but our permissions are more limited than I would like. We can't run reports like utilization metrics, or who is in what security role which really limits our abilities. We also don't have backend design privileges and as a web developer that is infuriating. I would say usability is less than desirable as there are HTML issues, and Transcript functionality confuses people. There isn't a natural or logical way to set up accommodation requests even when using custom forms, which in my opinion is a very bad issue. We of course have text in the email, but it's insufficient and has caused issues.

Johann C.
Learning Manager en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Simply Awful

1 hace 12 meses

Comentarios: Absolutely awful, once you sign that contract no one responds to you in a timeline manner. You get a lot of "that is how the system is built, can't help you" answers. They have a great sales team and awful everything else.

Puntos a favor:

Not a lot to be honest. If you have to pick something, it would be their reporting 2.0 tool. When it doesn't freeze or error out, it is simple to use.

Contras:

Where to start? Here are just a few highlights: - The worst customer service I'd ever experience working with a vendor. - They take days to reply to emails, same for technical support tickets, even when they are labeled as a high priority. - When you call the support line, their reps are customer service agents who are just reading the same outdated info you find on their documentation online, so useless. -If you need to escalate the issue, prepare to wait 2 days for a reply, the first reply will always be a question about something you already explained on the initial ticket. Then you'll be waiting at least another 48 hrs for an update on their "investigation." - Their compatibility with iPads has become very bad. Since 13.1 came out, we've had nothing but problems with files not loading, 404 errors, server errors, and to make matter worse, expect to wait a week or more to be told, there is nothing they can do. - If you have to set permissions at different levels, good luck figuring out how the hundreds of individual permissions interconnect and how they are dependent on each other. Their own training team can't help you with this area. So if you plan to create any custom permissions that fall outside the few standard positions they have already created, good luck, prepare to spend weeks testing settings. - They refused a 1-year extension and said that they wouldn't consider anything less than 2 and that there would be a significant price increase for less than 3.

Ruben F.
Ruben F.
HR Tech and People Analytics en España
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

One of the best learning tools for companies!

4 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Overall I am very happy with the tool chosen and would recommend it to others. I think the continuous improvements make it a platform with a lot of potential that we will be with for a long time to come.

Puntos a favor:

continuous innovations and adaptations to the needs of companies and employees. As a training platform it is very solid and complete.

Contras:

Some changes cannot be made, but adapting can be achieved.

Taline G.
Sr. Learning Technology Analyst en EE. UU.
Supermercados, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Industry Leader in LMS Software - Top Shelf Product with Excellent Customer Service

5 hace 7 meses

Comentarios: My overall experience with Cornerstone OnDemand has been excellent. I appreciate the training team, support team, client success, and the product team who go above and beyond to respond quickly to client needs. I have undergone several certifications through Cornerstone - the process of training for certifications and working with certification specialists has been an incredible opportunity to upskill my proficiency with the product and apply that knowledge toward optimizing the user experience at my org. I strongly recommend this LMS product to any org seeking to adopt the best LMS on the market.

Puntos a favor:

Among the LMS products that I have worked with, Cornerstone OnDemand provides the most customizable solution for unique business needs. Cornerstone provides an abundance of training for clients, including hundreds of on demand videos, online courses, online help articles, and virtual instructor led training classes for administrators to upskill their familiarity with the features. Each client is unique, and we have a tremendous ability to tailor the learning experience for end users. At my organization, which is a retail company with 80% un-desked workers, employees love the possibilities for learning in the flow of work, such as with Express Class, and the easy to use AI-supported carousels on Learner Home. Edge Import provides an easy experience for loading historical data and courses into the system in batch. We are able to support 100k+ employees with a core admin team of 4 with smart security configurations and the ability to use custom pages to embed self-service tools for end users and instructors directly within the portal.

Contras:

Cornerstone is constantly growing and adapting its product during quarterly releases and they are very inclusive with customer suggestions for future enhancements. There is a lot of thought that goes into release planning and UAT through a stage environment and release ready webinars. Often these enhancements are the direct result of client suggestions that have been upvoted by other clients. It is a huge product with a top talent product management team, and I am always impressed with how the product is updated to adapt to new technologies and industry trends, as well as business needs. I would love to see even more emphasis in the future on release updates to include even more customer suggestions, even though the releases are already very robust.

Respuesta Cornerstone OnDemand

hace 7 meses

Hi Taline, thank you for taking the time to write a review! We appreciate having a champion like you and are happy to be a small part of the success at Whole Foods. I'm so glad you found value in the all the training we provide for clients. Your continued learning has made you so knowledgeable about Cornerstone and we are here to support you in any way you need!